Missä olet juuri nyt?

  • 249 676
  • 3 210

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt tämä 43v mammanpoika on turvallisesti äitin luona Lappeenrannassa. Ensi vuoden puolella sitten takaisin pk seudulle (pitää kyllä välissä käydä siellä sen verran pyörähtämässä että haen lapseni myös tänne Lappeeseen).
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Salilla. Täällä on myös muita. Enimmäkseen tyttöjä. Nämä ovat kunnon tyttöjä. Nämä eivät ole laiskoja tyttöjä. Kivoja peppuja.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Salilla. Täällä on myös muita. Enimmäkseen tyttöjä. Nämä ovat kunnon tyttöjä. Nämä eivät ole laiskoja tyttöjä. Kivoja peppuja.
Kaisa kulmaan!

Ei kun sie taidatkin tarkoittaa kuntosalia. Mulle ”sali” on aina ollut biljardisali.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikun bilissalia. Täällä on kunnon tyttöjä. Keppi pysyy hanskassa.
Isävainaan kaverilla Jessellä oli joskus sali siellä Töölöösessä, Ritz-biljardi. Siellä oon ottanut, 80-luvulla, Loirilta turpaan. 14-vuotias Evil kävi haastamassa, että otetaanko Uuno matsi. Loiri naurahti että otetaan vaan. En päässyt edes lyömään, pussitti kaiken.
 

Glove

Jäsen
Oulun Kärkkäisen parkkipaikalla istun autossa odottamassa, että tytöt tulee ostoksilta. Onneksi ei tarvinnut itse lähteä tuonne ostoshelvettiin. Automankka soittaa Judas Priestiä niin mikäs tässä on ollessa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sohvalla katsomassa joulurauhan julistusta. Syötiin juuri joulupuuroa (~riisipuuroa) ja kinkkuleipää. Nyt on masu täysi. Joulurauhan jälkeen lähdetään varmaan käymään hautausmaalla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joulusaunassa. Tämä on joulun parhaimpia paikkoja. Harvemmin sitä enää pääseekään saunomaan puulämmitteisessä saunassa ja siten että on seuraa.

Josko sitä vielä hetken nauttisi saunan lämmöistä. Jäin yksin tosin äsken saunomaan. Isä lähti jo valmistelemaan joulun juhlaillallista.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Autossa pukeutumassa joulupukiksi. Siis vittusaatana miten yleistävää tai jopa rasistista touhua! Olen talon ainoa valkoihonen ja siks just mut valittiin joulupukiksi! Mitä jos otan vierelleni yhden Kapemban orjakseni?
Lähetä kuva sinusta pukkina.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ihan kotisohvalla. Aamuyöllä työt kutsuu taas, niin kohta on mentävä jo unille.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Schipolin kentällä odottelen lentoa Helsinkiin. Onnistuin välttämään joulun, vaikka jotkut kaupat Bangkokissa soittivatkin joululauluja.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Kotona. Istun lattialla, ruudussa pyörii Teemu Pukki. En seuraa matsia. Ministry soi stereoissa ja olut on sopivan viileää.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kotona. Istun lattialla, ruudussa pyörii Teemu Pukki. En seuraa matsia. Ministry soi stereoissa ja olut on sopivan viileää.

Jumalauta, mä oon kanssa kotona, mutta ei täällä kyllä ole tietääkseni istunut ketään lattialla tänään eikä ole ollut Pukkeja ruudussa, saati sitten soinut ministry.

Olut on tosin ollut kylmää, joten voihan se olla, että ollaan samassa mestassa. Olen oleskellut tänään pääosin kartanon lounaissiivessä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mä olen myös lattialla. Systerin terrieri on kylässä, hänen suurta huviaan on käydä varpaisiin käsiksi kun istun lattialla ja kiusoittelen. Pikkaisen näykkii, mut ei niin että ottaisi kunnolla kiinni. Iltalenkille tästä joutais jo vähitellen. Jos hän malttaisi sitten rauhoittua aamuun asti. On noi terrierit kivoja. hommaisin itsellekin, mut olen niin paljon poissa kotoa niin ei oikein voi.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen myös lattialla. Systerin terrieri on kylässä, hänen suurta huviaan on käydä varpaisiin käsiksi kun istun lattialla ja kiusoittelen. Pikkaisen näykkii, mut ei niin että ottaisi kunnolla kiinni. Iltalenkille tästä joutais jo vähitellen. Jos hän malttaisi sitten rauhoittua aamuun asti. On noi terrierit kivoja. hommaisin itsellekin, mut olen niin paljon poissa kotoa niin ei oikein voi.

Joo kyllä vastuullinen elukanpito on aika sinällään aika rajoittavaa puuhaa, jos ei ole mestaa mihin sen voi laittaa hoitoon aina tarvittaessa.

Muuten täytyy sanoa, että on kyllä nykyään helvetin orpo olo, jos koira on esim. naisen kanssa mökkeilemässä ja olet yksin himassa. Tosi outoa, kun saa vaikkapa avata jääkaapin ja syödä ilman, että joku tapittaa vieressä.

Toisinpäin menee ihan hyvin, siis niin, että koira on himassa ja muija muualla. Sellaisen kevyen valittavan taustaäänen puuttuminen toki häiritsee jonkin aikaa, mutta olen huomannut oluen auttavan vieroitusoireisiin.

Joo, kotona ollaan yhä edelleen.
 
K

Kiekkokatsoja

Kuulostaa että ainakin lentokoneita lentää tiheästi yli. Missä lie olenkaan?
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös