Missä olet juuri nyt?

  • 247 042
  • 3 196

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Energia areenalla kilpatanssin GP kisoissa. Ei taidot riitä lavalle, joten olen vain töissä täällä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt olen Jyväskylässä hotellihuoneessa. Voisi käydä kurkkaamassa Jyväskylän keskustaa. Huomenna menen kahden yön reissulle Tampereelle täältä. Minkäänlaisia suunnitelmia ei ole tälle reissulle.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Astuin juuri junaan. Kohteena Helsinki ja Radio Rock-risteily.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Eräässä hämeenlinnalaisessa hotellissa aamupalalla. En yöpynyt täällä, poikkesin vain aamupalalle. Aloitan syntymäpäiväni hieman juhlallisemmin.

Paljon oli ohjelmaa laadittuna tälle päivälle mutta paljon olen joutunut rahan takia karsimaan. Maltillisesti juhlitaankin merkkipäivää.

Aamupalan jälkeen voisi käydä uimahallissa uimassa ja päivän ohjelmaan voisi kuulua myös se Kari Tapio-leffa leffateatterissa.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Parilla käytiin vaan ja hitaasti juoden siinäkin pari tuntia vierähti. Pitihän sitä käydä nyt uutta "naapuria" moikkaamassa, kun näin lähelle muutti. (vain 8min lähijunalla Myyrmäestä Kivistöön). Nyt jo kotona, mutta pidettiin kyllä hauskaa.
Kiva kuulla. Mulle ei ole ainakaan vielä auennut tuo yksillä/parilla käynti. Ehkä olen vain liian nuori tai tykkään juoda, mutta ajatuksena se, että joisin vain pari ja lähtisin kotiin tuntuu erittäin huonolta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Dallas Stars, Leksands IF
Just lähössä yökäppäilylle nauttimaan yön hiljasuudesta ja ehkä kuuntelemaan vähän musaa. God bless iltavuorot.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hoplopissa kun nuoremman kaveri pitää täällä synttäreitä. Jotenkin rentouttavaa istuskella läppärin kanssa täällä hirveässä metelissä. Töissä ja kotona on aina ihan liian hiljaista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kylälle lährössä. Just huuhtelin uistimen, vedin suihketta kainaloon ja vedän farmarihousut jalkaan. Nyt lähden sitimarketille hakeen taidelasikaupasta lentsulääkettä (Captain Morgan, iso keila) ja vaimolle apoteekista niinikään lentsulääkettä. On silläkin kyllä kovaa glögiä jottei se varmaan mitään apteekin tuatteita tarttis...
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mallorcalla hotellin parvekkeella kaljaa juoden. Seuraan kun lentokentältä nousee koneita tasaiseen tahtiin ja flightradarista seuraan, mihin ne menevät. Avautui, että täältä lähtee ihan vitukseen lentoja eri lädi- ja nahkahousukaupunkeihin ja että neljä päivää riittää ihan mainiosti. Täyttä viikkoa ei oikein jaksaisi. Nytkin menee jo kaljan voimalla. BBC Sportilta näytettiin miesten keihäänheiton ratkaisuhetkillä parhaita paloja brittien menneiden vuosien mestaruuksista. Viestijuoksuihin palattiin sitten live-lähetykseen.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen humalassa Malminkartanossa! Enkä missään muualla haluaisi ollakaan! Huomenna on työpäivä ja darra, mutta uusi nousu on vain tuntien päässä. Sit mennään ytimeen ja katsomaan Fleimareita.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Fugessa parvekkeella katsellaan rantakadun vilinää.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Ei nyt taida viestisi sisältö oikein aueta. Mitä tarkoitit?
 

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Duunissa kahvilla. Työkaveria ei näy vaikka vuoro alkoi klo 11, sen lisäksi toinen pomoista on hukassa ja toinen kuumeessa. Onneksi palkka juoksee vaikka töitä ei vielä tänään olla tehtykään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös