Missä leffassa sanottu?

• 288 959
  • 2 451

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Laitetaanpa muutama repliikki viikolla katsotuista elokuvista

- Not bad. Congratulations. Tell me, was it necessary that you kill all of them? I only told you to scare them.
- People scare better when they're dying.

- When the chimes end, pick up your gun. Go ahead and shoot me Colonel. Just try.

- That you here, Bob, on the cover? "The Duck of Death?"
- Duke. It's the Duke. "Duke of Death."

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Laitetaanpa muutama repliikki viikolla katsotuista elokuvista

- When the chimes end, pick up your gun. Go ahead and shoot me Colonel. Just try.

- That you here, Bob, on the cover? "The Duck of Death?"
- Duke. It's the Duke. "Duke of Death."

Onpas hyviä leffoja. Vain muutaman dollarin tähden ja Armoton. Myös tällä viikolla katsottu :)

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikös tämä kolmas ole Hyvät, Pahat ja Rumat? Joku vahva pinttymä on päässä että se "il cattivo" on Duke of Death.

Ei, kyllä Jakke on oikeassa ja tämä on Armottomasta

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Laitetaan pari lisää:

1) It's judgment day, sinners!

2) This is a good one. We don't go out when it rains, this is a real good one. I hope you appreciate this because my business is going down the fucking toilet. I should be in L.A., instead I'm in the Honeymoon Haven motel in Bumblefuck, Missouri because you won't go out when it rains. Mystifying. Fucking mystifying.

3) You look like a bunch of fifth grade sissies after a cat fight! You got anger, that's good you're gonna need it, you got aggression that's even better you're gonna need that, too. But any little two year old child can throw a fit! Football is about controlling that anger, harnessing that aggression into a team effort to achieve perfection!
Eikö näitä tosiaan kukaan tiedä? Voiko tämä olla totta, kyseessä ei kuitenkaan pitäisi olla kovinkaan vaikeat rastit.

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
D: You know what they say: People in glass houses sink sh-sh-ships.
R: I gotta buy you, like, a proverb book or something. This mix'n'match shit's gotta go.
D: What?
C: A penny saved is worth two in the bush, isn't it?
M: And don't cross the road if you can't get out of the kitchen.

-----

All you got to do is use your instincts. How do you think a lion knows to tackle a gazelle? It's written, it's a code written in his DNA, says, "tackle the gazelle." And believe it or not, in every man there's a code written that says, "tackle drunk bitches."

Siinä pari.

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eikö näitä tosiaan kukaan tiedä? Voiko tämä olla totta, kyseessä ei kuitenkaan pitäisi olla kovinkaan vaikeat rastit.

2) This is a good one. We don't go out when it rains, this is a real good one. I hope you appreciate this because my business is going down the fucking toilet. I should be in L.A., instead I'm in the Honeymoon Haven motel in Bumblefuck, Missouri because you won't go out when it rains. Mystifying. Fucking mystifying.
Rainman (Sademies)

Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
D: You know what they say: People in glass houses sink sh-sh-ships.
R: I gotta buy you, like, a proverb book or something. This mix'n'match shit's gotta go.
D: What?
C: A penny saved is worth two in the bush, isn't it?
M: And don't cross the road if you can't get out of the kitchen.
Siinä pari.

Olisko Boondock Saints:stä? Siinä ainakin se baarimikko tai mikä lie puhui välillä mitä sylki suuhun tuo :)

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
All you got to do is use your instincts. How do you think a lion knows to tackle a gazelle? It's written, it's a code written in his DNA, says, "tackle the gazelle." And believe it or not, in every man there's a code written that says, "tackle drunk bitches."

Tämä on helppo. Eli kyseessä lienee 40v ja neitsyt. Aivan loistava leffa muuten.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
3) You look like a bunch of fifth grade sissies after a cat fight! You got anger, that's good you're gonna need it, you got aggression that's even better you're gonna need that, too. But any little two year old child can throw a fit! Football is about controlling that anger, harnessing that aggression into a team effort to achieve perfection!

jäljelle jää se kolmas rasti.

En ole ihan varma, mutta väittäisin/ veikkaisin/ muistelisin,että tämä on Remember The Titansista Denzel Washingtonin rolihahmon sanomaa. Nimeä en muista, Coach something.

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
En ole ihan varma, mutta väittäisin/ veikkaisin/ muistelisin,että tämä on Remember The Titansista Denzel Washingtonin rolihahmon sanomaa. Nimeä en muista, Coach something.
Herman Boone oli Denzelin hahmon nimi. Oikeinhan tuo oli. Eihän tuo ollutkaan lopulta niin vaikeaa, eihän? :)

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eihän tuo ollutkaan lopulta niin vaikeaa, eihän? :)
Ei, vaikka olisi voinut sopia moneen muuhunkin samasta aihepiiristä ammentavaan elokuvaan.

Seuraava saattaa olla vaikea, mutta kokeillaan:

"Yeah. Get me a box of condoms, and what was that thing we used to eat back in the day? What was it... oh yeah, pussy."

Autan sen verran, että kymmenen vuotta vanhaa leffaa haetaan.

*edit* Laitanpa samasta leffasta vielä toisenkin:

"Marijuana is not a drug. I used to suck dick for coke. Now that's an addiction. You ever suck some dick for marijuana?"

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Trenchtownin hakemaa leffaa en tiedä, mutta pistetään yksi uusi ettei ketju ihan pois kuole.

Greetings, my friends. We are all interested in the future, for that is where you and I are going to spend the rest of our lives. And remember, my friends, future events such as these will affect you in the future.

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Trenchtownin hakemaa leffaa en tiedä, mutta pistetään yksi uusi ettei ketju ihan pois kuole.

Greetings, my friends. We are all interested in the future, for that is where you and I are going to spend the rest of our lives. And remember, my friends, future events such as these will affect you in the future.

Oliskos upeasta "Ed Wood" -leffasta?

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Seuraava saattaa olla vaikea, mutta kokeillaan
"-Abba Zaba, you my only friend."

Half Baked

Laitetaan arvuuteltavaksi omalta lempiohjaajalta:

"You really are a fuckin' moron, you know that? I'm gonna call up the big tobacco companies and thank them for burying you! "

Viimeksi muokattu:

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
"You really are a fuckin' moron, you know that? I'm gonna call up the big tobacco companies and thank them for burying you! "

Kokeillaas lottotuuria; Michael Mannin ohjaama, Al Pacinon ja Russell Crowen tähdittämä Insider?

Heitetääs nyt välillä omakin arvuuttelu. Helpolla lähtee, mutta mistä leffasta?
- Herra Jeesus, anna mulle voimia vastustaa kiusausta.
- Sano mulle mi.. sano mulle, että mitä sä musta oikein tahrot?
- En mitään muuta kuin että veisit mut tansseihin. Jos et sitä kehtaa tehdä, ni sit ei tapahdu mitään muutakaan.
- Mutta tää on kyllä viimeinen kerta..
- Ei Jeesus kerenny antaa mulle ny voimia.

Viimeksi muokattu:

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Heitetääs nyt välillä omakin arvuuttelu. Helpolla lähtee, mutta mistä leffasta?
- Herra Jeesus, anna mulle voimia vastustaa kiusausta.
- Sano mulle mi.. sano mulle, että mitä sä musta oikein tahrot?
- En mitään muuta kuin että veisit mut tansseihin. Jos et sitä kehtaa tehdä, ni sit ei tapahdu mitään muutakaan.
- Mutta tää on kyllä viimeinen kerta..
- Ei Jeesus kerenny antaa mulle ny voimia.
Häjyt

Pistetään uutta. Mikä leffa:
-to the next step
-to the next step
-to the next step

voi olla suht vaikee...

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Pistetään uutta. Mikä leffa:
-to the next step
-to the next step
-to the next step

voi olla suht vaikee...

American Pien lopussa jannut skoolaavat next stepille Dog Year'sissa. Kirjoittajan nimimerkkikin ilmeisesti samasta leffasta lähtöisin?

Heitetääs oma vielä:

"Eat it till you choke, you SICK, TWISTED FUCK!"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy