Oliskos upeasta "Ed Wood" -leffasta?
Voi olla että Ed Woodissakin sama repliikki lausutaan (en muista niin tarkkaan), mutta alunperinhän tuo on Woodin ohjaaman kulttileffan Plan 9 from Outer Space avausrepliikki.
Oliskos upeasta "Ed Wood" -leffasta?
Ei tärpännyt. Vinkiksi että elokuvaa tehtiin yhteensä 17 vuotta.Kokeillaas lottotuuria; Michael Mannin ohjaama, Al Pacinon ja Russell Crowen tähdittämä Insider?
Sehän se on.Olisko Cool Hand Luke?
Half Baked
"Eat it till you choke, you SICK, TWISTED FUCK!"
Rinksu kirjoitti:-You know what? If I was you, I'd go down there and give those boys a drink. Can't imagine how happy it makes a man to see a woman like you. Just to look at her. And if one of them should pat your behind, just make believe it's nothing. They earned it
Laitetaanpa muutama repliikki viikolla katsotuista elokuvista
1.
- Not bad. Congratulations. Tell me, was it necessary that you kill all of them? I only told you to scare them.
- People scare better when they're dying.
Lisätään ote omasta suosikista:
Joillekin teistä tämä on helppo.
Welly, welly, welly, welly, welly, welly, well. To what do I owe the extreme pleasure of this surprising visit?
Yksi lemppareistani, eli Piina. James Caanin esittämä kirjailija Paul Sheldon syöttää kirjaansa Annie Wilkesille (aivan loistavan psykoroolin tehnyt Kathy Bates).
Pistetääs tuo toiseen kertaan, jos nyt joku tietäisi? Vanhemmasta länkkäristä on kyse.
Itse taas vahvasti epäilen että Kathy Bates ei näytellyt tuossa leffassa
Epäile vaan, mutta kyllä Rinksu on oikeassa.
Vanhemmasta länkkäristä on kyse.
-You know what? If I was you, I'd go down there and give those boys a drink. Can't imagine how happy it makes a man to see a woman like you. Just to look at her. And if one of them should pat your behind, just make believe it's nothing. They earned it.
Olisikohan Once upon a time in the west?
Taidettiin ratkaista jo.
Huuliharppukostaja oli siis tämä länkkäri.
Olisko tämä Big Lebowski? Kyseisestä leffasta en erityisemmin pitänyt...Yksi 90-luvun ehdottomia helmiä..
Hlö1: What do you do for recreation?
Hlö2: Oh, the usual. I bowl. Drive around. The occasional acid flashback.
Lieneekö kyseessä Star Wars Episode IV: A New HopeSitten seuraavaksi klassikko:
- Where are you taking this... thing?
"Got any beer?"
"This is a school."
"So that's a no?"
"Yeah, that's a no."
"Well, do you have anything other than chocolate milk?"
Olisikohan Once upon a time in the west?
Uusin Rambo ja Häjyt.- God didn´t save your life, WE DID!
Sitten vähän kotimaista tavaraa:
- Täällähän on kaikki viinatrokarit ja huorienvälittäjät paikalla.
- Mitäs sä oikein vihjailet?
- Vittu mä mitään vihjaa, enks mä just viime viikolla ostin sulta pullon.
Katsastuksestahan tämä, Peltolan Sulevi vetää parastaan.Sitten vielä toisesta Suomi-pätkästä:
- Täällähän on kaikki viinatrokarit ja huorienvälittäjät paikalla.
- Mitäs sä oikein vihjailet?
- Vittu mä mitään vihjaa, enks mä just viime viikolla ostin sulta pullon.
"Got any beer?"
"This is a school."
"So that's a no?"
"Yeah, that's a no."
"Well, do you have anything other than chocolate milk?":
Sepä se, tarkemmin X-Men 2, mutta mitä sitä pikkuasioista nipottamaan. =) Mainio supersankarileffa, parhaita edelleen mitä olen nähnyt.X-men, Wolverine ja Iceman