@Kimmo Stasi käyt ketjusta toiseen toitottamassa samaa juttua, mutta mihinkään argumentointiin et ole minun nähdäkseni kyennyt.
Tämä nyt on aivan täyttä sitä ihteään. Olen kyseisen aiheen pari kertaa nostanut framille ja se ei ole minun syyni, että aihe on niin tulenarka, ettei jotkut siitä osaa keskustella muuten kuin suu vaahdossa raivoamalla ja ad hominem-hyökkäyksillä, kuten sinä juuri nytkin tuossa teit.
Oma argumentointini on aina perustunut luettavissa olevaan kylmään faktaan, ts. statseihin, eli numeroihin ennenkaikkea. Joita kuka tahansa voi käydä lukemassa NHL:n omilta sivuilta. Ja vaikka ne eivät kaikkea kerrokaan, niin kyllähän ne nyt jotain sentään kertovat. Mielestäni enemmän kuin tuollaiset Norris-pystit, jotka aina enemmän tai vähemmän perustuvat jonkin yhden suppean raadin arvioon.
Jos joku muuten pisti merkille, niin minä en taaskaan pyrkinyt aloittamaan tässä mitään paskamyrskyä, halusinpahan ihan vaan vilpittömästi intoilla meidän uudesta puolustajasuperlupauksesta Miro Heiskasesta, sillä noita puolustajastarboja ei meillä koskaan ole ruuhkaksi asti ollut. Toisin kuin siellä naapurin puolella ;)