Miro Heiskanen – tanssii tähtien kanssa

  • 327 920
  • 915

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Jotenkin sympaattista, kun Radulovin kaltainen mulkun miehen maineessa oleva venäläisstara loikkii kuin pikkupoika, kun suomitulokas painaa rystyllä yläpeltiin.
Kenelle Radulovilla on mulkun maine? Ehkä niille jotka seuraa vain MM-kisoja ja pitää Mertarantaa totuuden torvena. Radulov on hieno mies, pelaa tunteella ja rehdisti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kenelle Radulovilla on mulkun maine? Ehkä niille jotka seuraa vain MM-kisoja ja pitää Mertarantaa totuuden torvena. Radulov on hieno mies, pelaa tunteella ja rehdisti.

Aika monella tuo käsitys on. Nostan käteni pystyyn kuin Radulovin mulkun maineen. Kyllähän Radulovilla oli jotain pientä hässäkkää ekalla NHL-keikallaankin, ellen väärin muista, ja sopimusjuttujakin oli. Tarkistin, sehän oli jo toinen stintti kun oli pientä hässäkkää.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Laitetaan nyt vielä omakin korteni kekoon offtopiciin. Kyllähän tuo Radulovin maine ihan aiheesta on tullut, sen ekan visiitin takia sekä mitä herra puuhaili KHLssä ja MM höntsissä. Laittoi tuossa viimeisillä KHL vuosillaan kuitenkin elämän kuntoon kaikinpuolin ja ehkä suurin syy oli muistaakseni perheenlisäys. Tästä lähtien ollut eri jätkä myös kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin. Pelaa joukkueelleen, ei itselleen ja on tosiaankin työmyyrä. Youtubesta varmaan löytyy herran aikasempien vuosien koosteita niin onhan ihan eri pelaajasta kyse nykyään. Itse huomannut saman, että on todella iloinen maaleista ja se jos mikä on sitä hokia! Kyllä niitä saa ja pitää myös tuulettaa!

Mitä sitten Heiskaseen. Itse kyllä odotin hyvää astumista sisään NHL kaukaloihin, mutta ihan nähdyn kaltaisiin suorituksiin en osannut uskoa. Vetelee tulokaspakkina lähes 0.5ppgllä ja millä tyylilllä. Tähän päälle seuraava maali on jo kauden kymmenes. Tästä herrasta kasvaa kyllä eittämättä Suomen tulevaisuuden paras pakki.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Sitä ei käy kiistäminen etteikö eka reissu olisi mennyt vähän reisille, olettavasti miehen huonon asenteen takia, mutta kyllä ukko jo KHL:ssä oli se kentän liideri eikä ikinä antanut periksi. NHL.ssä varmaan sama maine sitten pysynyt ja ennen sitä Habsin sopparia puhuttiin myös pukukopin syövästä vaikka varmaan kukaan ei niitä KHL pelejä ollut katsonutkaan.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Eihän hän välttämättä mikään mulkku ole, niin kuin Shea Weber tuossa Hekekin linkissäkin totesi, että kyse ei ollut luonteesta vaan enemmänkin kypsyydestä. Mulle ei ole ikinä välittynyt myöskään mikään mulkun kuva, ei MM-kisoissa eikä NHL:ssä. Jos joku väittää, että Radulov ei ole aina ollut raudanluja ammattilainen, siihen en väitä vastaan.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Eihän hän välttämättä mikään mulkku ole, niin kuin Shea Weber tuossa Hekekin linkissäkin totesi

Ja minä kirjoitin heti ensimmäisessä viestissäni, että Radulovin kaltainen mulkun miehen maineessa oleva venäläisstara.

Minä en väittänyt, että hän on mulkku. Kyse oli miehen maineesta ja siitä, miten on sympaattista nähdä tällaisen kaverin pomppuvan jäällä kuin pikkulapsi jouluaattona.
 

palle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, HIFK
Ja minä kirjoitin heti ensimmäisessä viestissäni, että Radulovin kaltainen mulkun miehen maineessa oleva venäläisstara.

Minä en väittänyt, että hän on mulkku. Kyse oli miehen maineesta ja siitä, miten on sympaattista nähdä tällaisen kaverin pomppuvan jäällä kuin pikkulapsi jouluaattona.

Ehkä tämä menee nyt vain saivarteluksi sanavalinnasta, mutta palstaveljien reaktioiden syy nyt varmaan oli se, että ei Radulov koskaan missään mulkun miehen maineessa ole ollut. "Russian factorista" ei varmaankaan tarvitse kiistellä, kun miettii miehen historiaa, mutta ei häntä mielestäni mulkkuna ole pidetty, tai ei-toivottuna henkilönä.

Mutta tämä menee jo niin ohi itse aiheen, että turha sitä on enempää vatvoa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulkku -> Hankala. Näin. Nyt kaikki voivat olla levollisin mielin.
Äsken muuten uutisissa haastateltiin VR:n palkkalistoilla olevaa kaveria nimeltä Jari Hankala.

Hassu nimi ja mieluummin noin, kuin että olisi Jari Mulkku.

Radulovin ja muiden starojen iloiset reaktiot ja myötäelämiset muiden maaleissa, kuten esim. tällä kaudella Heiskasen maaleissa on aina kivaa katseltavaa. Aina kiva, kun junnu saa jonkun ison staran syliinsä riehumaan poikamaisella innolla.
 

Kimmo Stasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Heiskanen NHL All Stars-geimeihin ja nuo kaksi highlight-maalia viime pelistä...noita(kin) on mukava mehustella samalla kun miettii että tälläkin palstalla on useita, jotka ihan vakavissaan sanovat etteikö Heiskanen mahtuisi Ruotsin top 6:een :D
 

agent082

Jäsen
Eikö se ole vähän niinkuin sääntö näiden jääkiekkostarojen kohdalla, että nuorena ollaan vittumaisia mulkkuja ja uran ehtoopuolella kasvetaan sen verran, että aletaan käyttäytymään iän edellyttämällä tavalla. Toki poikkeuksiakin on puoleen ja toiseen.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
jotka ihan vakavissaan sanovat etteikö Heiskanen mahtuisi Ruotsin top 6:een

No kyllä Heiskaselle tiukkaa tekisi mahtua Ruotsin top 6 puolustukseen.
Erik Karlsson
Victor Hedman
John Klingberg
Oliver Ekman-Larsson
Nämä kaikki voidaan varmasti valita ennen Heiskasta ennen ilman suurempia tuskailua. Myös Ekholm kokonaisvaltaisella pelillä menee minun papereissani tällä hetkellä. Sitten Dahlin on aika verratavissa Heiskaseen. Se on tällä hetkellä aika fifty-fifty heidän tasonsa. Heiskanen kilpailisi 6-7 pakin paikasta Dahlinin kanssa. Ei olisi vääryys valita Dahlinia ennen Heiskasta.

Joten kyllä ihan vakavissaan voi väittää että Heiskanen ei tällä hetkellä mahtuisi Ruotsin top kutoseen. Ei myös ole mielestäni vääryys väittää että mahtuisi. Senkin voi tehdä ihan vakavissaan.

Ja tämä ei ole Heiskaselta pois tietenkään. Hän on paras suomalainen puolustaja tällä hetkellä. Ja voidaan vakavissaan miettiä Norris voittoa tulevaisuudessa Heiskasen kohdalla. Vakuuttavaa on tekeminen.
 

Kimmo Stasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
No kyllä Heiskaselle tiukkaa tekisi mahtua Ruotsin top 6 puolustukseen.
Erik Karlsson
Victor Hedman
John Klingberg
Oliver Ekman-Larsson
Nämä kaikki voidaan varmasti valita ennen Heiskasta ennen ilman suurempia tuskailua. Myös Ekholm kokonaisvaltaisella pelillä menee minun papereissani tällä hetkellä. Sitten Dahlin on aika verratavissa Heiskaseen. Se on tällä hetkellä aika fifty-fifty heidän tasonsa. Heiskanen kilpailisi 6-7 pakin paikasta Dahlinin kanssa. Ei olisi vääryys valita Dahlinia ennen Heiskasta.

En ole koskaan oikein ymmärtänyt tuota Ekman-Larssonin jalustalle nostamista. Mielestäni kyseessä on ihan kelpo peruspakki, mutta ei yhtään sen enempää. Ja tätä näkemystä tukee kyllä ihan OE-L:n uran statsitkin, jotka ovat tältä kaudella suunnilleen samoissa Heiskasen kanssa. Omissa papereissa menee suunnilleen samalle osastolle Esa Lindellin kanssa (joka myös on toki kova luuta).

Toki Heiskasen otanta on vielä pieni, mutta toisaalta mikään ei viittaa tällä hetkellä siihenkään suuntaan että ura olisi menossa alaspäin, päinvastoin.

Karlsson ja Hedman noista minun mielestäni ainoastaan menee selkeästi edelle vielä, vaikka Karssonillakin on alkukausi ollut todella kankeaa ja vasta nyt alkanut kulkemaan odotusten mukaisesti. Eikä tuo Klinbergikään nyt niin ylivertaisena tuolla Starseissa loista Lindelliin ja Heiskaseen verrattuna, vaikka vielä onkin nokkimisjärjestyksessä edellä.

Yksikään noista Ruotsin pakeista ei kuitenkaan ole mikään Brent Burns sentään.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
En ole koskaan oikein ymmärtänyt tuota Ekman-Larssonin jalustalle nostamista. Mielestäni kyseessä on ihan kelpo peruspakki, mutta ei yhtään sen enempää. Ja tätä näkemystä tukee kyllä ihan OE-L:n uran statsitkin, jotka ovat tältä kaudella suunnilleen samoissa Heiskasen kanssa. Omissa papereissa menee suunnilleen samalle osastolle Esa Lindellin kanssa (joka myös on toki kova luuta).

Toki Heiskasen otanta on vielä pieni, mutta toisaalta mikään ei viittaa tällä hetkellä siihenkään suuntaan että ura olisi menossa alaspäin, päinvastoin.

Karlsson ja Hedman noista minun mielestäni ainoastaan menee selkeästi edelle vielä, vaikka Karssonillakin on alkukausi ollut todella kankeaa ja vasta nyt alkanut kulkemaan odotusten mukaisesti. Eikä tuo Klinbergikään nyt niin ylivertaisena tuolla Starseissa loista Lindelliin ja Heiskaseen verrattuna, vaikka vielä onkin nokkimisjärjestyksessä edellä.

Yksikään noista Ruotsin pakeista ei kuitenkaan ole mikään Brent Burns sentään.

No mielestäni vähän (eikä niinkään vähän) OEL:in vähättelyä. Pidän häntä puolustussuuntaan parempana kuin Heiskasta ja silti tehot samalla tasolla niin siksi on Heiskasen edellä vielä.

Klingberg on taas hyökkäyspäähän vielä Heiskasta vaarallisempi. Pelannut kuitenkin lähes piste per peli tahdilla, joka on puolustajalle erinomainen.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Karlson tehnyt huikeat kolme maalia 40 peliin. No syöttöjä tulee mutta osa näitä maalin takaa annettuja kakkossyöttöjä. Muutenkin aivan yliarvostettu pelaaja.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Karlson tehnyt huikeat kolme maalia 40 peliin. No syöttöjä tulee mutta osa näitä maalin takaa annettuja kakkossyöttöjä. Muutenkin aivan yliarvostettu pelaaja.

Eki tosiaan on saanut ainoastaan kaksi kertaa 20 maalia kasaan kauden aikana. Maalin takaa annettuja kakkossyöttöjä on Ekillä tällä kaudella vain 30 kappaletta, joka on aika rauhallinen tahti esim. Burnsiin verrattuna.

Heiskasesta vielä sen verran, että ei näytä yhtään esim. venäläiseltä, eli on kunnon suomalainen.
 
Karlson tehnyt huikeat kolme maalia 40 peliin. No syöttöjä tulee mutta osa näitä maalin takaa annettuja kakkossyöttöjä. Muutenkin aivan yliarvostettu pelaaja.

On se kyllä. Täysin yliarvostettu. Kuinkahan monta Norris Trophya olisikaan palkintokaapissa jos tekisi enemmän maaleja ja antaisi muitakin kuin kakkossyöttöjä maalin takaa?

On tämä taas ihan absurdi koko keskustelu.

@Kimmo Stasi käyt ketjusta toiseen toitottamassa samaa juttua, mutta mihinkään argumentointiin et ole minun nähdäkseni kyennyt. Syytät tosin muita siitä, miten ruotsalaisia yliarvostetaan täällä. Eikä siinä, Karjala-lippistä vaan tiukemmalle, kuten itsekin totesit, mutta vaikea täällä on keskustella jos omat argumentit ovat ohuita ja toisaalta vastapuolen argumentit sivuutetaan täysin.

edit: jatkot sitten taas jossakin muualla, niin ei pilata tätä hienon nuoren pelaajan ketjua.
 
Viimeksi muokattu:

Vislami

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Sharks
Karlson tehnyt huikeat kolme maalia 40 peliin. No syöttöjä tulee mutta osa näitä maalin takaa annettuja kakkossyöttöjä. Muutenkin aivan yliarvostettu pelaaja.

Kuinka monta Karlssonin peliä olet tältä kaudelta nähnyt? Joo maalit on tiukassa ja alkuun oli hakemista uudessa ympäristössä, mutta rupee olemaan kentän paras pelaaja pikku hiljaa San Josessa. Se puolustajan peli kun ei ikinä ole täysin pisteisiin sidottavaa
 
Heiskanen NHL All Stars-geimeihin ja nuo kaksi highlight-maalia viime pelistä...noita(kin) on mukava mehustella samalla kun miettii että tälläkin palstalla on useita, jotka ihan vakavissaan sanovat etteikö Heiskanen mahtuisi Ruotsin top 6:een :D
Eiköhän tämä Ruotsin top6 -keskustelu ole jo nähty.

Muutenkin kaikki voisivat taas palailla aiheeseen.

Moderaattorit
 

Broadstreet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers

Kimmo Stasi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
@Kimmo Stasi käyt ketjusta toiseen toitottamassa samaa juttua, mutta mihinkään argumentointiin et ole minun nähdäkseni kyennyt.

Tämä nyt on aivan täyttä sitä ihteään. Olen kyseisen aiheen pari kertaa nostanut framille ja se ei ole minun syyni, että aihe on niin tulenarka, ettei jotkut siitä osaa keskustella muuten kuin suu vaahdossa raivoamalla ja ad hominem-hyökkäyksillä, kuten sinä juuri nytkin tuossa teit.

Oma argumentointini on aina perustunut luettavissa olevaan kylmään faktaan, ts. statseihin, eli numeroihin ennenkaikkea. Joita kuka tahansa voi käydä lukemassa NHL:n omilta sivuilta. Ja vaikka ne eivät kaikkea kerrokaan, niin kyllähän ne nyt jotain sentään kertovat. Mielestäni enemmän kuin tuollaiset Norris-pystit, jotka aina enemmän tai vähemmän perustuvat jonkin yhden suppean raadin arvioon.

Jos joku muuten pisti merkille, niin minä en taaskaan pyrkinyt aloittamaan tässä mitään paskamyrskyä, halusinpahan ihan vaan vilpittömästi intoilla meidän uudesta puolustajasuperlupauksesta Miro Heiskasesta, sillä noita puolustajastarboja ei meillä koskaan ole ruuhkaksi asti ollut. Toisin kuin siellä naapurin puolella ;)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mielestäni enemmän kuin tuollaiset Norris-pystit, jotka aina enemmän tai vähemmän perustuvat jonkin yhden suppean raadin arvioon.
Norriksesta, Hartista, Selkestä ja Calderista äänestää Professional Hockey Writers Association, jota en kutsuisi kovin suppeaksi raadiksi kun äänestäjiä oli viime vuonna 164 kappaletta. Jos jossain palkinnossa on suppea raati niin Vezinassa josta päättävät joukkueiden GM:t.

Home
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös