Porvoon Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Viestistä on annettu rikepiste
Ootko sää saatana tyhmä, vai vain näytät siltä? Edelleenkin, minä en ole missään dissannut Heiskasta ja minulle ei tee yhtään tiukkaa myöntää Heiskasen suorittavan "perkeleen kovalla tasolla". En ole sanallakaan ottanut kantaa mihinkään pistekeskiarvoihin. Opettele hemmetti lukemaan ja ymmärtämään lukemasi, ennen kuin alat inttämään vastaan.Edelleen ne pelit ovat virallisia, olit mitä mieltä hyvänsä. Ja edelleen Heiskasen pistekeskiarvo on itse asiassa parempi, jos round robin-pelit jätetään pois. Joten se siitä niiden ”merkityksettömien” pelien vaikutuksesta hänen pistetahtiinsa. Ja sekin vielä, että kaikilla muillakin on ollut round robin- ja qualifying-pelejä, ja joillakin näitä enemmän kuin Heiskasella. Jostain kumman syystä Heiskanen johtaa kuitenkin 5:n pisteen erolla pakkien pistepörssiä ja on kaikkien pelaajien pörssissä toisena.
Myönnä nyt vaan, että Heiskanen pelaa aivan perkeleen kovalla tasolla ja on näillä näkymin tekemässä jotain täysin ennennäkemätöntä ja legendaarista. Täysin turhaa yrittää ”pudottaa” asiasta aivan syystä innostuneita jääkiekkofaneja jään pinnalle.
Luepas ja kuuntelepas mitä pohjois-amerikkalaiset jääkiekkoasiantuntijat kirjoittavat ja sanovat haastatteluissa tällä hetkellä. Conn Smytheä on tällä hetkellä jo moni jakamassa (toki Dallasin on päästävä vähintään finaaleihin tai mielellään voitettava kannu, että se lopulta olisi mahdollista). Mm. jääkiekkoraamattu Hockey News. Kyllä sinulla jotain Heiskasta vastaan tuntuu olevan. Etkä takuuvarmasti sitä sinänsä halua myöntää vaikka niin mitä ilmeisimmin on.
Edelleen olen sitä mieltä, että round robin pelit eivät ole oikeita playoff-pelejä, eikä niitä minun mielestäni pitäisi laskea playoff-tilastoihin. Ja tämä EI OLE TIPPAAKAAN Heiskaselta pois. Jos Heiskasen tämän kauden pleijaripisteitä verrataan vaikkapa Lidströmin tai muiden eurooppalaisten ex-pelaajien pisteisiin, pitää rehellisyyden nimissä ottaa huomioon, että Heiskanen on tehnyt neljä pistettä täysin merkityksettömissä peleissä. Peleissä, joita kukaan ex-pelaaja ei ole koskaan NHL:ssä pelannut. Tämän nyt pitäisi olla täysin selvää pässinlihaa paatuneimmallekin Heiskas-fanille.