adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Yksi paha kiekonmenetys tuli kyllä lopussa, kun avaussyöttö pantiin omalla sinisellä poikki. Päättyköhän se tilanne lopulta Paciorettyn tolppaan.
Jep, tolpassa kävi.

"Minulla on taskussani laite, jolla pääsen käsiksi koko ihmiskunnan keräämään tietoon. Käytän sitä kissakuvien katseluun ja riitelyyn tuntemattomien ihmisten kanssa."

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ikä-korttia en mielelläni esiin nosta, mutta Heiskasen "junnuleima" taisi kadota sen debyyttikauden kuuluisan vaihdon myötä. Itse ainakin ajattelen tahattomasti että herra pelaa jo primeaan kun silmäilee peliaikoja sekä peliotteiden käsittelyä. Helposti unohtaa ettei Heiskanen vielä "ihan valmis" pelaaja ole.

Erittäin hienoa mille tasolle Miro on jo noussut, mutta ainakin allekirjoittaneen täytyy vähän perspektiiviä hakea. Nytkin tulee mietittyä että tekikö Miro isoja virheitä ja mihin pistetahti hiipunut.

Hullua ajatella näin, kieltämättä.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestäni puolustajalle pistetahdin hiipuminen ei merkkaa yhtään mitään, varsinkaan kun pelataan konferenssifinaaleja kohtalaisen kovaa Vegasia vastaan ja vielä voittavaa jääkiekkoa erinomaisella puolustavalla ja muutenkin pelillisellä panoksella. Ja varsinkin kun se aiempi tahti oli sellaista, että sen rauhoittuminen näin kovissa peleissä oli melko itsestäänselvää.

Harmi, ettei saanut tehtyä siitä kolmannen erän läpiajostaan maalia, Lehner availi jo länget ja sieltä olisi saattanut lipua läpi, mutta Miro nosti logoon.

Hieno pelaaja.

Lennart Petrell - Aito IFK-ikoni.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy