Pain of Salvationin Be, Remedy Lane ja One Hour by the Concrete Lake
Nightwishin Century Child ja Over the Hills And Far Away
Sir Elwoodin Hiljaiset Värit: Yö tekee meistä varkaat
Indica: Ikuinen Virta
Ultra Bran Vesireittejä
Tiktakin Frendit
YUP: Normaalien maihinnousu sekä
Tehosekoittimen C'mon Baby Yeah-single.
Nämä kaikki kirpputorilta hintaan 21,50 e. Minä pidän kirpputoreista.
Sama juttu kirpputorien suhteen. Minussa on aina ollut pienen levykeräilijän vikaa, tosin aika maltillisen. Virallinen cd-levy kokoelmani sisältää noin 350 levyä, jotka ovat pelkkää rock- ja metallimusiikkia. Sen lisäksi minulla on 20-30 muuta levyä, joilla on usein jokin lapsuuden "tunnemerkitys": Yön vanhoja levyjä, Roxettea, jopa Dr. Bombayn ainoaksi jäänyt kulttimaineinen ysärihittilevy. Ja sitten on erilaisia best of kokoelmia kuten Dingon, Juha Vainion, Topi Sorsakosken jne. Käyn oikeasti kirpputoreilla varmasti enemmän kuin keskimääräinen ikäluokkani mies käy, juurikin noiden cd-levyjen perässä. Aina jos olen vaikka käymässä jossain kaupungissa X, niin olen katsonut valmiiksi paikallisia kirpputoreja missä sitten samalla käyn..
Pääsääntöisesti ostan kuitenkin nykyään vuoden mittaan vain niitä sinä kyseisenä vuonna ilmestyneitä uutuuslevyjä, vuodesta riippuen noin 8-12 kappaletta vuodessa
Minä edelleen keräilen musiikkia cd muodossa, kun kuitenkin äänenlaatu on parempi kuin Spotifyssä. Ja ihan kaikkia levyjäni ei sieltä kaikesta huolimatta kuuntelemaan pysty, kun vain puuttuvat. Toki Spotifyn tilaaja olen ollut yli kymmenen vuotta.
Spotify ei minulla liity levyjen ostoon mitenkään, vaan minä ostan levyjä fyysisinä ihan periaatteesta. Ja periaate on periaate, sanoi jo ukkivainaa *hymiö*