Äsken tuli tilattua ja samalla luonnollisesti myös maksettua seuraavat levykäiset:
Epica - Omega. Edellisen Epican levyn olen ostanut muistaakseni joskus koronan aikaan. En ole etukäteen kuunnellut biisejä, joten kun levy sitten jossain vaiheessa ilmaantuu noudettavaksi, pääsen toivon mukaan yllättymään positiivisesti. Kunhan levyllä ei ole rappia, jazzia tai dubstepia, olen tyytyväinen.
Red Hot Chili Peppers - One Hot Minute. Pari vuotta on ehtinyt vierähtää myös edellisen RHCP:n levyn hankinnasta. Kun levyhyllyssä on jo bändin parhaimmat albumit (Blood Sugar Sex Magik, Californication, By the Way ja Stadium Arcadium), alkaa olla varsin haastavaa löytyy ne jyvät akanoista.
Ace of Base - The Bridge. Kolmas (Happy Nation / The Sign sekä Flowers ovat jo hyllyssä) tämän porukan albumi, jonka olen hankkinut ja koska olen aina pitänyt Ace of Basesta Roxetten sijaan, oli valinta suhteellisen helppo.
Dario G - Sunmachine. Ainoat biisit, jotka tältä artistilta tiedän, ovat Sunchyme sekä Carnaval de Paris, jotka myös ovat edustettuina levyllä. Vuosikausien olen kyseisiä biisejä youtubesta kuunnellut, joten nyt, kun päätin hemmotella itseäni ja mahdollisuus tämän levyn hankintaan aukeni, käytin tilanteen hyväkseni.
Kansas - Best of Kansas. Pitäähän sitä klassista rockiakin hankkia aina silloin tällöin.
Depeche Mode - Playing the Angel. Ensimmäinen oikea Depeche Moden albumi, jonka olen hankkinut. Onhan minulla tietenkin toinenkin albumi, mutta se on greatest hits-tyylinen. Tämän levyn hankkimista olen suunnitellut suurinpiirtein aina siitä lähtien, kun ensimmäisen kerran näin ja kuulin Precious-kappaleen eli pitkälti yli 15 vuotta sitten. Sitten tuli elämä karikkoineen eteen, joten nuo haaveet saivat painua hetkeksi unholaan. Enää en kuitenkaan jaksanut odottaa kauemmin, vaan ostin vihdoin tämän omakseni.