Hankit sitten kolme ihan helvetin hyvää levyä.Vähän normaalia enemmän levyjä tuli hankittua tällä kertaa Äxästä.
Manic Street Preachers - The Holy Bible
Soundgarden - Superunknown
Red Hot Chili Peppers - By the Way
Kyllä. Päätin repäistä heti vuoden aluksi.Hankit sitten kolme ihan helvetin hyvää levyä.
Nuo kaikki ovat ihan loistavia. Osta kaikilta koko tuotanto. Olet nyt niin oikeilla jäljillä.Kyllä. Päätin repäistä heti vuoden aluksi.
Manicsien ensimmäiset levyt kolahtavat kovasti meikäläiseen, Peppersien By the wayta olen haikaillut jo useamman vuoden ajan, joten siksi ostopäätös oli helppo tehdä ja lisäksi päätin antaa Soundgardenille mahdollisuuden.
Tilasin noi molemat taannoin discogsin kautta Ruotsista kun täällä Suomessa noita pidetään hirveissä myyntihinnoissa. Muutenkin outoja tapauksia tuolla huuto netissä näkee - yksikin maksoi Wigwamin Some Several Moonista 28 rahaa ja pisti sen sitten myyntiin 32 rahalla. En jaksaisi itse tuollaisella katteella liiketoimintaa pyörittää.Huutonetistä Electric Blue Peggy Sue And The Revolutionions From Marsin loistavat albumit Normal But Normal sekä Family Favourites. Jälkimmäisestä joku urpo pitää 68€ hintaa mutta mie nappasin molemmat 14 erkillä yhteensä. Mielestäni hyvä kauppa.
Huutonetistä Electric Blue Peggy Sue And The Revolutionions From Marsin loistavat albumit Normal But Normal sekä Family Favourites. Jälkimmäisestä joku urpo pitää 68€ hintaa mutta mie nappasin molemmat 14 erkillä yhteensä. Mielestäni hyvä kauppa.
Surullista on, että mullahan oli jo kerran nuo molemmat levyt mutta tyhmyyksissäni myin pois. Nyt on onneksi tuo ammottava aukko levyhyllyssä paikattu.Tilasin noi molemat taannoin discogsin kautta Ruotsista kun täällä Suomessa noita pidetään hirveissä myyntihinnoissa. Muutenkin outoja tapauksia tuolla huuto netissä näkee - yksikin maksoi Wigwamin Some Several Moonista 28 rahaa ja pisti sen sitten myyntiin 32 rahalla. En jaksaisi itse tuollaisella katteella liiketoimintaa pyörittää.
Viimeisin cd hankintani on Sueden Autofiction. On kyllä laadukas levy bändiltä.