Milloin sait kirjoitusoikeuden Jatkoajan keskustelufoorumille?

  • 10 577
  • 108

Mikä oli vuosi kun rekisteröidyit?

  • 2001

    Ääniä: 61 24,6%
  • 2002

    Ääniä: 23 9,3%
  • 2003

    Ääniä: 15 6,0%
  • 2004

    Ääniä: 22 8,9%
  • 2005

    Ääniä: 25 10,1%
  • 2006

    Ääniä: 18 7,3%
  • 2007

    Ääniä: 22 8,9%
  • 2008

    Ääniä: 19 7,7%
  • 2009

    Ääniä: 18 7,3%
  • 2010

    Ääniä: 25 10,1%

  • Äänestäjiä
    248

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Alusta mukana minäkin. Pelikieltoja ei ole tullut, mutta yksi varoitus. Sille saamani perusteet saivat minut hyvin hilpeäksi.

Olin aiemmin top-10 aktiivikirjoittelija viestien määrässä, mutta hiljalleen on into hiipunut kirjoitteluun. Täälläkin alkaa olemaan liikaa trolleja, joiden tehtävänä on vain kuumottaa toisia kirjoittajia. Onneksi heitä on selkeä vähemmistö, eikä ongelma ole edes iso. Ei vaan aina jaksa kaikkeen enää osallistua.

Tähän vahva sama. Joskus täällä vaihdettiin kiivaastikin mielipiteitä, mutta hommassa oli sentään jokin tolkku mukana. Nyt tuntuu, että keskustelu on uponnut jonnekin sinne trollailun sekaan. Kaipa tuollaisellekin sitten tilausta on, kun eihän sitä muuten olisi.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
2005 ja penalttiakin on tullut muutamaan otteeseen. Olen kuitenkin yrittänyt parantaa tapani ja onnistunut siinä kohtalaisen hyvin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tähän vahva sama. Joskus täällä vaihdettiin kiivaastikin mielipiteitä, mutta hommassa oli sentään jokin tolkku mukana. Nyt tuntuu, että keskustelu on uponnut jonnekin sinne trollailun sekaan. Kaipa tuollaisellekin sitten tilausta on, kun eihän sitä muuten olisi.

Mullakin varmaan 2/3 viesteistä on ensimmäisen kolmen-neljän vuoden ajalta. Mä kyllä olin palstalta poiskin melkein kolme vuotta, kun ei ollut nettiä. Nyt vasta pari vuotta taas jaksanut tänne satunnaisesti jotain kirjoitellakin. Onhan keskustelun taso muuttunut paljon alkuajoista, viimeiset pari vuotta varsinkin ovat mun mielestä olleet laskua tasossa. En mä ainakaan oikein enää meinaa jaksaa vääntää jostain turhan päiväisestä, kun seassa pyörii aina vähintään pari-kolme trollia ja muutama mukahassuttelija kaupan päälle.
 

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
29.1.2002

Hakemus hyväksyttiin toisella uusintakerralla ja rekisteröitymispäivä näyttää olevan 29.1.2002. Vuosien varrella olen keskittynyt lähinnä Slovakian maajoukkueeseen. Vajaan 9 vuoden aikana olen saanut yhden varoituksen, mutta pelikieltoja ei ole tullut.
 

TheT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Montreal Canadiens
25.4.2002 sain kirjoitusoikeudet noin kahden viikon odottelun jälkeen. Aika lyhyet perustelut tuli laitettua, koska omalla nimellä (email-osoitteessa) hakeminen ei kuulemma kummoisia perusteluita vaatinut.

Suht vähän on tullut kirjoiteltua aikaan nähden ja myös hyvin neutraalisti, joten ei ole pelikieltojakaan napsunut. Kerran olisi tehnyt mieli mainostaa erästä omaa palvelua, mutta en viitsinyt ottaa riskiä tunnusten menettämisen varjolla.

Enää en muista miten päädyin Jatkoaikaa lukemaan, kiekkopesässä tuli silloin tällöin käytyä.
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jaa-a...olin kummallinen tapaus...ekaa vuotta kirjoittelen, mutta oikeudet olleet kauemmin kuin tiesin. Ainakaan hyväksyntää ei koskaan tullut meiliini, kun vuosia sitten hain. Kun sitten kokeilin jälleen kerran, niin hups, olinkin jo olemassa. Mysteeristä, mutta pääasia, että just ja just taisin kelvata;)
 

L.Stanley

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Calgary Flames
Tänään tuli oikeudet, jahuu!! Tästä tämä luuloviisauksien jakaminen näin nimimerkin suojassa sitten alkaa. Olen pahoillani.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Syksyllä 2001. Ja todellakin, päivämäärä näyttää kadonneen profiilistani, mutta jollen väärin muista, se oli 23.10. 3010 viestiä tämä mukaan lukien takana, ja pääosin pelkkää turhuutta. Pelikieltoja muistaakseni yksi, syytä en jaksa muistaa millään.

Hommahan meni niin, että kesällä 2001 - Kiekkopesän kaaduttua tai vähintäänkin hiljennyttyä - kuumassa hämeenlinnalaisessa yksityisasunnossa nimimerkki ervatsalo kertoi alkuillasta oluttuopin äärellä uuden ihmeellisen ilmiön syntyneen Internettiin. Sen ilmiön nimi oli Jatkoaika. Se oli sitä aikaa, kun kaupungilla ei kehdannut kertoa nimimerkkiään, tai että ylipäänsä mihinkään nettipalstalle kirjoittelee. Tulin kuitenkin liittyneeksi tähän uuteen yhteisöön, ja uskaltauduin viimein jopa tapaamaan ihmisiä nimimerkin takana. Loppu onkin historiaa, tai miksei alkukin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös