Kuin myös.Alusta pitäen 2001
Milloin muuten tämä hakemuksen raapustaminen on tullut pakolliseksi osaksi kirjoitusoikeuden saamiseksi, vai onko ollut ihan alusta asti?
Päivämääränä ittelläni seisoo tuo "legendaarinen" 19.03.2001, joka siis ei pidä paikkaansa, vaan tännehän sitä Kiekkopesän raunioiden vielä savutessa raahauduttiin jo paljon aiemmin...
Tämä on muuten omalla kohdalla ainoa palsta, jossa modet ovat yhden nimimerkin takana. Kaikilla muilla palstoilla, joilla olen liikkunut ovat yksittäiset modet olleet tunnistettavissa. Kummassakin systeemissä varmasti puolensa. Tänne tämä anonyymi systeemi sopii, koska tänne haetaan ns. valmiita käyttäjiä.Modet pysykööt kaapeissaan.
Olen saanut 10 vuoden aikana vain yhden (1) virallisen varoituksen, mutten pelikieltoa. Melkoista.
Noista tiedoista on näköjään poistettu rekisteröitymispäivä, mutta muistaisin että vuosi oli 2005 ja joulukuu. Päivämäärää en muista, mutta jossain tässä lähipäivinä tulee/tuli viisi vuotta täyteen.
Kyllä hakemus eli perustelut sille miksi juuri minun piti päästä kirjoittamaan Jatkoaikaan vaadittiin tuolloin 2001 alkuvuodestakin, muistaakseni aika pitkän novellin siihen valehtelinkin ja läpi meni että läpsähti.Milloin muuten tämä hakemuksen raapustaminen on tullut pakolliseksi osaksi kirjoitusoikeuden saamiseksi, vai onko ollut ihan alusta asti?
Kiekkopesässähän oli sellainen, en nyt muista mikä sen virallinen nimi oli, alue jolle sai kirjoittaa vain palstan parhaimmisto ja noille muistaakseni annettiin Jatkoajan jäsenyys pelkällä ilmoittautumisella. Muille, kuten minulle, vaadittiin tuo hakemuksen täyttäminen.Taisi olla niin, että Kiekkopesään rekisteröityneet saivat kirjoitusoikeudet JA:n ylläpitoon ilmoittautumalla.
Konkaripalstalta Kiekkopesästä pääsi suoraan siirtymään tälle palstalle. Tai saattoi siellä pesässä olla joku "parhaidenkin" osio mutta konkareista ainakin itse tulin, noin kymmenen vuotta sitten tänne. Pelikieltoja ei ole tullut, tietenkään, koska noudatan sääntöjä mutta eräässä ketjussa minua on kielletty höpinöimästä eräästä espoolaisesta virkamiehestä.Kiekkopesässähän oli sellainen, en nyt muista mikä sen virallinen nimi oli, alue jolle sai kirjoittaa vain palstan parhaimmisto ja noille muistaakseni annettiin Jatkoajan jäsenyys pelkällä ilmoittautumisella. Muille, kuten minulle, vaadittiin tuo hakemuksen täyttäminen.