Milloin sait kirjoitusoikeuden Jatkoajan keskustelufoorumille?

  • 10 577
  • 108

Mikä oli vuosi kun rekisteröidyit?

  • 2001

    Ääniä: 61 24,6%
  • 2002

    Ääniä: 23 9,3%
  • 2003

    Ääniä: 15 6,0%
  • 2004

    Ääniä: 22 8,9%
  • 2005

    Ääniä: 25 10,1%
  • 2006

    Ääniä: 18 7,3%
  • 2007

    Ääniä: 22 8,9%
  • 2008

    Ääniä: 19 7,7%
  • 2009

    Ääniä: 18 7,3%
  • 2010

    Ääniä: 25 10,1%

  • Äänestäjiä
    248

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Alusta pitäen 2001.

Ei yhtään pelikieltoa, eikä edes huomautusta, vaikka jonkun viikonloppuillan viesteilyn jälkeen onkin ollut hieman epäilevä olo...
 

ihmelaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Alusta pitäen 2001
Kuin myös.

Päivämääränä ittelläni seisoo tuo "legendaarinen" 19.03.2001, joka siis ei pidä paikkaansa, vaan tännehän sitä Kiekkopesän raunioiden vielä savutessa raahauduttiin jo paljon aiemmin... Hauskaa on ollut, joskaan kirjoiteltua ei ole tullut juurikaan, mutta luettua kyllä sitäkin enemmän.

Penalttia on toki tullut ja ehkä yksi pelikieltokin. Kaikkea sitä.

Mutta mukana edelleen. Otetaan sille.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
2002 sain kirjoitusoikeudet tälle palstalle ja päälle 6000 viestiin sisältyy muistaakseni pari viikon pelikieltoa. Yksi provoamisesta ja toinen hassuttelusta joka oli oikeasti ajatuskatkos. Piti kirjoittaa Raimo Halminen, niin tulikin koko Suomen Raipe siihen tilalle. Halmisesta tulikin Helminen. No joo, näitä sattuu.

En ole siis mikään puhdas pulmunen.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Profiilista on näköjään hävinnyt kaikki tiedot mutta kyllä se vuosi 2005 oli siinä loppukesästä joten reilut viisi vuotta olisi taaplattu. Kolme viikon mittaista pelikieltoa on kärsitty, kaksi tulosveikkauksesta otteluketjussa ja yksi narrifanin kommentoimisesta. (Sen joka hakkasi vammaista tms.)
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Muistelin, että Salt Lake Cityn kisojen aikaan tuli rekisteröidyttyä, mutta näköjään se kuitenkin jo tammikuussa 2002 oli. Pelikieltoja tai edes varoituksia ei ole näkynyt, joten kai täällä suht ihmisiksi ollaan oltu kohta 9 vuotta. Jestas miten pitkä aika muuten, reilusti yli neljännes meikäläisen tähänastisesta eliniästä.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Ensimmäisten joukossa v.2001 alkupuolella tuli oikeudet saatua. Muutama viikko on tullut pelikieltoja lusittua.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Alusta asti, kiitos Paitselolle silloisesta vinkistä.

Kukahan uskaltaisi avata TheWanhoille oman ketjunsa (hymiö).
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Mitähän olisi ollut, 2005 voisi olla aika lähellä totuutta. Istunnoilla ollaan oltu kahteen kertaan, no hard feelings. Ensimmäisen syytä en muista, toisella kertaa olisin vaan herättänyt keskustelua haravoinnista, Kovasen Tommi asiantuntijana. Ei ottanut tuulta siipiensä alle vaan ammuttiin pelikiellolla alas.

Pakkiparin rankaisussa ollut pipo harvinaisen kireällä, kirjaimen erheestä kakkua.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
Milloin muuten tämä hakemuksen raapustaminen on tullut pakolliseksi osaksi kirjoitusoikeuden saamiseksi, vai onko ollut ihan alusta asti?
 

Pleksi(t)

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Milloin muuten tämä hakemuksen raapustaminen on tullut pakolliseksi osaksi kirjoitusoikeuden saamiseksi, vai onko ollut ihan alusta asti?

Ainakin 2002 lopussa oli pakollinen kun minä liityin. Pieni pelko perseessä raapustelin juttua jotta saisi kirjoitusoikeudet. Tuota ennen olin jo hetken ehtinyt palstaa seurata ennen kuin rohkaisin mieleni ja tein tuon hakemuksen. Harmi kun ei enää muista miten sivuille ensimmäistä kertaa eksyi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
13.12.2007

Huomenna tulee siis kolme vuotta yhteistä taivalta Käyttäjänimettömällä ja Jatkoajalla.

Lähinnä olen profiloitunut tiukkana ja asiallisena NHL-asiantuntijana, tämä lienee ensimmäinen viestini tänne vapaan puolelle.

Rötöshistoria on lyhyenläntä. Ensin tuli yksi varoitus ja se viestini poistettiin. Ei se mittää, muokkasin kyseistä juttua ja se poistettu viesti sitten julkaistiin eräässä asialehdessä, josta siitä maksettiin minulle muutamia kymppejä. Viime juhannuksena nerouttani eli vastaustani finnishninjalle luultiin kännispämmiksi ja viikko napsahti, kun sitä kovasti pyysin. Siinäpä ne.

Onhan täällä tullut lätistyä vähäksi aikaa.
 

Rocco

Jäsen
2001, eli alusta asti mukana. Kertaakaan en ole varoitustakaan saanut, mutta kerran allekirjoitukseni poistettiin liiallisen pituuden takia.

Olin aiemmin top-10 aktiivikirjoittelija viestien määrässä, mutta hiljalleen on into hiipunut kirjoitteluun. Täälläkin alkaa olemaan liikaa trolleja, joiden tehtävänä on vain kuumottaa toisia kirjoittajia. Onneksi heitä on selkeä vähemmistö, eikä ongelma ole edes iso. Ei vaan aina jaksa kaikkeen enää osallistua.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Päivämääränä ittelläni seisoo tuo "legendaarinen" 19.03.2001, joka siis ei pidä paikkaansa, vaan tännehän sitä Kiekkopesän raunioiden vielä savutessa raahauduttiin jo paljon aiemmin...

Siinä kävi niin, että palstan ensimmäinen serveri paukahti oikein kunnolla joskus helmi-maaliskuun vaihteessa 2001, ja suurin osa siihen asti kertyneistä tiedostoista katosi bittiavaruuteen. Kaikkien siihen mennessä rekisteröityneiden aloituspäiväksi tuli sitten 19.3.2001, jolloin uusi serveri tuli käyttöön.

Taisi olla niin, että Kiekkopesään rekisteröityneet saivat kirjoitusoikeudet JA:n ylläpitoon ilmoittautumalla.

Alusta asti on oltu mukana.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Kiekkopesästä tänne silloin ensimmäisenä päivänä saavuttiin.

Pekkaa on otettu, muistakseni 1 x viikko, 1 x 2 viikkoa ja 1 x kuukausi.
 

RDivis

Jäsen
Vähän OT, mutta:

Modet pysykööt kaapeissaan.
Tämä on muuten omalla kohdalla ainoa palsta, jossa modet ovat yhden nimimerkin takana. Kaikilla muilla palstoilla, joilla olen liikkunut ovat yksittäiset modet olleet tunnistettavissa. Kummassakin systeemissä varmasti puolensa. Tänne tämä anonyymi systeemi sopii, koska tänne haetaan ns. valmiita käyttäjiä.

Mutta itse tuskin olisin sellainen käyttäjä, kuin olen ilman ensimmäisen palstani erästä tiettyä modea, joka keskustelun lomassa, ilman warneja tai kirjoituskieltoja kouli meikäläisestä sisäsiistin käyttäjän. Ahh, the good times!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Noista tiedoista on näköjään poistettu rekisteröitymispäivä, mutta muistaisin että vuosi oli 2005 ja joulukuu. Päivämäärää en muista, mutta jossain tässä lähipäivinä tulee/tuli viisi vuotta täyteen.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noista tiedoista on näköjään poistettu rekisteröitymispäivä, mutta muistaisin että vuosi oli 2005 ja joulukuu. Päivämäärää en muista, mutta jossain tässä lähipäivinä tulee/tuli viisi vuotta täyteen.

Autetaan miestä mäessä, tästä voit tarkistaa ja huomata, että viisi vuotta tuli täyteen 10. joulukuuta.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
6.2.2005, siis kohta kuusi vuotta olen kirjoitellut tänne. Kolme penalttia olen muistaakseni saanut, kaksi yhden viikon ja yksi kuukauden pituinen.

Ensimmäinen penaltti tuli jo muutaman viikon jälkeen heikosta kirjoitusasusta, kuulemma käytin enteriä turhan railakkaasti.

Seuraavat tulivat henkilökohtaisuuksista toisia kirjoittajia kohden. Ensimmäinen olikin päivänselvä tapaus, pää ei yksinkertaisesti kestänyt: http://keskustelu.jatkoaika.com/showpost.php?p=2502936&postcount=1415.
Seuraava, joka tuli sen verran lähelle tuota edellistä, olikin sitten jo kuukauden mittainen. Sitä viestiä en enää muista mihin ketjuun/aiheeseen se liittyi. Molemmissa tapauksissa kumminkin alkoholilla oli vaikutusta käytökseen. *heh*

Noin kaksi vuotta olen (ilmeisesti) tämän jälkeen käyttäytynyt paremmin.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
29.01.2003 tuli saatua kirjoituusoikeudet palstalle. Kohta tulee 8 vuotta täyteen ja yli 2500 viestiä on tullut kirjoitettua. Eli aika hyvin olen viihtynyt palstalla.

-Tinke-80
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
2001 siirryin kovalla siirtokorvauksella tänne Kiekkopesästä, tosin nimi meni vaihtoon kansallisuusongelmien takia. Pari viikon mittaista pelikieltoakin on muistaakseni kertynyt. Yllättävän vähän kai sinänsä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Milloin muuten tämä hakemuksen raapustaminen on tullut pakolliseksi osaksi kirjoitusoikeuden saamiseksi, vai onko ollut ihan alusta asti?
Kyllä hakemus eli perustelut sille miksi juuri minun piti päästä kirjoittamaan Jatkoaikaan vaadittiin tuolloin 2001 alkuvuodestakin, muistaakseni aika pitkän novellin siihen valehtelinkin ja läpi meni että läpsähti.

Taisi olla niin, että Kiekkopesään rekisteröityneet saivat kirjoitusoikeudet JA:n ylläpitoon ilmoittautumalla.
Kiekkopesässähän oli sellainen, en nyt muista mikä sen virallinen nimi oli, alue jolle sai kirjoittaa vain palstan parhaimmisto ja noille muistaakseni annettiin Jatkoajan jäsenyys pelkällä ilmoittautumisella. Muille, kuten minulle, vaadittiin tuo hakemuksen täyttäminen.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Marraskuussa 2006 sain oikeudet toisella yrittämällä. Ensimmäinen hakemus oli kieltämättä hieman ylimielisesti tehty, joten se kuuluikin hylätä.

Luettua tuli palstaa jo vuosia aiemmin, mutta en katsonut vielä silloin tarvetta rekisteröitymiseen. Kerran sitten tuli mieleen, että jos muutkin niin miksen minäkin kirjoittelisi jotain jääkiekosta ja ehkä vähän muustakin.

Alkuun kirjoitustahti oli kyllä huima, varmaan keskiarvolla 10 viestiä päivässä. Mutta vajaa kaksi vuotta myöhemmin kesällä 2008 huomasin, ettei sellaisessa kirjoittelussa ollut mitään järkeä. Piti taas palata oikean elämän pariin virtuaalimaailmasta. Tämä valinta onkin osoittautunut oikeaksi vedoksi.

Rikkeistä sen verran että pari huomautusta olen saanut. Ensimmäinen tuli provoilusta (mukamas) porilaisten leiriin. En ymmärtänyt sitä, koska puhuin vain asioista niiden oikeilla nimillä. Toinen huomautus tuli, kun oli vikaa allekirjoituksessa. En ymmärtänyt sitäkään, mutta ei se niin väliä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tämän olisi voinut tehdä vaikka julkiseksi äänestykseksi, olisi ollut hauska selailla diagrammeja. 2004 muistaakseni tänne luvat sain, ensimmäisellä yrityksellä, tietenkin. Ilmeisesti kirjautumispäivää ei enää näy ja se on luvalla sanoen perseestä. Lukenut olen palstaa jo käsitykseni mukaan vuoden kaksi aiemmin.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kiekkopesässähän oli sellainen, en nyt muista mikä sen virallinen nimi oli, alue jolle sai kirjoittaa vain palstan parhaimmisto ja noille muistaakseni annettiin Jatkoajan jäsenyys pelkällä ilmoittautumisella. Muille, kuten minulle, vaadittiin tuo hakemuksen täyttäminen.
Konkaripalstalta Kiekkopesästä pääsi suoraan siirtymään tälle palstalle. Tai saattoi siellä pesässä olla joku "parhaidenkin" osio mutta konkareista ainakin itse tulin, noin kymmenen vuotta sitten tänne. Pelikieltoja ei ole tullut, tietenkään, koska noudatan sääntöjä mutta eräässä ketjussa minua on kielletty höpinöimästä eräästä espoolaisesta virkamiehestä.
Kiva palsta, enkä pistäisi pahakseni jos Jatkoaika järjestäisi jonkinlaiset kymppi-synttärit tyyliin Jatkoaika-gaala.Miehet frakeissa, naiset iltapuvuissa...osallistuisin.

Terveisin koo
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös