Milloin sait kirjoitusoikeuden Jatkoajan keskustelufoorumille?

  • 10 531
  • 108

Mikä oli vuosi kun rekisteröidyit?

  • 2001

    Ääniä: 61 24,6%
  • 2002

    Ääniä: 23 9,3%
  • 2003

    Ääniä: 15 6,0%
  • 2004

    Ääniä: 22 8,9%
  • 2005

    Ääniä: 25 10,1%
  • 2006

    Ääniä: 18 7,3%
  • 2007

    Ääniä: 22 8,9%
  • 2008

    Ääniä: 19 7,7%
  • 2009

    Ääniä: 18 7,3%
  • 2010

    Ääniä: 25 10,1%

  • Äänestäjiä
    248

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Ensi kuussa Jatkoaika.com täyttää kunnioitettavat 10v joten ajattelin laittaa tälläisen kyselyn pystyyn.

Minulle kirjoitusoikeuden myönnettiin 2004 ja kerran olen viikon pelikiellonkin istunut..
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Tammikuussa 2009. Mullakin on yksi pelikielto, ja sekin on tullut vain auttamisesta. Taisin kertoa TOJ:lle striimin johonkin Venäjän lätkäpeliin, ja sitten tuli "striimin kyselemisestä" kakkua, saatana.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Taisi olla heinäkuussa 2009. Itsekin yhden pelikiellon kärsineenä, ja myöntäähän se täytyy, että aika typerä one-liner se oli.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Kirjoitusoikeudet tuli saatua 24.3.2002. En tiedä mikä funktio pelikieltojen kertomisella on mutta tulkoon kerrotuksi, että kerran olen ollut viikon pelikiellossa. En muista enää mikä oli syynä, mutta arvatenkin aiheellinen rangaistus se oli.

vlad.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mä en edes muista, ja kun tuo profiilikaan ei auta tällä hetkellä asiaa millään tavalla. Muistelisin että ehkä 2003, siinä kieppeillä kuitenkin.

Pelikieltoja ei kai ole tullut, joku varoitus joskus. Outoa sinänsä.
 

lexicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, THFC
Eilen, kuukauden hakemuskäsittelyn jälkeen. Ei vielä pelikieltoa.

edit: neljä vuotta olen lukenut, ja joskus pari kertaa aiemmin hakenutkin kirjoitusoikeuksia.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Profiilin mukaan rekisteröidyin 19.3.2001. Mutta tuohan ei pidä paikkaansa, sillä Jatkoaika starttasi tammikuun loppupuolella vuonna 2001 ja aluksi lueskelin tätä palstaa rekisteröitymättömänä ja kirjoittelin Vapaan keskustelun puolelle, joka tuolloin onnistui mielestäni rekisteröitymättömänäkin. Kiekkopesähän oli vielä tuolloin voimissaan, joskin veteli viimeisiään ja kun minä sinnekin rekisteröidyin parin vuoden lukemisen jälkeen vasta joskus syksyllä 2000, niin en sitten pitänyt kiirettä tämän Jatkoajankaan kanssa.

14.2.2001 on se oikea päivämäärä jona rekisteröidyin. Muistan sen päivämäärän siitä koska samoihin aikoihin sattui hyvin tärkeä tapaus elämässäni, josta ei sen enempää. Mutta sitä minä en muista, miksi tuo rekisteröitymispäivämäärä lukee jokaisen profiilissa 19.3.2001, joka on silloin tammikuun 2001-19.3.2001 välisenä aikana tänne saanut kirjoitusoikeudet? Joku iso muutos/korjaustoimenpide silloin tehtiin ylläpitäjien toimesta, mutta sen tarkemmin en osaa sanoa.

Palstahan oli tuolloin alkuaikoina ihan erinäköinen kuin nyt, onhan se muutamaankin kertaan ulkoasuaan vaihtanut. Ja tosiaan, jos en pahasti väärin muista niin vapaan keskustelun puolelle pystyi aluksi kirjoittamaan ilman kirjoitusoikeuksiakin.

Yhden pelikiellon olen saanut ja senkin täysin syyttä suotta viime syksynä ennen liigan alkua. Vieläkin sylettää se oikeusmurha jumalauta.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Sama kuin ylempänä nimimerkillä lexicon, elikkä eilen sitten sain kirjoitusoikeudet. Muutaman kerran olen yrittänytkin ja lukenut aika monta vuotta aktiivisesti. Hieno juttuhan tämä on.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Jaaaa'a.. En kyllä muista, kun ei se ilmeisesti tuolla profiilissakaan enää näy? Mutta joskus 2003/2004 se muistaakseni oli kun kirjoitusoikeudet tänne pläjähti. Ihan kun nyt tuli katsottua niin yllätyin viestien määrästä, että muka 1180 kertaa on tullut kirjoiteltua jotain. Tuo profiiliosio on kyllä jotenkin viime kerrasta muuttunut, kai.

Pelikieltoja ei ole omalle kohdalle osunut, kerran tuollainen liigan kurinpito-tyyppinen varoitus on napsahtanut muistaakseni.

Edit: 2004 se nähtävästi oli.
 
Viimeksi muokattu:

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse sain vasta tämän vuoden olikohan elokuussa kirjoitusoikeudet, sitä ennen seurailtu palstaa reilu vuosi. En oikein tiedä miksi vasta nyt heinä-elokuussa tajusin rekisteröityä..

Pelikieltoja ei ole eikä tule :)
 

vstk

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Taisi olla 2005 ellen vaarin muista. Sina aikana ei ainuttakaan pelikieltoa, varoitusta tai huomautusta.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Erikoista, kirjautumispäivä on kadonnut profiilista. Jokatapauksessa, sain kirjoitusoikeudet ensimmäisenä päivänä kun Jatkoaika oli julkisesti auki (tai no, silloin ne tuli automaattisesti kaikille) enkä ole joutunut kirjoittamaan mm. hakemuskirjettä. Käyttäjä nro 300. Sitä ennen kiekkopesässä trollailemassa.

Olen saanut 10 vuoden aikana vain yhden (1) virallisen varoituksen, mutten pelikieltoa. Melkoista.

edit: Näköjään siis "tuo päivä" on ollut 19.3.2001
 
Viimeksi muokattu:

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
Näköjään olen rekisteröitynyt 22.11.2002 Melkein heti kun Kiekkopesä pysähtyi, taisi loppua kiekkopesä siihen, että ei ollut enää hoitajaa sille ja serveritilakin loppui.

Jos joku ei muita rekisteröitymispäivää, niin vinkiksi: Katsokaa käyttäjälistasta oman nimimerkkinne tiedot, siellä on myös rekisteröitymispäivä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Saattaa olla jopa tänä vuonna, en ole aivan varma meneekö 2009 puolelle. Pelikieltoja ei ole onneksi tullut, en sittent iedä onko hyvää turiia, kun joskus itsekin huomannut että kirjoittelee mm. hiukan väärään ketjuun tai muuten vain hiukan off topiccia, en tarkoituksella kuitenkaan.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
09.12.2004

Onko siitä tosiaan noin kauan?

Yksi varoitus on annettu, kun pyysin erästä nimimerkkiä menemään nukkumaan muistaakseni HIFK-Blues-matsin jälkimainingeissa. Viikon huili tuli, kun menin henkilökohtaisuuksiin kommentoidessani nimimerkki Aurinkotuulen tekstiä. Ja varmaan saan uuden, jos/kun IFK alkaa hävitä ja jälkiviisaat saapuvat haaskalle...

Melkein alusta saakka olen palstaa lukenut, mutta jostain syystä en hakenut kirjoitusoikeuksia aiemmin.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jos joku ei muita rekisteröitymispäivää, niin vinkiksi: Katsokaa käyttäjälistasta oman nimimerkkinne tiedot, siellä on myös rekisteröitymispäivä.

No kyllähän sen varmaan kaikki olis katsonut, jos se siellä näkyis. Mulla ainakin ja ilmeisesti monella muullakin on kadonnut se sieltä viimeisimmän päivityksen jäljiltä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kyllähän sen varmaan kaikki olis katsonut, jos se siellä näkyis. Mulla ainakin ja ilmeisesti monella muullakin on kadonnut se sieltä viimeisimmän päivityksen jäljiltä.

Tuolta ylhäältä kun valitsee yhteisö ja sen alta kohta käyttäjälista, niin näkyy rekisteröitymispäivä. Omani on 14.10.2006.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Tuolta ylhäältä kun valitsee yhteisö ja sen alta kohta käyttäjälista, niin näkyy rekisteröitymispäivä. Omani on 14.10.2006.

Kappas, enpän muistanutkaan tuollaisen olemassaoloa. Eli rekisteröidytty onkin jo 28.02.2002. Sitä ennen tuli luettua palstaa kyllä jo jonkun aikaa. Niin se aika rientää...
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nykyisinhän forumille ei noin vain registeröidytä, vaan valintaprosessi on äärimmäisen tarkka. Itse en olisi noin tarkan siivilän kannalla,mutta toki näin varmistetaan että Jatkoajalle erottautuu se paras aines ja keskustelu pysyy todella laadukkaana.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Nykyisinhän forumille ei noin vain registeröidytä, vaan valintaprosessi on äärimmäisen tarkka. Itse en olisi noin tarkan siivilän kannalla,mutta toki näin varmistetaan että Jatkoajalle erottautuu se paras aines ja keskustelu pysyy todella laadukkaana.

Huumorimiehiä.

Kyllä jo 2002 sai kirjoitella miksi ansaitsisi kirjoitusoikeudet. Ekaan viestiin en sen kummemmin mitään laittanut ja vastauksessa pyydettiinkin lisäperusteluja. Pitemmällä paskanjauhamisella sitten oikeudet myönnettiin.
 

Weikkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, RoPS, Devils, 49ers, LFC
Toisella yrittämällä (heti kun jätin nuoren ikäni mainitsematta) joskus 2009 alussa. En ole kovin aktiivinen ollut, eikä täten myöskään pelikieltoja ole hankittu.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
7.8.2005. Muistelen, että laitoin rekisteröinnin sisään aiemmin samana vuonna ja sitten pyydettiin lisätietoja. En muista jäikö tuo antamatta vai laitoinko vain jotain sanahelinää siihen. Jostain syystä koko asia unohtui toviksi ja laitoin uuden rekisteröinnin sisään kuukausia myöhemmin niin meni kerralla läpi.
 

RDivis

Jäsen
2007 alkuvuonna. Ensimmäisellä hakukerralla meni läpi. Kirjoitusaktiivisuus oli aluksi aika laimeaa. Mitä pidempään olen ollut sitä enemmän olen kirjoitellut. Pelikieltoja ei ole ollut, yksi huomautus modeilta kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kaudella 2002-2003, mutta en ole ihan varma kumman vuoden puolella. Siispä vastaan 2003.

Pelikieltoja en ole tunnettuna asiakirjoittana saanut. Muutamia moderaattorien ylemmyydentuntoisia voimannäyttöjä toki on rangaistushistoriassakin, mutta näitäkin marttyyrikuolemia olen kärsinyt vain joka 1600:lla viestillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös