Milloin sait kirjoitusoikeuden Jatkoajan keskustelufoorumille?

  • 10 577
  • 108

Mikä oli vuosi kun rekisteröidyit?

  • 2001

    Ääniä: 61 24,6%
  • 2002

    Ääniä: 23 9,3%
  • 2003

    Ääniä: 15 6,0%
  • 2004

    Ääniä: 22 8,9%
  • 2005

    Ääniä: 25 10,1%
  • 2006

    Ääniä: 18 7,3%
  • 2007

    Ääniä: 22 8,9%
  • 2008

    Ääniä: 19 7,7%
  • 2009

    Ääniä: 18 7,3%
  • 2010

    Ääniä: 25 10,1%

  • Äänestäjiä
    248

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nimenomaan Konkaripalstaa tarkoitin. Samanlainenhan täällä Jatkoajassakin oli hetken aikaa, eri nimellä mielestäni mutta se lopetettiin jostain syystä ja jutut sulautettiin muihin osastoihin.

Mikä sen Jatkoajan "konkaripalstan" nimi oli?
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Nimenomaan Konkaripalstaa tarkoitin. Samanlainenhan täällä Jatkoajassakin oli hetken aikaa, eri nimellä mielestäni mutta se lopetettiin jostain syystä ja jutut sulautettiin muihin osastoihin.

Mikä sen Jatkoajan "konkaripalstan" nimi oli?

Suljettu osasto.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
30.01.2005

Kerran olen viikon istunut kännitoilailuistani. Yritin ottaa opikseni.
Mukava palsta!
 

redcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SAFC, Denver Broncos, LA Kings, TB Rays
Siinä kävi niin, että palstan ensimmäinen serveri paukahti oikein kunnolla joskus helmi-maaliskuun vaihteessa 2001, ja suurin osa siihen asti kertyneistä tiedostoista katosi bittiavaruuteen. Kaikkien siihen mennessä rekisteröityneiden aloituspäiväksi tuli sitten 19.3.2001, jolloin uusi serveri tuli käyttöön.

Taisi olla niin, että Kiekkopesään rekisteröityneet saivat kirjoitusoikeudet JA:n ylläpitoon ilmoittautumalla.

Alusta asti on oltu mukana.

Juuh, ihan alkumetreiltä asti minäkin olen ollut mukana matkassa. Taisi olla tammi-helmikuun vaihteessa kun "anomukseni jätin sisään" eli kuulun myös tuohon maaliskuun 19. päivän ryhmittymään.

Enempi olen halunnut vain lukea kuin kirjoitella, joten se selittää sen ettei vieläkään ole 1000:n viestin raja rikkoutunut. Muutenkin periaatteenani on ollut kirjoittaa vain silloin kun on jotain sanottavaa. Pelikieltoja ei siten ole napsahdellut. Olen siis sitä näkymätöntä massaa, joka ei itsestään suurta numeroa tee. Heh... tosin samaan hengenvetoon haluan kyllä mainita oman tähtihetkeni palstalla... nimittäin keksimäni mainoslauseeksikin sopivan "nähdä Tuukka ja Guolla".

Anekdoottina vielä semmoinen, että tuossa alapuolella oleva signature-lause on minulla aina ollut sama. Vuoden 2010 alkupuolella löysin YouTube-linkin sille.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiekkopesän konkareista olen minäkin tullut ilman hakemuksia sisään. Eli alusta asti on oltu mukana. Kumman tutuiksi ne kiekkopesän keltapunaiset värit ehtivät tulla, vaikken ehtinyt kirjoittaa sinne varmaan kuin jotain vuoden päivät. Ja täällä ollaan oltu kohta 10 vuotta. Jösses!
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
2001 alkaen mukana. Pelikieltoja on aika monta takana, yksi kuukauden mittainen ja useampia viikon istuntoja. Varoituksia on tullut modeilta muutama ja uhkailuja toimittajilta vähän enemmänkin. Viime vuosina tosin ne ovat loppuneet, olen ilmeisesti siis päässyt schollin lailla maskottilistalle. Jutut nimittäin vaan huononee vuosi vuodelta.

Kiekkopesään kirjoittelin joskus ja sitä ennen vuonna miekka ja kilpi niihin rec.sports.hockey-juttuihin, mikä lie usenet se nyt olikaan.
 

naapuri

Jäsen
Tammikuussa 2006 naapuri tuli mukaan. Ennen sitä, kuten moni muukin, tuli vain luettua, eikä oikeastaan sen jälkeenkään vielä tullut kovin aktiivisesti kirjoiteltua. Olen kirjoittanut lähes aina sillä periaatteella että mulla pitää olla jotain lisäarvoa ketjulle, muuten en kirjoita. Nyt sitten kirjoitan tähän ketjuun... :/
Kerran sain viikon penaltin kun sivuduuniin liittyen mainostin nettiradioselostusta otteluketjussa. Se tosin kannatti, sillä meidän kanavan kaista meni tukkoon välittömästi. Useampi sata oli kuulolla. Oli selostajille, siis opiskelijoille, melko jännää kun pääsi ilmoittamaan niille ettei kannata mokailla liikaa, nyt teitä oikeasti kuuntelee aika moni :)
 

ICE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
24.07.2001

Yhtään pelikieltoa tai varoitusta en ole saanut. Viestejä noin 1500 ja suurin osa asiaviestejä. Spämmiketjuihin ei ole tullut juuri osallistuttua. Vapaan kirjoittelu/lukeminen jäänyt lähes kokonaan viime vuosina.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
30.01.2005

Kerran olen viikon istunut kännitoilailuistani. Yritin ottaa opikseni.
Mukava palsta!

Don't drink and post.

Itsekin olen ollut istunnolla jurrispämmin takia. Seuraavana päivänä yritin kirjottaa jotain, vaan ei onnannut. Sitten tuli yllättäen kiire tarkastamaan, mitä sitä oli tullut postailtua.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
02.06.2001. Lueskelin kyllä tätä palstaa alusta saakka ja legendaarista Kiekkopesää ennen sitä, mutta rekisteröidyin vasta parin kuukauden jälkeen. Ekalla kerralla meni hakemus läpi, ihme kyllä. Pelikiellossa olen ollut kerran tai kaksi muistaakseni, pari huomautusta on myös tullut poimittua.

Perhana 10 vuotta jo täälläkin kohta tullut pyörittyä, sehän on ihmiselämässä aivan tajuttoman pitkä aika.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Perhana 10 vuotta jo täälläkin kohta tullut pyörittyä, sehän on ihmiselämässä aivan tajuttoman pitkä aika.

Ajattelinpa juuri samaa. Koomista on että tein ihan (idioottimaisen) tilapäisnickin ilman mitään ajatusta pitemmästä kirjoittelusta tänne. IT-buumin myötä perustettu pieni start-up -firma, jossa olin hommissa, meni selvitystilaan alkuvuonna 2001 ja oli hukkaamiskiellossa eli työpaikalla kyllä oltiin, mutta mitään ei saanut tehdä vaikka palkka juoksi ihan hyvin. Siinähän tuli aika murhaavan pitkäksi ja muistaakseni ensi kertaa elämässäni rekisteröidyin keskustelufoorumille ajatuksena vähän tappaa aikaa parin viikon ajan kunnes olin aloittamassa uudessa työpaikassa. Sille tielle tuli jäädyksi.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
23.4.2008. Tätä ennen olin lueskellut palstaa pari-kolme vuotta. Yksi rekisteröitymisyritykseni ei tuottanut tulosta (ei tullut koskaan vastausta), joten vuotta myöhemmin kokeilin uudelleen ja heti tärppäsi!

HFBoardsille taisin rekisteröityä ennen Jatkoaikaa. Siihen aikaan NHL kiinnosti enemmän.

Kirjoitustahtini on aika hidas, mutta lukutahti vähintäänkin kohtuullinen... Pelikieltoja ei ole, eikä asialinjalla näköjään tule.
 

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Alusta asti (rek päivä 19.3.2010) oltu mukana, mutta suhtkot harvoin mitään postailen. Muistaakseni pari kertaa on tullut varoituksia ja kerran olen ollut viikon pelikiellossa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Syksyllä 2001 sain tunnukset koskettavalla kertomuksella Harri Lönnbergistä.

Ensimmäinen viestini oli aikamoinen pohjanoteeraus, muutama asiavirhe ja puusilmäisyyttä, mutta olihan se törkeä jätkä. Oma tasoni ei ole valitettavasti juurikaan noussut.
Pelikieltoja muistaakseni kolme viikon mittaista, yksi siitä reaktiosta kun törmäsin palstalla ensi kertaa Halmelaan, toinen muistaakseni äidyttyäni liian kiihkeään sanailuun jonkun turenkilaisen kanssa, ja kolmas juuri viime viikolla "tahallisesta lainausrikkeestä" (olen uskoakseni ensimmäinen ja ainoa, joka on tästä saanut pelikieltoa).
 
Viimeksi muokattu:

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
28.2.2002. Samana päivänä Suomen markka oli viimeistä päivää käypää rahaa.

Pelikieltoja ei ole tullut.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
6.4.2002. Ennen tuota tuli vaikutettua aktiivisesti Tapparan vanhalla palstalla, josta sitten pikku hiljaa enemmän ja enemmän tänne. Pari varoitusta on matkan varrella tullut, muttei sentään pelikieltoja.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Syssyllä 2001

03.09.2001 näyttäisi olleen ensimmäinen viesti. Vasta reilu 600 viestiä plakkarissa ja suurin osa viimeisen parin vuoden aikana. Ennen kuin uskalsin tosissaan mukaan olin tarkkaileva agentti ja nauroin muille.

Penaltteja ei ole ollut.




_
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Mä sain oikeudet syyskuussa 2007. Foorumia olin parisen vuotta lueskellut ennen kuin hakemuksen täyttelin. Luvat tuli ensimmäisellä yrityksellä.

Kun tuolla rötöshistorialla täällä leveillään, niin todettakoon että yhden viikon mittaisen huilin olen kärsinyt. Syy oli niinkin vakava kuin liveseuranta erään harjoitusottelun otteluketjussa. Vei kyllä elämänhalut vähäksi aikaa...
 

Ralph

Jäsen
Kun tuolla rötöshistorialla täällä leveillään, niin todettakoon että yhden viikon mittaisen huilin olen kärsinyt. Syy oli niinkin vakava kuin liveseuranta erään harjoitusottelun otteluketjussa.

Taisi olla tämänvuotinen.. Lukko(?)-HPK. Minäkin sain siitä ainoan pelikieltoni. Muistaakseni yli viisi Kerholaista sai silloin huilia ja hiljensi vähän Kerhon keskusteluosiota.

Ja minulle kirjoitusoikeudet tulivat tämänvuoden toukokuussa. Toisella yrittämällä, ensimmäiseen olin kirjoittanut liian vähän tekstiä.

Ensimäinen viestini jätin avaukseen jossa puhuttiin HPK:n apuvalmentajien sopimuksista.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Katos katos..ei muuten enää löydy tietoa rekisteröintipäivästä mitä katsoin omia tietojani. Viestin päiväkeskiarvo oli myös kadonnut.

Muistaakseni vuosi oli 2003. Yksi suihkukomennuskin mahtuu.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Raipe
Miksi tällaista nyt pitää kysellä, kun tuolta käyttäjälistaltahan tuo tieto löytyy? Eikä tarvitse edes muistella mitään. 16.07.2001 näyttäisi kirjoitusoikeudet tulleen...
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
16.01. 2002. Tuhannen viestin raja on vielä kaukana. Ei oikein löydy aina aikaa tänne kirjoitteluun ja usein ei ole mitään tähdellistä lisättävää muiden jo kirjoittamiin pointteihin. Penalttia ei ole onneksi vielä tullut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös