Teoriassa olisi hauska nähdä minkälainen hullunmylly pyörähtäisi käytiin jos juuri esimerkiksi Uncle Ben's tai muu tuotemerkki menisi brändin "kohentamisensa" jälkeen hiljalleen konkurssiin.
Mars-konserni on 35 miljardin bisnes. Eiköhän siellä keksitä keinot markkinoida meksikolaistyylistä-, basmati-, ruskeaa-,villi-,täysjyvä-, ja kiinalaistyylistä riisiä, sekä kookospähkinähiutaleita, ja erinäisiä kastikkeita jatkossakin jollain menevällä brändillä.
Ja jos eivät keksi, niin sitten keskittyvät muihin tuotteisiinsa, kuten suklaat, makeiset, eläinten ruoka, eläinklinikat, juomat, purukumit jne..
Luulen, että Marsin suvulla on kyllä varaa palkata brändääjiä, promoottoreita, tuotekehittelijöitä, markkinointiväkeä ja myynninedistäjiä sen verran, että riisibisneskin pysyy plussan puolella.
Ilmeisesti Raideritkin tekevät kauppansa vaikka ovat twix-nimisiä nykyään.