Niinpä - piti kuitenkin tulla juuri Suomeen pahoittamaan mielensä, kun Saksassa ei saanut vastakaikua eikä myötäelämistä.Nyt se mielensäpahoittaja oli kuitenkin Saksasta. Saksa on paska maa!
Niinpä - piti kuitenkin tulla juuri Suomeen pahoittamaan mielensä, kun Saksassa ei saanut vastakaikua eikä myötäelämistä.Nyt se mielensäpahoittaja oli kuitenkin Saksasta. Saksa on paska maa!
Ehkä isukkien ja äitylien jutut ovat samaa tasoa ja töissä kahvipöydissä on jo saatu kuunnella samantyyppisiä juttuja.Uudet Temppari naiset ovat tänään esittelyssä iltalehdessä ja kyllähän ovat taas keksineet esittelytekstit itselleen.
Elisa 22 Turku:
”Kuulin et kaipasitte toimintaa, joten täs ois Elisan viihdepaketti kattavalla tarjonnalla”
Essi 23 Kajaani:
”Te varatut olette varmaan tehneet paljon lupauksia kumppaneillenne ennen tänne tuloa, mutta lupaukset ovat niin kuin immenkalvoja, ne on tehty rikottaviksi.”
Kia 23 Kotka:
”Mä oon Kia, vähä niinku se automerkki, eli tutustu ja koe.”
Annika 24 Kempele:
”Moikka, mä oon Annika. Mulle miehiä ja viinaa yhdistää yksi asia: mä nielen viimeiseen pisaraan.”
Saattaa olla, että isiä ja äitiä vähän jännittää, että mistäköhän töissä keskustellaan kahvipöydässä bileiden jälkeen.
Arusha, TansaniaMissä?
Uudistettu versio. Tässä ei varmaan ole rasismia.
Mitä muuta turkulaista musiikkia on kuin Bogart Co. ja Ressu (Redford)? Ai niin, Matti, Teppo ja Jaakko Teppo.Tamperelainen paikallisradio, Radio 957, ottaa halloweenista kaiken irti. Perjantaina 29.10. kello 20 alkaen kanavalla alkaa turkulaisen musiikin yö. Lähetyksessä soitetaan siis pelkästään turkulaista musiikkia. Erilaisia kilpailuja on kuulemma luvassa, ja ennakkoon ovat kertoneet yhden niistä olevan se, että pitää laskea, kuinka monta kertaaa TPS:n maalilaulu soi lähetyksen aikana.
Eihän tuota voi kuin arvostaa!
Radio 957 - Rock ja pop klassikot Tampereella
Kuuntele livenä Radio 957 nettiradiota. Radio 957 tarjoaa parasta seuraa, musiikkia ja ohjelmia.www.radio957.fi
Mitä muuta turkulaista musiikkia on kuin Bogart Co. ja Ressu (Redford)?
Mitä muuta turkulaista musiikkia on kuin Bogart Co. ja Ressu (Redford)? Ai niin, Matti, Teppo ja Jaakko Teppo.
Netin kauttahan tuota voi kuunnella ympäri Suomen. Ja varmaan muuallakin.Harmi, ettei tuo kauhujen yö kuulu alueella missä asun. No ei ole oikeasti harmi.
Avara luonto, Lempäälä. Reviirikiista.
Hauskin kohta 2:23
Mitä muuta turkulaista musiikkia on kuin Bogart Co. ja Ressu (Redford)? Ai niin, Matti, Teppo ja Jaakko Teppo.
Boycott ja Tommi Läntinen.
Public under: Jarkko Suo, Matti Fagerholm ja Robin Packalen. Jotkut sanoo että VIlle Virtanen, mutta hän on Hinnerjoelta.
Harmi, ettei tuo kauhujen yö kuulu alueella missä asun. No ei ole oikeasti harmi.
Itelle tulee vielä mieleen Crash, JS16, Nikke T, Pääkköset, Suurlähettiläät ja sokerina pohjalla TAUSKI !
Tauski Peltonen ja Janne Hurme. Ja ei, tämä ei ollut Junttimaisinta mitä tiedät -ketju.Mitä muuta turkulaista musiikkia on kuin Bogart Co. ja Ressu (Redford)? Ai niin, Matti, Teppo ja Jaakko Teppo.
Luulenpa, että Tauski hakkaa nuo muut artistit mennen tullen.Tuossa on kyllä lyömätön viisikko!