Mille naurat juuri nyt?

  • 13 189 192
  • 50 334

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Helsingin Jokerit

Naurettavaa, jos tuo venäläisten oligarkkien sätkynukkena ja huorana oleminen on vieläkin joillekin faneille ok.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä luulin ensin, että tuo kriisiapujuttu lautapelin takia on joku läppä, mutta ei taida ollakaan. Naurattaa.

Taidan ottaa illalla lasten kanssa pari erää Afrikan tähteä, koska aihe on nyt tapetilla.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Mä luulin ensin, että tuo kriisiapujuttu lautapelin takia on joku läppä, mutta ei taida ollakaan. Naurattaa.

Taidan ottaa illalla lasten kanssa pari erää Afrikan tähteä, koska aihe on nyt tapetilla.
Kieltämättä tutustuin asiaan vain päällisin puolin, mutta noiden yliopiston twiittien perusteella sain käsityksen, että lautapelikeskustelun aloittaneet ovat saaneet kimppuunsa rasistisia hyökkäyksiä, ja siksi sitä kriisiapua tarjotaan. Mutta toki "kriisiapua lautapelin takia" kuulostaa hassummalta.



 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Mä luulin ensin, että tuo kriisiapujuttu lautapelin takia on joku läppä, mutta ei taida ollakaan. Naurattaa.

Taidan ottaa illalla lasten kanssa pari erää Afrikan tähteä, koska aihe on nyt tapetilla.
Suomi, tuo mielensäpahoittajien luvattu maa - Halleluja!
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä en varmaan vaan ymmärrä. Siis setämiehiä.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Äsken iltapäiväkävelyllä eräs rauhanuskonnon edustaja pahoitti mielensä, koska tyttöystäväni ei ollut pukeutunut burkhaan profeetan syntymäpäivän kunniaksi.
Kuljimme kadun vartta, jossa oli erilaisia myyntikojuja. Jäin etsimään itselleni kenkiä ja tyttöystävä ei tätä huomannut, vaan jatkoi matkaansa. Kohta huomasin hänen joutuneen välikohtaukseen muutaman kymmenen metrin päässä.
Tilanne johtui siitä, että tyttöystävä oli pukeutunut aivan tavalliseen hellemekkoon tänä päivistä pyhimpänä. Kieltämättä hän oli siinä mekossa todella seksikäs verrattuna tämän maan tukevampirakenteisiin eukkoihin.
Tästä suivaantuneena paikallinen noin 18-vuotias, 50-kiloinen nuorukainen oli ensin haukkunut neitiä huoraksi ja sitten yritti repiä mekkoa. Pimu veti jätkää turpaan ja tämä oli juuri vastaamassa kohteliaisuuteen, kun minä saavuin paikalle.
Junnu pelästyi ruman, lähes kaksimetrisen läskin saapumista niin, että törmäsi karkuun juostessaan seuraavaan myyntikojuun. Jampan matka jatkui veri nenästä valuen ja ihmisten nauru korvissa kaikuen.

Tämä oli siis hauska kokemus, mutta muutoin oli kyllä ikävä päivä juurikin tämän erään uskonnon edustajista johtuen.
Olemme nyt olleet täällä pari viikkoa ja tyttöystävä ei ole saanut aiemmin kuulla yhtään ikävää huutelua. Minä tietty kuulen rasistista vittuilua päivittäin. Tänään sai mustaihoinen kristittykin kuulla kunniansa.
Modeille terveisiä, että tämän kauniimmin en osannut tätä tiettyä uskontoa ja sen edustajia kuvailla. Kai tämäkin riittää turenkilaisessa perunakellarissa pelikieltoon?
 

Baldrick

Jäsen
Hamonicia koskeva uutinen tuossa yläpellissä niin tärkeä, että pitänyt julkaista kolmesti.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Yle näyttää näemmä näin päiväsaikaan vanhoja Itse Valtiaat sarjan jaksoja, juuri tuossa tuli jakso 15 vuoden(!!) takaa. Nauroin oikein ääneen. Mutta vieläkin enemmän naurattaa ajatus siitä, että liekö maailma muuttunut niin paljon, että tällaisen tekemisestä saisi nykyään suunnilleen linnaa *hymiö*
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Heh, no voi toista :)

Jos joku urheilija tollasesta yleisestä huudosta oikeesti mielensä pahoittaa (kuten alla oleva jonkun huuto Klubin pelin jälkeen), niin aikas herkkää on :D

Todennäköisempää on ettei pahoittanut, vaan vitutti ihan peliesitys, ja toimittaja pistänyt vähän värikynää.

 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uudet Temppari naiset ovat tänään esittelyssä iltalehdessä ja kyllähän ovat taas keksineet esittelytekstit itselleen.

Elisa 22 Turku:

”Kuulin et kaipasitte toimintaa, joten täs ois Elisan viihdepaketti kattavalla tarjonnalla”


Essi 23 Kajaani:

”Te varatut olette varmaan tehneet paljon lupauksia kumppaneillenne ennen tänne tuloa, mutta lupaukset ovat niin kuin immenkalvoja, ne on tehty rikottaviksi.”

Kia 23 Kotka:

”Mä oon Kia, vähä niinku se automerkki, eli tutustu ja koe.”

Annika 24 Kempele:

”Moikka, mä oon Annika. Mulle miehiä ja viinaa yhdistää yksi asia: mä nielen viimeiseen pisaraan.”

Saattaa olla, että isiä ja äitiä vähän jännittää, että mistäköhän töissä keskustellaan kahvipöydässä bileiden jälkeen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Uudet Temppari naiset ovat tänään esittelyssä iltalehdessä ja kyllähän ovat taas keksineet esittelytekstit itselleen.

Elisa 22 Turku:

”Kuulin et kaipasitte toimintaa, joten täs ois Elisan viihdepaketti kattavalla tarjonnalla”


Essi 23 Kajaani:

”Te varatut olette varmaan tehneet paljon lupauksia kumppaneillenne ennen tänne tuloa, mutta lupaukset ovat niin kuin immenkalvoja, ne on tehty rikottaviksi.”

Kia 23 Kotka:

”Mä oon Kia, vähä niinku se automerkki, eli tutustu ja koe.”

Annika 24 Kempele:

”Moikka, mä oon Annika. Mulle miehiä ja viinaa yhdistää yksi asia: mä nielen viimeiseen pisaraan.”

Saattaa olla, että isiä ja äitiä vähän jännittää, että mistäköhän töissä keskustellaan kahvipöydässä bileiden jälkeen.
Ehkä isukkien ja äitylien jutut ovat samaa tasoa ja töissä kahvipöydissä on jo saatu kuunnella samantyyppisiä juttuja.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Uudistettu versio. Tässä ei varmaan ole rasismia.
 

Liitteet

  • 63071FAF-368A-496C-97C7-146B62F19E17.jpeg
    63071FAF-368A-496C-97C7-146B62F19E17.jpeg
    77,3 KB · kertaa luettu: 323

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Tamperelainen paikallisradio, Radio 957, ottaa halloweenista kaiken irti. Perjantaina 29.10. kello 20 alkaen kanavalla alkaa turkulaisen musiikin yö. Lähetyksessä soitetaan siis pelkästään turkulaista musiikkia. Erilaisia kilpailuja on kuulemma luvassa, ja ennakkoon ovat kertoneet yhden niistä olevan se, että pitää laskea, kuinka monta kertaaa TPS:n maalilaulu soi lähetyksen aikana.

Eihän tuota voi kuin arvostaa!

 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Tyttö tuli
 

Liitteet

  • Screenshot_20211027-162840.jpg
    Screenshot_20211027-162840.jpg
    306 KB · kertaa luettu: 292

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Tamperelainen paikallisradio, Radio 957, ottaa halloweenista kaiken irti. Perjantaina 29.10. kello 20 alkaen kanavalla alkaa turkulaisen musiikin yö. Lähetyksessä soitetaan siis pelkästään turkulaista musiikkia. Erilaisia kilpailuja on kuulemma luvassa, ja ennakkoon ovat kertoneet yhden niistä olevan se, että pitää laskea, kuinka monta kertaaa TPS:n maalilaulu soi lähetyksen aikana.

Eihän tuota voi kuin arvostaa!

Mitä muuta turkulaista musiikkia on kuin Bogart Co. ja Ressu (Redford)? Ai niin, Matti, Teppo ja Jaakko Teppo.

Harmi, ettei tuo kauhujen yö kuulu alueella missä asun. No ei ole oikeasti harmi.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös