Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- paraikaa tekohengityksessä
Avara luonto, Lempäälä. Reviirikiista.
Hauskin kohta 2:23
Pakko mainostaa täällä myös Kyyry Goblinin tuotosta. Hymähdellyt tälle kohta viikon putkeen.
Avara luonto, Lempäälä. Reviirikiista.
Hauskin kohta 2:23
...Nikke T...
Mitähän MC Nikke T tekee nykyään, olisi hauska tietää? Ja mitä ajattelee omasta 15 minuutista julkisuudessa.
No olihan se "Jos haluu saada on pakko antaa" paljon soitettu. silloin aikoinaan, lähinnä meinaan sitä imagoa ja ulkoasua.
No tämähän sen kertoo. Epäilemättä rahaa olisi kuitenkin tiedossa jos paluun tekisi MC Nikke T:näguuglaa Niko Toiskallio
Mä ainakin olen ollut oikea kitaravirtuoosi siitä lähtien, kun olkapäähän tuikattiin pedaali.Pitäisikin hankkia kotiin tällainen pedaali kitaralle niin joku voisi luulla, että osaan soittaa
Taisi olla naisystävä Kobesta.Iltasanomista
Iltasanomat.fi etusivua. Ensimmäinen juttu; Pääministerimme piti edustustilaisuuden. Alkoholijuomia 290€ edestä! Seuraava juttu; Pääministerimme piti edustustilaisuuden. Illanvietosta veronmaksajille 3000€ lasku!
Only in Finland.
Olis hieno nähdä esim. Trumpin tai vaikka Bidenin ilme, kun niille esiteltäis näät "lehtijutut".Joo ja vaikka en Marinia diggaile, niin onko sitten hyväksyttävämpää ajella taksilla eduskuntatalosta Kamppiin kun tulee vettä, tai laskettiinko Kekkosen aikaan saunakaljojen hintoja lööpeissä.
Todellakin only on Finland tollaset 290€ otsikot :D
Päääänenkannattaja kansallinen kokkari, mikäs ihme toi on. Suoraan sanoen nää samat hevosenpersenaamat polkee kuin tulpatonta konetta päivästä toiseen ja vuosikymmenestä seuraavaanIltasanomat.fi etusivua. Ensimmäinen juttu; Pääministerimme piti edustustilaisuuden. Alkoholijuomia 290€ edestä! Seuraava juttu; Pääministerimme piti edustustilaisuuden. Illanvietosta veronmaksajille 3000€ lasku!
Only in Finland.
Eikä some ole vielä pöyristynyt ja Mikko Kärnä julistanut henkilökohtaista Reissumiesboikottia. Herätkää!Kuvat: Legendaarinen Reissumies muuttui täysin – tältä näyttävät uudet paketit
Jippii. Tämä on painanut minunkin mieltäni kaikki nämä vuodet. Nyt voi hyvillä mielin ostaa reissumiestä.
Mua naurattaa oma reaktioni. Tuo yksi näyttää ihan Marko Jantuselta!Kuvat: Legendaarinen Reissumies muuttui täysin – tältä näyttävät uudet paketit
Jippii. Tämä on painanut minunkin mieltäni kaikki nämä vuodet. Nyt voi hyvillä mielin ostaa reissumiestä.
Kävi ihan sama. Sehän oli Jantunen!Mua naurattaa oma reaktioni. Tuo yksi näyttää ihan Marko Jantuselta!
Luen jutun ja tajuan, että Jantusen kuva sen on tarkoitus ollakin.
Eniten tuossa Reissumies-uudistuksessa kiinnostaa se, että miten Aamulehti asian uutisoi. Onko tuotteen nimi lehden mielestä Reissuihminen, Reissuhenkilö vai peräti Reissueläväinen.