Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Tilasin Woltin kautta ruokaa ja tuli ilmoitus "Elävä ihminen on nähnyt tilauksesi". On kyllä hyvä tietää että siellä ollaan elossa.
Tilasin Woltin kautta ruokaa ja tuli ilmoitus "Elävä ihminen on nähnyt tilauksesi". On kyllä hyvä tietää että siellä ollaan elossa.
Kieltämättä tutustuin asiaan vain päällisin puolin, mutta noiden yliopiston twiittien perusteella sain käsityksen, että lautapelikeskustelun aloittaneet ovat saaneet kimppuunsa rasistisia hyökkäyksiä, ja siksi sitä kriisiapua tarjotaan. Mutta toki "kriisiapua lautapelin takia" kuulostaa hassummalta.Mä luulin ensin, että tuo kriisiapujuttu lautapelin takia on joku läppä, mutta ei taida ollakaan. Naurattaa.
Taidan ottaa illalla lasten kanssa pari erää Afrikan tähteä, koska aihe on nyt tapetilla.
Suomi, tuo mielensäpahoittajien luvattu maa - Halleluja!Mä luulin ensin, että tuo kriisiapujuttu lautapelin takia on joku läppä, mutta ei taida ollakaan. Naurattaa.
Taidan ottaa illalla lasten kanssa pari erää Afrikan tähteä, koska aihe on nyt tapetilla.
Nyt se mielensäpahoittaja oli kuitenkin Saksasta. Saksa on paska maa!Suomi, tuo mielensäpahoittajien luvattu maa - Halleluja!
Suomi, tuo mielensäpahoittajien luvattu maa - Halleluja!
Niinpä - piti kuitenkin tulla juuri Suomeen pahoittamaan mielensä, kun Saksassa ei saanut vastakaikua eikä myötäelämistä.Nyt se mielensäpahoittaja oli kuitenkin Saksasta. Saksa on paska maa!
Ehkä isukkien ja äitylien jutut ovat samaa tasoa ja töissä kahvipöydissä on jo saatu kuunnella samantyyppisiä juttuja.Uudet Temppari naiset ovat tänään esittelyssä iltalehdessä ja kyllähän ovat taas keksineet esittelytekstit itselleen.
Elisa 22 Turku:
”Kuulin et kaipasitte toimintaa, joten täs ois Elisan viihdepaketti kattavalla tarjonnalla”
Essi 23 Kajaani:
”Te varatut olette varmaan tehneet paljon lupauksia kumppaneillenne ennen tänne tuloa, mutta lupaukset ovat niin kuin immenkalvoja, ne on tehty rikottaviksi.”
Kia 23 Kotka:
”Mä oon Kia, vähä niinku se automerkki, eli tutustu ja koe.”
Annika 24 Kempele:
”Moikka, mä oon Annika. Mulle miehiä ja viinaa yhdistää yksi asia: mä nielen viimeiseen pisaraan.”
Saattaa olla, että isiä ja äitiä vähän jännittää, että mistäköhän töissä keskustellaan kahvipöydässä bileiden jälkeen.
Arusha, TansaniaMissä?
Uudistettu versio. Tässä ei varmaan ole rasismia.
Mitä muuta turkulaista musiikkia on kuin Bogart Co. ja Ressu (Redford)? Ai niin, Matti, Teppo ja Jaakko Teppo.Tamperelainen paikallisradio, Radio 957, ottaa halloweenista kaiken irti. Perjantaina 29.10. kello 20 alkaen kanavalla alkaa turkulaisen musiikin yö. Lähetyksessä soitetaan siis pelkästään turkulaista musiikkia. Erilaisia kilpailuja on kuulemma luvassa, ja ennakkoon ovat kertoneet yhden niistä olevan se, että pitää laskea, kuinka monta kertaaa TPS:n maalilaulu soi lähetyksen aikana.
Eihän tuota voi kuin arvostaa!
Radio 957 - Rock ja pop klassikot Tampereella
Kuuntele livenä Radio 957 nettiradiota. Radio 957 tarjoaa parasta seuraa, musiikkia ja ohjelmia.www.radio957.fi