Mille naurat juuri nyt?

  • 13 197 369
  • 50 363

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Eniten naurattaa hymyilevä Adolf, varmasti on kertonut hauskan kaskun jota oikealla oleva äijä ei ole ymmärtänyt ymmärtää. Pisteet kotiin Joonas Lehtoselle hienosta kuvavalinnasta.

Mutta asiahan oli tuo logouudistus, Kummelin Kultakuumetta hieman muuntaen siteeraan, "Perkele, paketissa on vaarallinen natsi!"

 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eniten naurattaa hymyilevä Adolf, varmasti on kertonut hauskan kaskun jota oikealla oleva äijä ei ole ymmärtänyt ymmärtää. Pisteet kotiin Joonas Lehtoselle hienosta kuvavalinnasta.

Mutta asiahan oli tuo logouudistus, Kummelin Kultakuumetta hieman muuntaen siteeraan, "Perkele, paketissa on vaarallinen natsi!"

Liekö Hitler kertonut saman vitsin, mistä ei ollut mitään vastinetta maailman hauskimmalle vitsille.





Onkohan tuo tosikko joku tunnettu historian hahmo ja elikö pitkään kuvan ottamisen jälkeen,.. Tulee mieleen Hardyn kameraankatsomiset, kun Laurel tekee jotain typerää.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Onkohan tuo tosikko joku tunnettu historian hahmo ja elikö pitkään kuvan ottamisen jälkeen,.. Tulee mieleen Hardyn kameraankatsomiset, kun Laurel tekee jotain typerää.
Ferdinand Porsche on tuo totinen herra, pärjäsi ihan hyvin jatkossakin. Onkohan natsi jos ajelee Porschella Bossin puvussa?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Turun Persujen pormesteri-ehdokkaan kotisivut vaatii tarkkaa havainnointia, että saa luettua.

 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Turun Persujen pormesteri-ehdokkaan kotisivut vaatii tarkkaa havainnointia, että saa luettua.

Kova on veljen CV. Webbisivujen suunnittelu & luontikin hoituu Netscape Communicatorilla Miguelilta kuin tanssi.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Kova on veljen CV. Webbisivujen suunnittelu & luontikin hoituu Netscape Communicatorilla Miguelilta kuin tanssi.

Joo tämä herra muutenkin aika hauska tapaus, olen pari kertaa vaihtanut muutaman sanan. Siinä tiedostaa, ettei tämä herra kaikkea tästä päivästä ymmärrä. Tsemppiä, jos pormestariksi pääsee.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Benny Hill toimii aina, aliarvostettu ja aivan loistava koomikko joka muistetaan lähinnä vain niistä takaa-ajo vitseistä. Toki tämä seuraava sketsikin on yksinkertainen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1971

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Huomasin tuossa, että palstalle on juuri tullut uusi käyttäjä, jonka nimimerkki on @Takapiiska

Miten ihmeessä tuo nimimerkki on voinut olla vapaana vielä vuonna 2021?! Chapeau! Ja tervetuloa palstalle!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Ruotsissa anaalitohtori johtamassa mielenosoitusta. Sairas ukkohan toi on, mutta naurattaa lähinnä, että tommonen pelle saa näkyjä näkevän tyttärensä kanssa miekkarin pystyyn.

Jumaleisson, siellä on tohtori Peppumies tyttärineen ja miespuolinen marianordin asialla. Yheiskuntarauha järkkyy ja mielen. Jotenkin tuntuu tohtorilla olevan jonkunlaista epäammattimaistakin mieltymystä tuohon ihmisruumiin osioon jonka aktiivisesta roplaamisesta ja otsonoinnista on saanut sanomista ja sanktioita, toivottavasti tytön näkyalttius ei liity siihen että tohtori on lääkäröinyt myös lähipiirissä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jotenkin tuntuu tohtorilla olevan jonkunlaista epäammattimaistakin mieltymystä tuohon ihmisruumiin osioon jonka aktiivisesta roplaamisesta ja otsonoinnista on saanut sanomista ja sanktioita,
Tästähän muistuu mieleeni se yks lämmin kesäpäivä kun päätin rohkaista mieleni ja käydä tohtorilla eturauhastutkimuksessa. Se uitti sormiaan melkosella intensiteetillä mun annukassa ja käänteli ja väänteli sekä mumisi ja puhisi touhutessaan. Kysäsin sitten sen 30min assravagen jälkeen että no, miltä se tuntuu? "No hyvältähän se", se totes. Mää sitten huajentuneena kysyin että voin siis luattaa tohtoriin ettei tartte nyt ainakaan eturauhassyäpää pelätä...? Se pyyhki niillä vähemmän paskasilla sormillaan mällit kullinsa nokasta ja tokas jotta "vitustako minä tiedän. Olen teologian tohtori."
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Muumijuliste Tuittu talvimetsässä ja Google translate englanniksi/ruotsiksi. Kuvankaappaukset varmuuden vuoksi mukaan jos jossain vaiheessa käännökset muutetaan.
 

Liitteet

  • tuittu english.PNG
    tuittu english.PNG
    506,6 KB · kertaa luettu: 317
  • tuittu svenska.PNG
    tuittu svenska.PNG
    509,8 KB · kertaa luettu: 298
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Muumijuliste Tuittu talvimetsässä ja Google translate englanniksi/ruotsiksi. Kuvankaappaukset varmuuden vuoksi mukaan jos jossain vaiheessa käännökset muutetaan.
"Fucked in Winter Forest". Vois olla joku Radical Picturesin leffa. Lothar toki pääosassa.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tästähän muistuu mieleeni se yks lämmin kesäpäivä kun päätin rohkaista mieleni ja käydä tohtorilla eturauhastutkimuksessa. Se uitti sormiaan melkosella intensiteetillä mun annukassa ja käänteli ja väänteli sekä mumisi ja puhisi touhutessaan. Kysäsin sitten sen 30min assravagen jälkeen että no, miltä se tuntuu? "No hyvältähän se", se totes. Mää sitten huajentuneena kysyin että voin siis luattaa tohtoriin ettei tartte nyt ainakaan eturauhassyäpää pelätä...? Se pyyhki niillä vähemmän paskasilla sormillaan mällit kullinsa nokasta ja tokas jotta "vitustako minä tiedän. Olen teologian tohtori."


Joo, mullehan on käynyt vähän samoin- Naapuriin muutti tanssinopettajamies ja ajattelin, että se voisi opettaa mulle twistiä. Soitin ovikelloa ja se avas ja sanoin että tvistausta jos voisi opettaa hän ja hän, että totta munassa ja menin sisään. Sitten se repi mut sängylle ja laittoi mut käsiraudoista kiinni sängynpäätyyn. Sitten se alko nyrkittää mua perseeseen. Kuuden tunnin päästä se lopetti ja sanoin, että twistausta tarkotin enkä fistausta, vaikka oli se tämäkin mukavaa, ei sillä.

Joten tiedän tunteet.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En tiiä mikä on mutta kyllä nauratti tää jakso pitkästä aikaa. Pienissä kaljoissa toimii näiden jätkien huumori kyllä hyvin. Mielestäni jaksoon sisältyy yksi tv historian hauskimmista hetkistä, huomaat kyllä sen jos katsot jakson.




Nämä oli joskus vuonna 2010 kyllä ahkerassa katselussa. Tuli repeiltyä yksin tietokoneen äärellä. Pitänee katsoa pitkästä aikaa.

Itselleni tuli aikoinaan yllätyksenä, että Kenny Hotz on oikeasti varsin arvostettu ja palkittu ammattikuvaaja, dokumentaristi ym. Saa hieman eri kuvan näistä sekoiluista. Hän on Wikipedian mukaan myös Joni Mitchellin kummipoika.
 

Hapsiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Benny Hill toimii aina, aliarvostettu ja aivan loistava koomikko joka muistetaan lähinnä vain niistä takaa-ajo vitseistä. Toki tämä seuraava sketsikin on yksinkertainen.

Arvatkaa kuinka kieroon kasvanut huumori on meikäläisellä, kun olen kasvanut koko nuoruuteni Benny Hillin parissa. Muistan kuinka ala-asteela piti viedä jotain omaa esikuvaa näytille ja meinasin viedä Benny Hillin klippejä, mutta äiti jostain syystä suositteli viemään mielummin jotain musiikkia.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Arvatkaa kuinka kieroon kasvanut huumori on meikäläisellä, kun olen kasvanut koko nuoruuteni Benny Hillin parissa. Muistan kuinka ala-asteela piti viedä jotain omaa esikuvaa näytille ja meinasin viedä Benny Hillin klippejä, mutta äiti jostain syystä suositteli viemään mielummin jotain musiikkia.
Benny Hill oli oikeasti huikea koomikko aikoinaan, sääli että hänet muistetaan tosiaan vain näistä loppushown takaa-ajo kohtauksistaan ja "pölkkypää-huumorista", toki nekin olivat monesti täyttä kultaa. Hill oli todella hieno koomikko, josta esimerkiksi monet kyseisen shown laulut antoivat vähän vihjeitä ja jotka suomennettiin päin helvettiä. On ihme, ettei kyseisestä herrasta ole tehty vielä leffaa brittien puolesta, sen verran kultaa mies on kuitenkin tuonnut huumorin puolelle briteissä ja on brittien komedian vahvaa perusrakennetta.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ihmettelin aiemmin päivällä, että onpas Kärppien osiossa hiljaista, vaikka on lauantai ja silloin yleensä sattuu ja tapahtuu.

Nyt selvisi syykin. Sieltä on pistetty puolet porukasta jäähyaitioon suunsoiton takia. Voi sattana, että pisti nauramaan ihan ääneen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös