Jumaleisson, siellä on tohtori Peppumies tyttärineen ja miespuolinen marianordin asialla. Yheiskuntarauha järkkyy ja mielen. Jotenkin tuntuu tohtorilla olevan jonkunlaista epäammattimaistakin mieltymystä tuohon ihmisruumiin osioon jonka aktiivisesta roplaamisesta ja otsonoinnista on saanut sanomista ja sanktioita, toivottavasti tytön näkyalttius ei liity siihen että tohtori on lääkäröinyt myös lähipiirissä.Ruotsissa anaalitohtori johtamassa mielenosoitusta. Sairas ukkohan toi on, mutta naurattaa lähinnä, että tommonen pelle saa näkyjä näkevän tyttärensä kanssa miekkarin pystyyn.
![]()
He johtavat Ruotsin koronavastarintaa: ”Anaalitohtori” ja näkyjä näkevä tytär viikonlopun suurmielenosoituksen taustalla
Koronarajoituksia vastustavan Frihet Sverige -ryhmittymän johdolla on kiistanalaista historiaa.www.iltalehti.fi
Tästähän muistuu mieleeni se yks lämmin kesäpäivä kun päätin rohkaista mieleni ja käydä tohtorilla eturauhastutkimuksessa. Se uitti sormiaan melkosella intensiteetillä mun annukassa ja käänteli ja väänteli sekä mumisi ja puhisi touhutessaan. Kysäsin sitten sen 30min assravagen jälkeen että no, miltä se tuntuu? "No hyvältähän se", se totes. Mää sitten huajentuneena kysyin että voin siis luattaa tohtoriin ettei tartte nyt ainakaan eturauhassyäpää pelätä...? Se pyyhki niillä vähemmän paskasilla sormillaan mällit kullinsa nokasta ja tokas jotta "vitustako minä tiedän. Olen teologian tohtori."Jotenkin tuntuu tohtorilla olevan jonkunlaista epäammattimaistakin mieltymystä tuohon ihmisruumiin osioon jonka aktiivisesta roplaamisesta ja otsonoinnista on saanut sanomista ja sanktioita,
"Fucked in Winter Forest". Vois olla joku Radical Picturesin leffa. Lothar toki pääosassa.Muumijuliste Tuittu talvimetsässä ja Google translate englanniksi/ruotsiksi. Kuvankaappaukset varmuuden vuoksi mukaan jos jossain vaiheessa käännökset muutetaan.
Tästähän muistuu mieleeni se yks lämmin kesäpäivä kun päätin rohkaista mieleni ja käydä tohtorilla eturauhastutkimuksessa. Se uitti sormiaan melkosella intensiteetillä mun annukassa ja käänteli ja väänteli sekä mumisi ja puhisi touhutessaan. Kysäsin sitten sen 30min assravagen jälkeen että no, miltä se tuntuu? "No hyvältähän se", se totes. Mää sitten huajentuneena kysyin että voin siis luattaa tohtoriin ettei tartte nyt ainakaan eturauhassyäpää pelätä...? Se pyyhki niillä vähemmän paskasilla sormillaan mällit kullinsa nokasta ja tokas jotta "vitustako minä tiedän. Olen teologian tohtori."
En tiiä mikä on mutta kyllä nauratti tää jakso pitkästä aikaa. Pienissä kaljoissa toimii näiden jätkien huumori kyllä hyvin. Mielestäni jaksoon sisältyy yksi tv historian hauskimmista hetkistä, huomaat kyllä sen jos katsot jakson.
Benny Hill toimii aina, aliarvostettu ja aivan loistava koomikko joka muistetaan lähinnä vain niistä takaa-ajo vitseistä. Toki tämä seuraava sketsikin on yksinkertainen.
Benny Hill oli oikeasti huikea koomikko aikoinaan, sääli että hänet muistetaan tosiaan vain näistä loppushown takaa-ajo kohtauksistaan ja "pölkkypää-huumorista", toki nekin olivat monesti täyttä kultaa. Hill oli todella hieno koomikko, josta esimerkiksi monet kyseisen shown laulut antoivat vähän vihjeitä ja jotka suomennettiin päin helvettiä. On ihme, ettei kyseisestä herrasta ole tehty vielä leffaa brittien puolesta, sen verran kultaa mies on kuitenkin tuonnut huumorin puolelle briteissä ja on brittien komedian vahvaa perusrakennetta.Arvatkaa kuinka kieroon kasvanut huumori on meikäläisellä, kun olen kasvanut koko nuoruuteni Benny Hillin parissa. Muistan kuinka ala-asteela piti viedä jotain omaa esikuvaa näytille ja meinasin viedä Benny Hillin klippejä, mutta äiti jostain syystä suositteli viemään mielummin jotain musiikkia.
No tälle