Mille naurat juuri nyt?

  • 13 203 515
  • 50 364

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mä join tapojeni vastaisesti hetki sitten limua, joku uusi Hartwallin Juicy. Ei ollut juuri mistään kotoisin maultaan, mutta epäilen että tossa oli ainesosana hasis. Nimittäin kun pistin vaimon arvaamaan ketä noiden tekeleiden on tarkoitus kuvata, niin Kirvesniemen kuvan kohdalla naurusta ei vaan saatana meinannut tulla loppua, ja kesti valehtelematta kaksi minuuttia ennen kuin sain sanottua oikean vastauksen. Vaimon veikkaus oli Eino Grön ja paljon enemmän tuo tosiaan Eikalta näyttää. Vielä paljon hauskempi juttu tämä oli kuin tuo ylempänä ollut taideteoksen epäonnistunut restaurointi.
Nukke numero 2, ilmetty Vladimir Putin. Sitten jos Putesta aika jättää, tuo voidaan laittaa Leninin viereen näytille.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nukke numero 2, ilmetty Vladimir Putin. Sitten jos Putesta aika jättää, tuo voidaan laittaa Leninin viereen näytille.
Höpö. Veli Abianos se siinä. Putki päällä, tosin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
HAHAH :D
 

Liitteet

  • noh.png
    noh.png
    421,1 KB · kertaa luettu: 414

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näille käsipallojoukkueiden uutisotsikoille. Kuka helvetti nuo nimet on keksiny?




 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Dicken ja Cocks ovat aiheuttaneet minulle hauskoja mielleyhtymiä jo lähes 40 vuoden ajan. Siitä asti oikeastaan, kun tajusin mitä englannin kielen sanat dick ja cock tarkoittavat. Siis muutakin kuin Richardin lempinimeä ja kukkoa.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Dicken ja Cocks ovat aiheuttaneet minulle hauskoja mielleyhtymiä jo lähes 40 vuoden ajan. Siitä asti oikeastaan, kun tajusin mitä englannin kielen sanat dick ja cock tarkoittavat. Siis muutakin kuin Richardin lempinimeä ja kukkoa.
Ja eikös tässä ole kaikkien aikojen klassikko jossain euroliigassa tai vastaavassa kun vastakkain pelaa Chocolate Boys ja Cocks. Muistaakseni Tallinnasta ensin mainittu.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

Tästä näkee että olen vanha. Kuvasta huomaa, että kaikesta päätellen tulossa on hauska video. En silti katso. En katso mitään muitakaan videoita. En kaatuvia rullaluistelijoita enkä koiria, jotka purevat miehiä munista. Olen immuuni koko tälle videokulttuurille, ei yhtään kiinnosta tavisten kuvaamat pätkät. Muut saa toki katsoa, ei siinä mitään, mutta minun elämäni on liian lyhyt näihin videoihin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tästä näkee että olen vanha. Kuvasta huomaa, että kaikesta päätellen tulossa on hauska video. En silti katso. En katso mitään muitakaan videoita. En kaatuvia rullaluistelijoita enkä koiria, jotka purevat miehiä munista. Olen immuuni koko tälle videokulttuurille, ei yhtään kiinnosta tavisten kuvaamat pätkät. Muut saa toki katsoa, ei siinä mitään, mutta minun elämäni on liian lyhyt näihin videoihin.


Ootko nyt varma, ettei tämä kolmerivinen selitys vienyt liikaa aikaa elämästäsi? Kaverin puolesta kyselen.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tästä näkee että olen vanha. Kuvasta huomaa, että kaikesta päätellen tulossa on hauska video. En silti katso. En katso mitään muitakaan videoita. En kaatuvia rullaluistelijoita enkä koiria, jotka purevat miehiä munista. Olen immuuni koko tälle videokulttuurille, ei yhtään kiinnosta tavisten kuvaamat pätkät. Muut saa toki katsoa, ei siinä mitään, mutta minun elämäni on liian lyhyt näihin videoihin.

Mutta silti aikaa on katsella jotain ehdottomasti Näkemättä paskaa - sarjaan kuuluvaa Maikkarin Masked singeriä ja vielä kommentoida sitä täällä?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Mutta silti aikaa on katsella jotain ehdottomasti Näkemättä paskaa - sarjaan kuuluvaa Maikkarin Masked singeriä ja vielä kommentoida sitä täällä?
Eilisen kello kymmenen ja aamuneljän välillä 36 kirjoitettua viestiä Kierrätyskeskukseen. Ei siinä oikein jää enää Masked Singerin jälkeen aikaa mihinkään tubevideoihin. Kiirettä pitää.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Saatana tämän kun pistäis pyörimään pienen LSD:n nauttimisen jälkeen... Musta tuntuu että tuo muikkeli tuolla taustalla on vetänyt kyllä jonkunnäkösiä sieniä, rumpalista puhumattakaan.
Palstamme porilainen rumpalinuorukainen elämänsä ekoissa kokkelikivoissa sielä tykittelee. Taustalla oleva elämäänsä täysin tyytyväisenä elävä mimosa vetää ilmeisimmin kasvislinjalla.
 

Glove

Jäsen
Climate Pledge Arena. Ei tää Uros Live enää ihan niin perseestä revityltä tunnukkaan.
Onkohan se areena jollakin tavalla ympäristöystävällinen, onko sen katto esimerkiksi aurinkopaneelia ja se tuottaa itse oman sähkönsä? otetaanko sadevedet talteen jahyötykäyttöön? Lajitellaanko ja kierrätetäänkö jätteet?
 

Pompino

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tälle asuntoesittelyvideolle, jolla koitetaan myydä vähän tasokkaampaa omakotitaloa hintaan 690 000 euroa.
Ja suoraan video löytyy tuubista


Olisi vaikeaa käsikirjoittaa parempaa parodiaa tästä aiheesta. Sieluni silmin kuvittelin tuohon koko ajan Tommi Korpelan.
Alussa jo tulee mieleen, että onko kyseessä joku läppä. Iso talo ja tontti ja kehuu kuinka etunurmikolla on kiva juoda vaikka aamukahvit, ja sitten keskelle nurmikkoa on roudattu Jyskistä pöytä ja kaksi tuolia.
 

Consumed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bill Kazmaier
Olisi vaikeaa käsikirjoittaa parempaa parodiaa tästä aiheesta. Sieluni silmin kuvittelin tuohon koko ajan Tommi Korpelan.
Alussa jo tulee mieleen, että onko kyseessä joku läppä. Iso talo ja tontti ja kehuu kuinka etunurmikolla on kiva juoda vaikka aamukahvit, ja sitten keskelle nurmikkoa on roudattu Jyskistä pöytä ja kaksi tuolia.
Aika vähän näitä esittelyvideoita tullut katsottua, lähinnä muutamia pari vuotta sitten kun tuli oma lukaali lunastettua. Mutta ihan hyvä, erilainen video. Fly meininki, eikä sitä perusjakkupukua.
 
Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Tälle asuntoesittelyvideolle, jolla koitetaan myydä vähän tasokkaampaa omakotitaloa hintaan 690 000 euroa.
Ja suoraan video löytyy tuubista


Olisi vaikeaa käsikirjoittaa parempaa parodiaa tästä aiheesta. Sieluni silmin kuvittelin tuohon koko ajan Tommi Korpelan.
Alussa jo tulee mieleen, että onko kyseessä joku läppä. Iso talo ja tontti ja kehuu kuinka etunurmikolla on kiva juoda vaikka aamukahvit, ja sitten keskelle nurmikkoa on roudattu Jyskistä pöytä ja kaksi tuolia.


" Käydään tsiigaa miltä näyttää piha mihin on laitettu sydän ja rahaa ". Aika hulvaton pätkä kyllä.
 

Liitteet

  • 1593430767201.png
    1593430767201.png
    304,2 KB · kertaa luettu: 405

444

Jäsen
Tälle asuntoesittelyvideolle, jolla koitetaan myydä vähän tasokkaampaa omakotitaloa hintaan 690 000 euroa.
Ja suoraan video löytyy tuubista


Olisi vaikeaa käsikirjoittaa parempaa parodiaa tästä aiheesta. Sieluni silmin kuvittelin tuohon koko ajan Tommi Korpelan.
Alussa jo tulee mieleen, että onko kyseessä joku läppä. Iso talo ja tontti ja kehuu kuinka etunurmikolla on kiva juoda vaikka aamukahvit, ja sitten keskelle nurmikkoa on roudattu Jyskistä pöytä ja kaksi tuolia.

”Ja tulkaa tsiigaa tätä takapihaa, johon on laitettu sydäntä ja rahaa.” Ja sit sinne on jätetty kallio paikalleen ja istutettu vähän nurmikkoa kaveriks. Ja vitsit, hiekkalaatikko. Spa-osastolle on löydetty Oraksen hinnat alkaen -suihkut ja kaakeleiden saumaus näyttää siltä kuin olisin itse tehnyt.
Olihan tuossa tosiaan aika erilainen meininki. Kämpälle varmaan löytyy ostaja videosta huolimatta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tälle asuntoesittelyvideolle, jolla koitetaan myydä vähän tasokkaampaa omakotitaloa hintaan 690 000 euroa.
Ja suoraan video löytyy tuubista


Olisi vaikeaa käsikirjoittaa parempaa parodiaa tästä aiheesta. Sieluni silmin kuvittelin tuohon koko ajan Tommi Korpelan.
Alussa jo tulee mieleen, että onko kyseessä joku läppä. Iso talo ja tontti ja kehuu kuinka etunurmikolla on kiva juoda vaikka aamukahvit, ja sitten keskelle nurmikkoa on roudattu Jyskistä pöytä ja kaksi tuolia.

Ai jumalauta, ei oo ankeriaskaan niin limanen kun Ändi. En kyllä ostasi Ändiltä käytettyä autoa. Hurmalaisen Maikin panos videolla oli myös lähes välttämätön ja kova.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jokohan allaoleva mallinukke palaa soihtuna tai ui joessa?
Kuva on btw jotain 8v. vanha. Keskuudessamme elää Nostradamuksia.
 

Liitteet

  • #BLM.jpg
    #BLM.jpg
    37,1 KB · kertaa luettu: 479
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös