Mille naurat juuri nyt?

  • 13 191 403
  • 50 347

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No eilen tyhjensin. Mutta tuli vain krapulaa, jota oon korjannut kevyesti.. mutta muisti pätkii tuosta tyhjennyksestä entistä enemmän, kuten kirjoitin tuohon ihmettelyketjuunkin.
Kävin lukemassa sen ja huomasin, että et muistanut tehdä kappalejakoa vaan kirjoitit yhteen pötköön. Ongelmasi on ilmeinen. Ala syömään omegaa ja tilaa aika lääkärille. Kirjoita varmuuden vuoksi muistilappu!
 
K

Kiekkokatsoja

Kävin lukemassa sen ja huomasin, että et muistanut tehdä kappalejakoa vaan kirjoitit yhteen pötköön. Ongelmasi on ilmeinen. Ala syömään omegaa ja tilaa aika lääkärille. Kirjoita varmuuden vuoksi muistilappu!
Kiitoksia neuvoista. Muuten unohdit sen tärkeimmän. Eli iskulauseen kirjoituksesi lopusta.
Mennään yhessä tohtorille, ja kerrotaan toistemme oireet, kun itse ei niitä kuitenkaan muisteta.
Tai sit lopetetaan aivojen liottaminen alkoholissa.
-hera ei pelkkää jauhetta, mutta puheripuli on tyypillinen oire.
Joo, en keksinyt parempaa, sillä samanaikaistoimintoakin oli. Syöminen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kiitoksia neuvoista. Muuten unohdit sen tärkeimmän. Eli iskulauseen kirjoituksesi lopusta.
Mennään yhessä tohtorille, ja kerrotaan toistemme oireet, kun itse ei niitä kuitenkaan muisteta.
Tai sit lopetetaan aivojen liottaminen alkoholissa.
-hera ei pelkkää jauhetta, mutta puheripuli on tyypillinen oire.
Joo, en keksinyt parempaa, sillä samanaikaistoimintoakin oli. Syöminen.
Lopetetaan aivojen liottaminen alkoholissa ja syödään enemmän pluuperiä. Siitä on hyvä aloittaa ja kuukauden kuluttua lääkärille, jos oireet ei helpota.
 
K

Kiekkokatsoja

Lopetetaan aivojen liottaminen alkoholissa ja syödään enemmän pluuperiä. Siitä on hyvä aloittaa ja kuukauden kuluttua lääkärille, jos oireet ei helpota.
Mitä luuperiä?
Laitoin muuten lisäyksen edelliseen viestiini, kun en heti kaikkea "muistanut" panna.
Panna.. olis se muuten pöljää, jos ei muistais, että onko eukkoaan pannut. Joutus ihan turhaan, panemaan uudelleen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä luuperiä?
Laitoin muuten lisäyksen edelliseen viestiini, kun en heti kaikkea "muistanut" panna.
Panna.. olis se muuten pöljää, jos ei muistais, että onko eukkoaan pannut. Joutus ihan turhaan, panemaan uudelleen.
Mulla ei ole tuota ongelmaa. Jos olen pannut, niin ihan heti ei seiso uudelleen. Siitä muistaa panneensa, jos on löysä muna.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mulla ei ole tuota ongelmaa. Jos olen pannut, niin ihan heti ei seiso uudelleen. Siitä muistaa panneensa, jos on löysä muna.
Ei muista. Seisominen loppuu sitten kun se loppuu.
 
K

Kiekkokatsoja

Mulla ei ole tuota ongelmaa. Jos olen pannut, niin ihan heti ei seiso uudelleen. Siitä muistaa panneensa, jos on löysä muna.
Hyvä neuvo.
Mutta entä jos on löysä muna lähes aina. (en toki väitä että mulla ois.. josko jollakulla lukijalla niin).
Muuten unohdit vastata yhteen kysymykseeni..
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä neuvo.
Mutta entä jos on löysä muna lähes aina. (en toki väitä että mulla ois.. josko jollakulla lukijalla niin).
Muuten unohdit vastata yhteen kysymykseeni..
Jos tarkoitat sitä luuperiä, niin viittasin sillä, anteeksi kaikki, mustikkaan.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Harvoin "nigerialaiskirjeet" näin hauskoja ovat kuin tämä viime yönä tullut:

"Attn: Beneficiary of Overdue Funds.

FINAL PAYMENT OF YOUR OVERDUE FUNDS BY THE BRITISH GOVERNMENT:

My name is Boris Johnson and I am the Prime Minister of Great Britain. I have been directed by my Majesty: Queen Elizabeth (II), the Queen of England to handle the final payment of your long overdue funds. I hereby advise you as below.

I have taken over the payment of your funds and I will deliver this money to you cash at your address in your country or transfer this money to you accordingly. I have arranged with Her Royal Majesty Envoy who will bring this money to you cash at your address in your country. I have also arranged with our paying bank that will transfer this money to you accordingly. Please send the following details to me to enable me deliver your money cash to you.

a) Your Full Names
b) Your Home and Office Addresses,
c) Amount of your Money,
d) Your Mobile and Telephone Numbers,
e) Scanned Copy of your Passport or Identity Card."

It is important that you send these details to me once you receive this email so that I proceed and deliver your money to you. Let me hear from you once you receive this email.

Boris Johnson.
British Prime Minister.
London, United Kingdom.”

sähköpostisoite, josta Boris tämän minulle oli lähettänyt, oli kylläkin joku b.johnson7496@trinidadtobago.com
 

Nick Neim

Jäsen

Se oli kallis ylinopeus se. Lähinnä tuo tyhmyys kyllä naurattaa, koska eipä tuossa nyt poikien elämä pilalle mene, mutta tuollainen vajaan kympin lasku toimii kyllä hyvänä muikkarina.

Ehkäpä seuraavalla reissulla ei tule kiinnitettyä samalla tavalla poliisien huomiota.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo

Se oli kallis ylinopeus se. Lähinnä tuo tyhmyys kyllä naurattaa, koska eipä tuossa nyt poikien elämä pilalle mene, mutta tuollainen vajaan kympin lasku toimii kyllä hyvänä muikkarina.

Ehkäpä seuraavalla reissulla ei tule kiinnitettyä samalla tavalla poliisien huomiota.
Eiköhän siinä mennyt vähän isomman porukan nuuskat. Voi olla vähän kavereille selittämistä, miksi piti lasti päällä kiusata kohtaloa.
 

Taison

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, KalPa
Tästä viestistä alkavalle keskustelulle strippitanko-vitsin syvimmästä olemuksesta "Väärin kerrottujen vitsien SM-kilpailut"-ketjussa. Hauskimpia lukemiani keskusteluja tällä palstalla vähään aikaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Koska olen perehtynyt Jääkiekkoon, haluan jakaa tietoni muiden kanssa. Voit luottaa asiantuntemukseeni, sillä olen perehtynyt aiheeseen varsin laajasti. Kävin 70-luvun lopussa yhdessä Jääkiekko-ottelussa Helsingissä ja heti perään toisessa Tampereella 90-luvun alussa. Lisäksi olen nähnyt Jääkiekkoa useita kertoja Urheiluruudussa sulkiessani televisiota.

Jääkiekko on kamppailu-urheilua. Lajissa kamppaillaan perimmiltään istumapaikoista. Pelissä on kaksi joukkuetta ja paljon numeroituja pelaajia. Heille ei kuitenkaan ole varattu numeroituja paikkoja. Paikkoja on vähemmän kuin pelaajia. Osa pelaajista joutuukin istuimen vapautumista odotellessaan säntäilemään aidatulla kentällä. Aitauksessa olo on tehty mahdollisimman vaikeaksi: kenttä on jäädytetty vaarallisen liukkaaksi ja pelaajien jalkoihin on sidottu metalliterillä varustetut kengät. Lisäksi toisen joukkueen pelaajat tönivät koko ajan.

Istumapaikkoja vartioi kunkin joukkueen Capo di tutti capi. Hän on se huonosti istuvaan ja räikeään pikkutakkiin sonnustautunut yrmy mies, joka jauhaa kokoajan purukumia. Hän häätää muutaman pelaajan kerrallaan aitaukseen tuupittavaksi. Penkeille jääneet eivät haluaisi päästää ketään lähtijöiden tilalle, vaan he hakkaavat aitauksesta tulijoita isoilla hanskoillaan ja käyräpäisillä kepeillä, eli mailoilla.

Pelaajan on mahdollista saada istumapaikka yksityisaitiostakin, mutta siitä
joutuu tappelemaan. Yksityisen istumapaikan myöntää yleensä näkövammainen,
mustavalko-paitaan sonnustautunut mies, kutsumanimeltään Hintti. Jos Hintti ei
ole päässyt aitaukseen, häntä saattaa tuurata myös Dorka tai Pelle.
Pelaaja saa istua privaattiaitiossa kuitenkin vain pari minuuttia kerrallaan. Sitten
hänen on taas lähdettävä takaisin aitaukseen tönittäväksi ja kampitettavaksi.

Pelissä on kaksi pelaajaa, joita ei päästetä ollenkaan istumaan. He
seisoskelevat aitauksen eri päissä verkosta rakennettujen laatikoiden eli
maalien edessä. Heitä kutsutaan maalivahdeiksi. Aitauksessa vuorollaan
olevat pelaajat koettavat osua näihin raukkoihin mustalla kumikiekolla, jota
lyödään em. mailoilla.

Jäähallissa soitetaan usein kivaa jumppamusiikkia. Katsojilla on kaksi
tärkeää tehtävää. Ensinnäkin katsojien on tarkasti seurattava em. mustaa
kiekkoa. Jos aitauksessa oleva pelaaja ei osu kiekolla maalivahtiin, vaan kiekko
livahtaa maaliin, on katsomon reagoitava salamannopeasti. Mikäli katsoja kannattaa sitä joukkuetta, jonka maaliin kiekko osuu, hänen on huudettava mahdollisimman kuuluvasti "paitsio". Mikäli katsoja kannattaa toista joukkuetta, hän voi huutaa mitä tahansa, kunhan huutaa kovalla äänellä. Esimerkiksi
"Öööh-haa-möää-haa" on suositeltava huuto. Katsojien toinen tehtävä on
tunnistaa pelissä mukana olevia vähemmistöjen edustajia.
Lajin fanaattisimmat kannattajat ovat tosi päteviä tunnistamaan esimerkiksi joukkueisiin
kuuluvia homoseksuaaleja. Pelin edetessä useaa pelaajaa tervehditäänkin katsomosta
iloisilla ja reippailla "homoo-o- o" -huudoilla.
 
Poikani (25 vuotta) oli pari päivää sitten kuntoilemassa kunnan kuntoilualueella. Teki rekillä ns. palomiespunnerruksia. Hommaa seurasi tyttö ja poika, iältään noin 5-6 vuotta.
Käytiin seuraava keskustelu.
Poika: Vahva mummo.
Tyttö: Ei taida olla mummo
Poika: No vanha nainen sitten.
Minun poika kuunteli keskustelun, lopetti punnerrukset ja sanoi pojalle, että ei taida mummoilla olla partaa.
Johon poika: Sinulla on päällä samanlainen toppaliivi kuin mummoilla.
Ei siis ihme, että mummolta näytti.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Iltasanomissa lukijoiden kommentteja siitä, mistä mökillä riidellään. Nämä kaksi kommenttia on peräkkäin:

"
Itse halusin olla irti arjesta ja möllötellä, vaimon mielestä arkiaskareet jatkuvat myös mökillä. Sitten ennen pitkää riideltiin siitä, kuinka minä vain vietän lomaa ja hän ”joutuu” tekemään ”kotitöitä”. – Mies, 40
"
"
Itse haluaisi puuhastella ja laittaa pihaa, mutta äijä tahtoisi vaan kaljoitella, eikä osallistua. En itse osaa tai uskalla käyttää muun muassa moottorisahaa, joten hommat jää vain suunnitteluasteelle. – Nainen, 40
"
Lienevätkö samaa ruokakuntaa?
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tää kuva... :D
 

Liitteet

  • ajan mukaisesti.jpg
    ajan mukaisesti.jpg
    108,5 KB · kertaa luettu: 412
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös