Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- in Sami we trust
Tämä Paavo Pesusienen laulusuoritus tiivistänee monen meistä fiiliksen koronapandemian aikana
Viä kun oman kääpiön sais.![]()
Robot cage fights and flying taxis: leaked documents reveal Saudi Arabia’s plans for its next megacity
A $500 billion city-state or a colossal waste of wealthwww.theverge.com
Tälle suunnitelmalle mikä Saudi-Arabiassa on uudesta kaupungista. Robotti palvelijoita jokaiselle, robotteja taistelemassa häkissä, robotti dinosauruksia, hologrammeja opettamassa geenimuunneltuja lapsia ja kaiken valaisee keinotekoinen kuu.
Niilo22 - Hei Hei Kesä Spotifyn Suomen 32. kuunnelluin kappale siellä Elastisen ja BEHMin välissä. Hienoa nähdä, että suomalainen taidekulttuuri elää ja voi hyvin.
Mestaria itseään lainatakseni "Älä ole ennakkoluuloton".Niilo22 - Hei Hei Kesä Spotifyn Suomen 32. kuunnelluin kappale siellä Elastisen ja BEHMin välissä. Hienoa nähdä, että suomalainen taidekulttuuri elää ja voi hyvin.
Sun kannattaa tyhjentää kovalevy, niin tulee lisää muistitilaa.Itselleni.
Lämmitin mikrossa jotain. Menin sitä hakemaan mikrosta, mutta se oli tyhjä. Tollo, olin sen jo hakenut läppärin viereen. Hitto mun muisti jatkaa pätkimistä taas.
No eilen tyhjensin. Mutta tuli vain krapulaa, jota oon korjannut kevyesti.. mutta muisti pätkii tuosta tyhjennyksestä entistä enemmän, kuten kirjoitin tuohon ihmettelyketjuunkin.Sun kannattaa tyhjentää kovalevy, niin tulee lisää muistitilaa.
Kävin lukemassa sen ja huomasin, että et muistanut tehdä kappalejakoa vaan kirjoitit yhteen pötköön. Ongelmasi on ilmeinen. Ala syömään omegaa ja tilaa aika lääkärille. Kirjoita varmuuden vuoksi muistilappu!No eilen tyhjensin. Mutta tuli vain krapulaa, jota oon korjannut kevyesti.. mutta muisti pätkii tuosta tyhjennyksestä entistä enemmän, kuten kirjoitin tuohon ihmettelyketjuunkin.
Kiitoksia neuvoista. Muuten unohdit sen tärkeimmän. Eli iskulauseen kirjoituksesi lopusta.Kävin lukemassa sen ja huomasin, että et muistanut tehdä kappalejakoa vaan kirjoitit yhteen pötköön. Ongelmasi on ilmeinen. Ala syömään omegaa ja tilaa aika lääkärille. Kirjoita varmuuden vuoksi muistilappu!
Lopetetaan aivojen liottaminen alkoholissa ja syödään enemmän pluuperiä. Siitä on hyvä aloittaa ja kuukauden kuluttua lääkärille, jos oireet ei helpota.Kiitoksia neuvoista. Muuten unohdit sen tärkeimmän. Eli iskulauseen kirjoituksesi lopusta.
Mennään yhessä tohtorille, ja kerrotaan toistemme oireet, kun itse ei niitä kuitenkaan muisteta.
Tai sit lopetetaan aivojen liottaminen alkoholissa.
-hera ei pelkkää jauhetta, mutta puheripuli on tyypillinen oire.
Joo, en keksinyt parempaa, sillä samanaikaistoimintoakin oli. Syöminen.
Mitä luuperiä?Lopetetaan aivojen liottaminen alkoholissa ja syödään enemmän pluuperiä. Siitä on hyvä aloittaa ja kuukauden kuluttua lääkärille, jos oireet ei helpota.
Mulla ei ole tuota ongelmaa. Jos olen pannut, niin ihan heti ei seiso uudelleen. Siitä muistaa panneensa, jos on löysä muna.Mitä luuperiä?
Laitoin muuten lisäyksen edelliseen viestiini, kun en heti kaikkea "muistanut" panna.
Panna.. olis se muuten pöljää, jos ei muistais, että onko eukkoaan pannut. Joutus ihan turhaan, panemaan uudelleen.
Ei muista. Seisominen loppuu sitten kun se loppuu.Mulla ei ole tuota ongelmaa. Jos olen pannut, niin ihan heti ei seiso uudelleen. Siitä muistaa panneensa, jos on löysä muna.
Olet varmaan nuorempi kuin minä tai sitten olet musta.Ei muista. Seisominen loppuu sitten kun se loppuu.
Hyvä neuvo.Mulla ei ole tuota ongelmaa. Jos olen pannut, niin ihan heti ei seiso uudelleen. Siitä muistaa panneensa, jos on löysä muna.