Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 732
  • 50 365
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ässät tänään Ilvestä vastaan:

1-0 Jyri Marttinen (Matias Varttinen, Mikael Saha)

Dynamic Duo Marttinen & Varttinen.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
En tiedä miksi ja miten, mutta eksyin Hikipedian Pori-artikkeliin. Kaikessa hauskuudessaan osa pitää ihan oikeasti paikkansa.

Pori – Hikipedia
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Itseäni hymyilytti TPS -KalPa -pelin kuvakavalkadi, jossa yhdessä kuvassa koulukiusaajan näköinen KalPan Mikko Nuutinen ja TPS:n joku pikkupoika ovat hieman toistensa ryysyissä kiinni ja TPS:n pikkupoika katsoo anovasti vieressä olevaan TPS:n isoveljeen apua anellen. Nuutinen tuli tutuksi SaPKossa paitsi hyvästä laukauksestaan, myös kyvystään ärsyttää vastustajia.
 

Eesau_65

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Itseäni hymyilytti TPS -KalPa -pelin kuvakavalkadi, jossa yhdessä kuvassa koulukiusaajan näköinen KalPan Mikko Nuutinen ja TPS:n joku pikkupoika ovat hieman toistensa ryysyissä kiinni ja TPS:n pikkupoika katsoo anovasti vieressä olevaan TPS:n isoveljeen apua anellen. Nuutinen tuli tutuksi SaPKossa paitsi hyvästä laukauksestaan, myös kyvystään ärsyttää vastustajia.
Tämäkin hieman hymyilytti, kun tuo pikkupoika taisi ollakin tuomari.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Pihla Viitalalle. Oli huippuagentti Hollywoodissa, mutta lahjat ei riittäneet käytännössä mihinkään. Agentin vika. Peter Franzen on sentään päässyt CSi-ruumiista hienoon rooliin Vikings-sarjassa, Pihlan kohtalona on perisuomalainen näytän-tissit-paskassa-kolmen-euron-Markus-Selin-tuotannossa a la Laura Birn.

muaddib
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pulkkinen - Don't Push The River - YouTube No tämähän on parempi kun sata jänistä. Kyllähän nää Pulkkiset vieläkin toimii.

Itse sarjassa piispasetit ovat huikeita. Oli kieltämättä yllättävää että Yle alkoi näyttämään sarjaa uusintana. Olisi nimittäin huikeaa jos suvaitsevaisuutta julistava Yle pamauttaisi ruutuun Ruusu Shown somalin ja homon. Taitaa vain olla niin että nuo on siivottu pois sarjasta.

Legendaarista settiä kuitenkin kaikkinensa.
 

sakic

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Colorado Avalanche
Itse sarjassa piispasetit ovat huikeita. Oli kieltämättä yllättävää että Yle alkoi näyttämään sarjaa uusintana. Olisi nimittäin huikeaa jos suvaitsevaisuutta julistava Yle pamauttaisi ruutuun Ruusu Shown somalin ja homon. Taitaa vain olla niin että nuo on siivottu pois sarjasta.

Legendaarista settiä kuitenkin kaikkinensa.
Ainakin YLEn esityksistä oli kaikki piispa sketsien "tuhmat" sanat piipattu pois, ja kyllähän se kieltämättä vei samalla myös kyseisten sketsien huumorin pois. No onneksi youtubesta löytyy suurin osa Pulkkisen tuotannosta myös ihan sensuroimattona.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Itse sarjassa piispasetit ovat huikeita. Oli kieltämättä yllättävää että Yle alkoi näyttämään sarjaa uusintana. Olisi nimittäin huikeaa jos suvaitsevaisuutta julistava Yle pamauttaisi ruutuun Ruusu Shown somalin ja homon. Taitaa vain olla niin että nuo on siivottu pois sarjasta.

Legendaarista settiä kuitenkin kaikkinensa.

Kyllä tuo Ruusu Show ainakin Areenassa oli ihan normaalisti jaksossa. Jakso 6: Teatteri Tuuba | Pulkkinen | TV | Areena | yle.fi
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
3 kaverin synkronisoidulle kuorsaukselle jossa on jatkunut yli 10min yhtäjaksoinen sisäänhengitys siten, että ulospuhallasta ei pääse korviin kantautumaan. Onneksi voi nukkua veneessä jossa kevyt liplatus lähinnä rauhoittaa.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Itse sarjassa piispasetit ovat huikeita. Oli kieltämättä yllättävää että Yle alkoi näyttämään sarjaa uusintana. Olisi nimittäin huikeaa jos suvaitsevaisuutta julistava Yle pamauttaisi ruutuun Ruusu Shown somalin ja homon. Taitaa vain olla niin että nuo on siivottu pois sarjasta.

Jos Pulkkisen homo- ja somalisketsejä pitää suvaitsemattomina, on niiden pointti mennyt aika pahasti ohi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
IS:n toimittaja on löytänyt erittäin oivaltavan näkökulman Palloliittoa koskevaan juttuunsa.
 

Liitteet

  • Alaja.png
    Alaja.png
    288 KB · kertaa luettu: 568
Viimeksi muokattu:

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Mun talvitakille. Se on ihan saatanan ruma. Ja olen sitä kolme vuotta käyttänyt hyvillä mielin. Piti heittää se äkkiä roskiin ja tilata uusi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Heh. En tiedä mistä naisesta puhut, mutta ilmeisesti olen orastavatkin suhteet pystynyt karkoittamaan tällä takilla.
Pistähän linkkiä mistä noita karmaisevia takkeja saa. Meille kaikki joilla on tuota vientiä liikaakin olisimme erittäin otettuja tälläisestä mahdollisuudesta loitontaa päälle käyvät naisolettamat ja muut vastaavat pelkällä takilla.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Pistähän linkkiä mistä noita karmaisevia takkeja saa. Meille kaikki joilla on tuota vientiä liikaakin olisimme erittäin otettuja tälläisestä mahdollisuudesta loitontaa päälle käyvät naisolettamat ja muut vastaavat pelkällä takilla.

En tiedä MikGon takista, mutta tämä päällä ei ainakaan ole liiaksi ongelmaa vastakkaisen sukupuolen lähentely-yrityksistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös