Sitten hieman tärkeimpiin uutisiin. Huhupuheiden mukaan Suomen maajoukueen viimeistelyleirit, jotka yleensä korreloivat hyvin voimakkaasti tulevan vuoden menestystä, eivät ole menneet ihan putkeen.
Tämä Aikun twiittaus huulirasvapaketista huvittaa: Aino-Kaisa Saarinen Twitterissä: "Kävin uteliaisuuttani Livingon apteekissa katsomassa miltä pakkaus näyttää. Voiko tästä paketista lääkäri erehtyä sopingin suhteen? https://t.co/hK7JXYtjs5"Johaugin "huulirasvalle". Joo joo, ihan uskottava selitys...
Hiihtokausi 2016-2017 -ketjusta:
Voisikohan joku tehdä version, jossa videon kohokohdassa 0:26-0:32 taustalla soisi Benny Hill -tunnari?OHL:ssä fani oli tullut katsomosta häiriköimään jäälle. Yllättävän vapaasti saa tuolla liikkua ilman, että kukaan tulee päälle Fan climbs over glass in OHL game and goes on ice - Mississauga Steelheads vs Guelph Storm - YouTube (youtube)
Ai perkele kun tulikin puskista tuolta vasemmalta juosten, sai vähän suupielet venymään.Voisikohan joku tehdä version, jossa videon kohokohdassa 0:26-0:32 taustalla soisi Benny Hill -tunnari?
Ja sitten sama käänteisenä niin, että kaveri juoksee oikealta vasemmalle.
Tämäkin hieman hymyilytti, kun tuo pikkupoika taisi ollakin tuomari.Itseäni hymyilytti TPS -KalPa -pelin kuvakavalkadi, jossa yhdessä kuvassa koulukiusaajan näköinen KalPan Mikko Nuutinen ja TPS:n joku pikkupoika ovat hieman toistensa ryysyissä kiinni ja TPS:n pikkupoika katsoo anovasti vieressä olevaan TPS:n isoveljeen apua anellen. Nuutinen tuli tutuksi SaPKossa paitsi hyvästä laukauksestaan, myös kyvystään ärsyttää vastustajia.
Pulkkinen - Don't Push The River - YouTube No tämähän on parempi kun sata jänistä. Kyllähän nää Pulkkiset vieläkin toimii.
Ainakin YLEn esityksistä oli kaikki piispa sketsien "tuhmat" sanat piipattu pois, ja kyllähän se kieltämättä vei samalla myös kyseisten sketsien huumorin pois. No onneksi youtubesta löytyy suurin osa Pulkkisen tuotannosta myös ihan sensuroimattona.Itse sarjassa piispasetit ovat huikeita. Oli kieltämättä yllättävää että Yle alkoi näyttämään sarjaa uusintana. Olisi nimittäin huikeaa jos suvaitsevaisuutta julistava Yle pamauttaisi ruutuun Ruusu Shown somalin ja homon. Taitaa vain olla niin että nuo on siivottu pois sarjasta.
Legendaarista settiä kuitenkin kaikkinensa.
Itse sarjassa piispasetit ovat huikeita. Oli kieltämättä yllättävää että Yle alkoi näyttämään sarjaa uusintana. Olisi nimittäin huikeaa jos suvaitsevaisuutta julistava Yle pamauttaisi ruutuun Ruusu Shown somalin ja homon. Taitaa vain olla niin että nuo on siivottu pois sarjasta.
Legendaarista settiä kuitenkin kaikkinensa.
Itse sarjassa piispasetit ovat huikeita. Oli kieltämättä yllättävää että Yle alkoi näyttämään sarjaa uusintana. Olisi nimittäin huikeaa jos suvaitsevaisuutta julistava Yle pamauttaisi ruutuun Ruusu Shown somalin ja homon. Taitaa vain olla niin että nuo on siivottu pois sarjasta.
Siinä joutuu Lasse-naamarikin koville, kun Nikkilä alistaa. Ainoa joka tuosta kuvasta puuttuu on Nikkilän takaletti. Joten täydellinen ei ole tuokaan kuva.Tuo kuva.
Siellä se kusee fanien muroihin.IS:n toimittaja on löytänyt erittäin oivaltavan näkökulman Palloliittoa koskevaan juttuunsa.
Sillä naisellasi on tyylitajua. Kannatti uskoa häntä.Mun talvitakille. Se on ihan saatanan ruma. Ja olen sitä kolme vuotta käyttänyt hyvillä mielin. Piti heittää se äkkiä roskiin ja tilata uusi.