Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 355
  • 50 365

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Urheilujätkän Facebook-sivustosta voi olla mitä mieltä haluaa, vaan se ei nyt olekaan pointti. En saa linkitettyä suoraan videoon, mutta tuonne kuusi tuntia sitten lisätty "supporting Kouvola" -video aiheutti ainakin täällä äänekästä hymyilyä. Risunjemmaaja ei tykkää ollenkaan, kun joku oman elämänsä paparazzi nappaa kaverin kiinni itse teosta.

*e* Löytyy näköjään Youtubestakin, joten halukkaat voivat katsoa videon kulkematta Urheilujätkän fb-sivujen kautta.

Raivokas risunjemmaaja - YouTube

@Everton ,@cottonmouth tai joku muu Kouvostoliiton katujen kasvatti, onko tämä risuäijä joku paikallinen kylähullu vai mikä?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
@Everton ,@cottonmouth tai joku muu Kouvostoliiton katujen kasvatti, onko tämä risuäijä joku paikallinen kylähullu vai mikä?

En tunne tapausta, mutta nopealla 020202-tarkastuksella näyttää majailevan vähän sellaisten alkkisten asuttamassa talossa eli olisikohan ihan perinteinen aivonsa pirtulla polttanut tenukeppi?
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En tunne tapausta, mutta nopealla 020202-tarkastuksella näyttää majailevan vähän sellaisten alkkisten asuttamassa talossa eli olisikohan ihan perinteinen aivonsa pirtulla polttanut tenukeppi?

Enpä muista kyllä koskaan aiemmin itsekään törmänneeni tyyppiin. Autohan näytti kuitenkin suhteellisen siistiltä, eli jos oma autonsa oli, niin ei nyt ihan täysi tenu voi olla. Siis olettaen, että puhutaan nimenomaan risuäijästä, eikä puisto- ja katuosaston vapaaehtoisesta partiosankarista.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kepulainen roisto antaa varoituksen toiselle. Ja sit lomille.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sillain hyväntahtoisesti Islannin television selostajalle Itävaltaa vastaan pelatun ottelun voittomaalin "selostuksesta". Aasimaisella vinkumisella viimeistelty lopputulos katsottavissa / kuunneltavissa täällä.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Kansa on lähtenyt Britanniassa protestoimaan ja vaatimaan uutta kansanäänestystä, kun väärin on taas kansa äänestänyt. Odotan sitä päivää, kun äänioikeus annetaan vain, jos äänestät oikein. Olihan tämä edellisissä eduskuntavaaleissa jo havaittavissa, että vasemmalle kallellaan olevat itkivät väärin äänestämisestä ja äänioikeuden lakkauttamista tietyiltä ihmisryhmiltä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Olihan tämä edellisissä eduskuntavaaleissa jo havaittavissa, että vasemmalle kallellaan olevat itkivät väärin äänestämisestä ja äänioikeuden lakkauttamista tietyiltä ihmisryhmiltä.

Ööh mitä? Jatkoajan oikeistosiipihän ei ole mistään muusta koskaan puhunutkaan kuin siitä, että "heikommalta ainekselta" pitää evätä äänioikeus. Että jos tänne kirjoittavien mielipiteistä voi jotain johtopäätöksiä vetää, niin en minä nyt tuota ihan pelkästään vassareiden kontolle laskisi.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
niin en minä nyt tuota ihan pelkästään vassareiden kontolle laskisi.

Joo hieman meni turhaksi syyttelyksi, kun hain takaa, että yleensä hävinnyt osapuoli vaaleissa vaatii tiettyjen ihmisryhmien äänioikeuden lakkauttamista. Sallittakoot huono artikulaatio näin pienessä uudessa nousussa.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nauran hyväntahtoisesti briteille, jotka vaativat uutta äänestystä EU-erosta. Taisi käydä niin, että äänestäjät eivät ison kuvan kokonaisuutta hahmottaneet ja nyt ihmetellään, että sillä EU-erolla saattaa tosiaan olla jotain negatiivisiakin vaikutuksia heidän rakkaalle kuningaskunnalleen.

Jo yli 1,6 miljoonaa vaatii Britanniaan uutta äänestystä

Lisäksi nauran tässä videossa esiintyvälle mimmille ja hänen äänestysperusteluilleen. Onhan tuo video feikki, onhan? Eihän kukaan nyt noin helvetin pihalla voi oikeasti olla?

My Stupid Girlfriend Explains Why She Vote Brexit | 'EU Refeyendum'- LOL - YouTube
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Demokratian suurin varjopuoli - väärin äänestävät tollot. Tosin, enpä tiedä kitisevätkö tuolla nyt eron vastustajat vai ne kannattajat, jotka ajattelevat nyt että "enhän mä oikeesti tarkoittanut".
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Lisäksi nauran tässä videossa esiintyvälle mimmille ja hänen äänestysperusteluilleen. Onhan tuo video feikki, onhan? Eihän kukaan nyt noin helvetin pihalla voi oikeasti olla?

My Stupid Girlfriend Explains Why She Vote Brexit | 'EU Refeyendum'- LOL - YouTube
Valitettavasti voi. Ne kerrat, kun olen käynyt Englannissa olen saanut todistaa mitä käsittämättömämpiä tyhmien ihmisten tekemiä tai suunnittelemia asioita.

Ismo Leikola oli huumorissaan aivan oikeassa jo vuonna 2009: Englanti on kehitysmaa - Youtube
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Demokratian suurin varjopuoli - väärin äänestävät tollot. Tosin, enpä tiedä kitisevätkö tuolla nyt eron vastustajat vai ne kannattajat, jotka ajattelevat nyt että "enhän mä oikeesti tarkoittanut".
Protestiäänien suurin riski että liian moni äänestää protestiksi ja sitten se protestivaihtoehto voittaa vaikka eihän sitä oikeasti halunnut, kunhan oli tarkoitus näpäyttää establishmenttiä ja yrittää herätellä valtaapitävät muutostarpeeseen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Protestiäänien suurin riski että liian moni äänestää protestiksi ja sitten se protestivaihtoehto voittaa vaikka eihän sitä oikeasti halunnut, kunhan oli tarkoitus näpäyttää establishmenttiä ja yrittää herätellä valtaapitävät muutostarpeeseen.

Tästä tulee vahvasti mieleen South Park-jakso, jossa Kanada on tyhjentynyt, kun äänestivät väärän valtion päämiehen vitsillä. Onhan tuo koko Brexit yksi vitsi. Jotenkin minulla on sellainen fiilis, että se lähtö kumotaan vielä.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Tästä tulee vahvasti mieleen South Park-jakso, jossa Kanada on tyhjentynyt, kun äänestivät väärän valtion päämiehen vitsillä. Onhan tuo koko Brexit yksi vitsi. Jotenkin minulla on sellainen fiilis, että se lähtö kumotaan vielä.
Jännä olisi tietää mitä Faragen ja vastaavien mielissä liikkuu, tarkoitus tuntui olla lähinnä pönkittää omaa asemaa ja nyt ollaankin tilanteessa jossa pitäisi tehdä ratkaisuja joiden tietävät olevan enemmän kuin hanurista. Nauti siinä sitten poliittisen urasi huippuhetkestä kun kulissit kaatuu ympäriltä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Mulle tuli mieleen esimerkki paljon lähempää. Eduskuntavaalit 2003 ja Toni Halme.
Juha Miedon äänikuninkuus Vaasan vaalipiirissä vuonna 2007 oli myös aika legendaarinen juttu. Eikä tietty kannata unohtaa Veltto Virtasta, jonka kohdalla se vitsiäänestäminen kantoi pitkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös