Nimimerkki VilleLeinon allekirjoitukselle. Tosifani.
Minä nauroin tuolle jo muutama sivu takaperin, mutta hyvä että muutkin ovat huomanneet.
Nimimerkki VilleLeinon allekirjoitukselle. Tosifani.
Joutu käydä kattomassa ja nyt nauran sille myöskin.Nimimerkki VilleLeinon allekirjoitukselle. Tosifani.
Joutu käydä kattomassa ja nyt nauran sille myöskin.
Nauran myös etuvetoautoille jotka eivät liiku tuolla ulkona sutjakkaasti.
Tosiaan saa aina nauraa kun lähtee näillä keleillä quattrolla liikennevaloista, varsinkin kun muilla lähtijöillä ei ole nelivetoa. No okei sitten ei naurata jos joutuu lähtemään vajaavetoisen takaa.
Kait niissä sukkuloissa jonkinlainen kasvihuone voisi olla, mistä saisi vähän pössyteltävää. Kaikilla olisi hauskaa pitkilläkin komennuksilla ja jengi pysyisi kuitenkin toimintakuntoisena. Muutenkin mä oon aina ihmetellyt miksi hitossa ne valitsee sinne jotain nyyh pikku-liisa 7v menee tänään kouluun nyyh -porukkaa. Alieneita pitäis listiä tai muuten vaan maailma pelastaa niin kaivavatkin kypärästään tyttöystävän kuvan ja alkavat pillittää. Mä möisin mummonikin Nobelanerista
Hieman nauroin mielessäni, kun näin tänään miehen kenellä oli TPS:n talvitakki ja Bluesin lippis päässä.
Tässä kun nyt tulee sairaalan vuoteella vietettyä aikaa niin tulee aika paljon kanava surffailtua. Tänään törmäsin töllössä sellaiseen paskaan että voiko tää olla edes todellista. Jim:in kanavalta tuleva KoruTV. Siellä joku isotissinen blondi kauppaa rihkamakoruja hienoina timantteina. Kaippa joku hölmö noihin lankeaa.
Naurattaa. Jauhelihaa paistelin lähes metrin päässä hellasta. Hitto ei päässyt lähemmäs kun se edusta on täynnä tyhjiä kaljatölkkejä. Muutenkin tonne pitää kävellä polkua pitkin. Kaikki pöydätkin on täynnä tölkkejä niin mihin noita pistäisi. No joihinkin muovipusseihin voisi tietenkin keräillä.
En ymmärrä tuota, että haetaan täysiä tölkkejä ja maksetaan erikseen rahalla. Kun ne täydet voi maksaa niillä tyhjillä. En myöskään ymmärrä ihmisiä mitkä valittavat alkoholin kalleutta, kun se on juurikin ilmaista, koska täysien ostamiseen ei Suomessa tarvitse rahaa.
Kyllä mä noita tosi usein vienkin. Repullinen on monesti matkassa kun kauppaan talsin. Senkin mä olen laskenut että 22 hylsyä on tasan neljä täyttä Nobelaneria. Täysi repullinen olisi 24, mutta helpompi kantaakin kun jättää kaksi vajaaksi. Aina ei vaan jaksa viedä ja mulla tulee joskus aika kiireessäkin lähdettyä kun kello lähenee ysiä ja sitä ennen on jumittanut koneella tai mitä tahansa. Suomessa noi tölkit on usein pienempiä ja laimeampia niin tosi nopeasti tulee paljon hylsyjä.En ymmärrä tuota, että haetaan täysiä tölkkejä ja maksetaan erikseen rahalla. Kun ne täydet voi maksaa niillä tyhjillä. En myöskään ymmärrä ihmisiä mitkä valittavat alkoholin kalleutta, kun se on juurikin ilmaista, koska täysien ostamiseen ei Suomessa tarvitse rahaa.
Suomalaisten suosikkipakolainen Fahad Firas on ilmeisesti haastanut somessa Makwan Amirkhanin matsiin...
Hassua että vieläkin puhutaan että mies elättää perheen. Eikö toi ole joku sota-aikainen malli, missä naiset on kotona kymmenen lapsen kanssa jne. Suomessa kuitenkin vallitsee nykyään tasa-arvo. Naisetkin käy töissä ja päiväkodit on keksitty. Mä oon monella venäläisellä deittisivustolla ja niissä monet Suomessakin asuvat venäläisnaiset jopa olettaa että mies maksaa niidenkin osuuden ulkomaanmatkoista jne. Kääntäisivät kellon Suomen aikaan tai saavat vaan jonkun peräkammarinpojan tai sitten insinöörinörtin.Näin se on, ei se ole juoppo eikä mikään joka ei tyhjillä pulloilla perhettään elätä.
Hassua että vieläkin puhutaan että mies elättää perheen. Eikö toi ole joku sota-aikainen malli, missä naiset on kotona kymmenen lapsen kanssa jne. Suomessa kuitenkin vallitsee nykyään tasa-arvo. Naisetkin käy töissä ja päiväkodit on keksitty. Mä oon monella venäläisellä deittisivustolla ja niissä monet Suomessakin asuvat venäläisnaiset jopa olettaa että mies maksaa niidenkin osuuden ulkomaanmatkoista jne. Kääntäisivät kellon Suomen aikaan tai saavat vaan jonkun peräkammarinpojan tai sitten insinöörinörtin.
Tai no joo kyllähän mäkin maksaisin jos miljonääri olisin, mutta eihän se silloin seurustelusuhde olisi vaan huorasuhde.
Vielä kun tällekin palstalle saisi estot kaikkiin viesteihin joissa Jounin kauppa mainitaan.Onhan tää jo kohta kuukauden vanha, mutta vasta nyt osui omiin silmiini. Johtuen varmaan siitä, että olen estänyt omassa facebookissani kaikki Jounin vitun kaupan päivitykset. Naurattaa koska totta.
Haluatko Miljonääriksi-ohjelmassa eilen olleelle lääkärinaiselle.