Näköjään mielipiteet kyseisestä ryhmästä (SOO) vaikuttavat aika vahvasti siihen miten asian näkee. Itselläni on aika lailla neutraali suhtautuminen kyseiseen organisaatioon ja myöskään minä en nähnyt mitään "pystyyn nolaamista" tahi naurunalaiseksi saattamista, päinvastoin. Kyllä tuon videon perusteella itselleni nuo nk. Loldiersit olivat niitä ketkä nolasivat itsensä.
Teatteriporukka esitti performanssi ja nolasivat itsensä? Jos tarkoitus on lyödä läskiksi ja hauskuuttaa muita, ei minusta silloin voi nolata itseään. Vai onko sinusta polttareissa suhlasen pukeminen naiseksi nolaamista? Entä nolaavatko naamiaisiin sarjakuvahahmoiksi pukeutuneet itsensä? Loldiers-porukka ei nolannut itseään, vaan näytti kuinka nololta mustiin pukeutuneiden tosimiesten touhu on.
Mun mielestä noista videoista tulee vähän mieleen jonkun Studio Julmahuvin tai Monty Pythonin absurdi ote. Siksi olen katsonutkin niitä monen kertaan, ja joka kerta ne vaan jaksaa naurattaa.
Studio Julmahuvin parhaimpiin sketseihin kuuluu "luontodokumentti", jossa Janne Reinikainen ja Tommi Korpela hieroivat alastomiin vartaloihinsa koneöljyä keskellä Mannerheimintietä ja nolasivat itsensä.