Mille naurat juuri nyt?

  • 13 263 718
  • 50 455
Mainitsipa tuohon päälle että huono vertaus.. Mutta hyvä jos et kuullu ja kerkesit nauraa, naurusta on hyötyä ihmisen hyvinvoinnille.

Ei siinä Suomen arvokisapaikkaan viitattu, vaan siihen, millaista Litmasen ja Hyypiän olisi ollut päästä edustamaan arvokisoihin jotain helvetin "meidän kotimaa on liian paska näihin skaboihin" -kokoelmaa. Eli esim. pelaamaan jalkapallon MM-kisoja Euroopan joukkueen riveissä. Jalkapallossa vain ei ikipäivänä tule menemään läpi sellainen idioottimaisuus, että MM-kisoissa kilpailisi Euroopan ylijäämäpelaajien joukkue.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Päädyin jostakin tuntemattomasta syystä selaamaan Kauhavan Hela-Kiekon kotisivujen kuva-albumia. Edustusjoukkueen kuva-albumin sisältö pääsi yllättämään.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Jalkapallossa vain ei ikipäivänä tule menemään läpi sellainen idioottimaisuus, että MM-kisoissa kilpailisi Euroopan ylijäämäpelaajien joukkue.

En menisi vannomaan... mutta todennäköisesti ei. Eivät halua kahta saksalaisjoukkuetta (finaaliin).
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Naureskelin eilen, että Aarnion selitys kuulostaa samalta, kuin 15-vuotiaan Trenchtownin selitys äidin löydettyä tupakka-askin meikäläisen takin taskusta: "Ei kun ei se oo mun, ne on kaverin joka ei voinu viedä niitä kotiin niin säilytän niitä sen puolesta". Seems legit. Toisaalta jos mulle haettais yli kymmenen vuoden kakkua, niin tuskinpa olisin oikeudessa rehellinen tekemisistäni. Siellähän kannattaa valehdella niin kauan, kun syyttäjän näyttö ei ole täysin vedenpitävää. Ehkä voi valehdella sen jälkeenkin.
Minä puolestani nauroin sille, että onhan näistä tuloista varmasti maksettu joko lahja tai ansiotuloverot riippuen siitä että kummasta tulomuodosta katsotaan olevan kyse. Vai onko käynyt niin hassusti, että rikos on vanhentunut eikä käy Al Caponemaista mokaa.
 

Baldrick

Jäsen
Peter Forsbergin kommentti illan tennispeliä, jossa Teukka ja Jarkko Nieminen pelaa Foppaa ja Federeria vastaan Hartwall-areenalla. Ei olisi naurattanut rapia kymmenen vuotta takaperin, mutta nyt tälle pystyy jo naureskelemaan.

"Jos olemme tänään Federerin kanssa 5-1 häviöllä, sanon ettei siinä vaiheessa tarvitse huolestua"

Forsberg ja Selänne naurattivat yleisöä: "Olen kauhea pelaaja"
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Minua naurattaa Antti Mäkinen. Ilmeisesti hänen mielestään lätkän "world cup" Torontossa on Anze Kopitarille jotain samaa kuin mitä futiksen mm Suomen paidassa olisi ollut Hyypiälle ja Litmaselle.
Tietenkin Mäkisen on puolustettava turnausta. Viasat kuitenkin televisioi World Cupin joten tuotteen väheksyminen jo etukäteen olisi todella tyhmä veto. Mäkisen todellista kantaa World Cupin suhteen en tiedä, mutta en usko sen olevan niin positiivinen kuin hän televisiossa antaa olettaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tipuin kyllä Fobban kommentille illan tennisnelurista Hartwall Areenalla:
Toisaalta voin sanoa Rogerille, jos olemme 1-5-tappiolla, että vielä on täysin mahdollista nousta voittoon.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ai että Putin haluaa "selvittää doping-sotkua"! Nyt meni kahvit väärään leukaan kyllä :D
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Shia LaBeoufin uusimmalle tempaukselle. Mies katselee koko tuotantonsa, noin 30 elokuvaa, putkeen käänteisessä kronologisessa järjestyksessä newyorkilaisessa elokuvateatterissa. Tilaisuuteen on yleisöltä vapaa pääsy ja lisäksi koko kolmen vuorokauden rupeaman ajan tällä sivulla näkyy livekuvaa Shiasta. Kohta on pari vuorokautta takana, yksi vielä edessä.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Shia LaBeoufin uusimmalle tempaukselle. Mies katselee koko tuotantonsa, noin 30 elokuvaa, putkeen käänteisessä kronologisessa järjestyksessä newyorkilaisessa elokuvateatterissa. Tilaisuuteen on yleisöltä vapaa pääsy ja lisäksi koko kolmen vuorokauden rupeaman ajan tällä sivulla näkyy livekuvaa Shiasta. Kohta on pari vuorokautta takana, yksi vielä edessä.
#ALLMYMOVIES by LaBeouf, Rönkkö & Turner
Mihinkä tai keneen Rönkkö viittaa noilla sivuilla? Suomi / suomalainen ihminen mainittu?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mua nauratti Ajankohtaisen Kakkosen tekemä reportaasi Jallun ja Kallen lopettamisesta. Tragediaa kommentoi muun muassa M.A. Numminen, joka itsekin oli kirjoittanut juttuja lehtiin, kuulemma silloin kun tarvitsi nopeasti rahaa.

Eniten nauratti se, kun esiteltiin jotain Jallun numeroa 90-luvulta ja kukas muu siellä oli revittelemässä kuin YLEn oma toimittaja Rakel Liekki...
 
Vauhdikkaan viikon päätteeksi Teemu ja Sirpa kertovat viettävänsä torstai-iltaa kaksin.

– Meillä on teatteri-ilta. Mennään tuohon Kansallisteatteriin katsomaan tämä Hirviniemen näytelmä, Nummisuutarit, Teemu kertoi pariskunnan suunnitelmista.
Nyt kun Teemu Selänne ammattimiehineen on lanseerannut tämän N8uret88n k8ikki Sel8nteelle -teemaviikon, niin lienee ajankohtaista nauraa myös oheiselle lainaukselle Ilta-Sanomien uutisesta. Toivottavasti Teemu ei oikeasti luule, että Nummisuutarit on Aku Hirviniemen kirjoittama näytelmä.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Arto Laurin sekoilu jatkuu. Atomin paluu nousi hetkessä klassikoksi ja Arto maailmantähdeksi, Rauno Mokka pelkää Artoa ja Obama on jo kutsunut Arton takia koolle kriisipalaverin. Ja samat tekstit on copy-pastettu ainakin kymmenelle eri keskustelupalstalle. Harmi että Jatkoajassa on niin tiukka seula. Ovatko Jatkiksen modetkin Supon kätyreitä?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ylläolevan Ilta-Paskan kommenteissa Sanna tiivistää:

"Sirpalla taas tuo "tää on mun" -asento."

Teemulla oli Töölössä vähän samantyyppinen asento eräässä rappukäytävässä aikoinaan.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Arto Laurin sekoilu jatkuu. Atomin paluu nousi hetkessä klassikoksi ja Arto maailmantähdeksi, Rauno Mokka pelkää Artoa ja Obama on jo kutsunut Arton takia koolle kriisipalaverin. Ja samat tekstit on copy-pastettu ainakin kymmenelle eri keskustelupalstalle. Harmi että Jatkoajassa on niin tiukka seula. Ovatko Jatkiksen modetkin Supon kätyreitä?

Mä tiesin, että mun Suomen kielen kirjoitustaito on hyvin keskinkertainen, mutta tuo linkin takana oleva teksti. Pilkut on korvattu hienosti pisteillä, jonka jälkeen tietysti aloitetaan isolla alkukirjaimella. En oikeastaan edes rekisteröinyt mitä tuossa kirjoitettiin, keskityin vain tuohon mielenkiintoiseen tyyliin kirjoittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös