Mille naurat juuri nyt?

  • 13 215 076
  • 50 368

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Minua vastapäätä junassa istuu noin parikymppinen neito, jolle äiti ei ole tainnut opettaa kuinka noin polvipituisen hameen kanssa istutaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Minua vastapäätä junassa istuu noin parikymppinen neito, jolle äiti ei ole tainnut opettaa kuinka noin polvipituisen hameen kanssa istutaan.
Onko sillä alushousut?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei ollut. Puhtaat valkeat pöksyt.

Ja, ei kamelinvarvasta ei ollut havaittavissa.
Entäs oliko sulla tosi tehokkaat peililasit päässä vai tarkastelitko tilannetta ihan vaan paljain silmin? (Yritän hahmottaa tilannetta mahdollisimman tarkasti).
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Entäs oliko sulla tosi tehokkaat peililasit päässä vai tarkastelitko tilannetta ihan vaan paljain silmin? (Yritän hahmottaa tilannetta mahdollisimman tarkasti).

Paikkana oli Helsingistä lähtenyt I-juna. Tarkemmin määriteltynä bongaus tapahtui junan viimeisessä yksikössä, vaunun vasemmalla puolella. Minä istuin kasvot menosuuntaan ja kohde minua vastapäätä. Hieman Pasilan jälkeen kohde korjasi asentoaan siten, että hän istui liian avonaisessa asennossa, joten saatoin nähdä paitsi hänen sisäreitensä, myös hänen jo aiemmin kuvatut alushousunsa. Sijainnistani oli mahdotonta huomioida olivatko alushousut ns. normaalit pöksyt vai stringit. Kohtuullisen suurella varmuudella voin kuitenkin rajata ns. hipsterit pois vaihtoehdoista.

Lyhyeksi jäänyt tarkkailu tapahtui ilman teknisiä apuvälineitä paljaalla silmällä, kännykän yläreunan yli. Bongausta häiritsi hieman minulle tuntematon mieshenkilö, joka istui kohteen vieressä. Potentiaalinen poikaystävä? Oulunkylän asemalle saavuttuamme neiti korjaai jälleen asentoaan ja mahdollisuus tarkempaan huomiointiin päättyi.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Minua vastapäätä junassa istuu noin parikymppinen neito, jolle äiti ei ole tainnut opettaa kuinka noin polvipituisen hameen kanssa istutaan.

Onhan toki mahdollista, että tiesi tarkkaan mitä teki ja halusi nähdä miten reagoit. Et muuten tasan varmasti onnistunut salaa häneltä tuota tutkailua tekemään.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onhan toki mahdollista, että tiesi tarkkaan mitä teki ja halusi nähdä miten reagoit. Et muuten tasan varmasti onnistunut salaa häneltä tuota tutkailua tekemään.

Tämä on aivan totta.

Sain kuitenkin nähdäkseni reittä ja pikkarit ruuhkajunassa, joten posin puolelle jäin.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paikkana oli Helsingistä lähtenyt I-juna. Tarkemmin määriteltynä bongaus tapahtui junan viimeisessä yksikössä, vaunun vasemmalla puolella. Minä istuin kasvot menosuuntaan ja kohde minua vastapäätä. Hieman Pasilan jälkeen kohde korjasi asentoaan siten, että hän istui liian avonaisessa asennossa, joten saatoin nähdä paitsi hänen sisäreitensä, myös hänen jo aiemmin kuvatut alushousunsa. Sijainnistani oli mahdotonta huomioida olivatko alushousut ns. normaalit pöksyt vai stringit. Kohtuullisen suurella varmuudella voin kuitenkin rajata ns. hipsterit pois vaihtoehdoista.

Lyhyeksi jäänyt tarkkailu tapahtui ilman teknisiä apuvälineitä paljaalla silmällä, kännykän yläreunan yli. Bongausta häiritsi hieman minulle tuntematon mieshenkilö, joka istui kohteen vieressä. Potentiaalinen poikaystävä? Oulunkylän asemalle saavuttuamme neiti korjaai jälleen asentoaan ja mahdollisuus tarkempaan huomiointiin päättyi.
Kerrassaan hieno "Läheltä piti"-tilanne raportti...
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sain kuitenkin nähdäkseni reittä ja pikkarit ruuhkajunassa, joten posin puolelle jäin.

Mulla on ollut yksiselitteisesti huono ja iloton päivä, mutta tämä lainaamani laittoi nauramaan, vilpitön kiitos siitä.

Muutama vuosi sitten jouduin samankaltaiseen tilanteeseen, kun sellainen ehkä juuri ja juuri täysi-ikäinen mimmi istui bussin keskiosassa selkä menosuuntaan niin, että minulla taaempana bussissa kasvot menosuuntaan ja korkeammalla istuvana oli suora näköyhteys hänen jalkoväliinsä, taisi olla joku päättäjäispäivä ja nuori neito ei ilmeisen selvästi osannut istua kotelomekossaan niin, että kriittiset paikat eivät paistaisi kaikelle kansalle.

En tiennyt oikein miten päin olla, totta kai piti vilkuilla, mutta samalla tiedostin sen olevan ihan saatanan väärin. Onneksi viereisellä penkillä nuokkunut metsien mies kaivoi pomppansa kätköistä pullon Valdemar-viiniä tarjoten sitä minullekin. Tämän jöröjukan kanssa jutustellessa jalkoväliään tuulettanut mimmi poistui bussista ja tilanne oli ohi.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Olen huvittunut siitä kun palstan äärioikeistolaiset ovat loukkaantuneet siitä että heitä luullaan JYP-faneiksi.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Jos tämä reilun kolmen kuukauden kokemuksella toimiva palstaveli luulee osaavansa palstan säännöt paremmin kuin JA-kirjoittaja #2931, niin vaihdetaan näppäimistöjä. Tule sä @low respect tulkitsemaan sääntöjä ja avaamaan ketjuja, niin mä tulen sinne lämpimään olohuoneeseen jakamaan noita viisauksia.

Nauroin sille että tämä viesti on mennyt minulta ohi koska 13+ vuotta ja 6.500+ viestiä kirjoittanut palstaveteraani ei osannut "tagata" minua oikein. Tosin en itsekään osaa :D Toisaalta osaan varmasti sitten kun olen palstaillut 13+ vuotta ja kirjoittanut 6500+ viestiä, lupaan sen teille kaikille! Siis "palstaveljille" en muille.
 

Jeffrey

Jäsen
Nauroin sille että tämä viesti on mennyt minulta ohi koska 13+ vuotta ja 6.500+ viestiä kirjoittanut palstaveteraani ei osannut "tagata" minua oikein. Tosin en itsekään osaa :D Toisaalta osaan varmasti sitten kun olen palstaillut 13+ vuotta ja kirjoittanut 6500+ viestiä, lupaan sen teille kaikille! Siis "palstaveljille" en muille.

Se, että sä lähdet huutelemaan Foxille jostain tägeistä, on vähän sama kun menisit Selänteen Teemulle nauramaan kun se ei vittu osaa ilmaveiviä.

Toinen juttu sulla on noi hymiöt. Täällä ei vittu hymiöidä. Teillä räkänokilla on nykyään sellanen ihme käsitys, että kokeneempia ei tarvitse kunnioittaa. Perehdy asioihin ennen kun lähdet niihin kommentoimaan, niin ei tarvitse tuolla tavalla tuoda esiin omaa tyhmyyttä ja tuollaista käsittämätöntä epäkunnioitusta tällaisia legendoja kohtaan.

Ole hyvä ja poistu takavasemmalle sivistämään itseäsi. Ilmoittaudu nöyrästi Foxille anteeksipyyntöjen kera, kun olet sivistyksen löytänyt. Kokeillaan sitten uudelleen, joskos sinustakin tulisi kunniallinen jatkoaikalainen.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Se, että sä lähdet huutelemaan Foxille jostain tägeistä, on vähän sama kun menisit Selänteen Teemulle nauramaan kun se ei vittu osaa ilmaveiviä.

Toinen juttu sulla on noi hymiöt. Täällä ei vittu hymiöidä. Teillä räkänokilla on nykyään sellanen ihme käsitys, että kokeneempia ei tarvitse kunnioittaa. Perehdy asioihin ennen kun lähdet niihin kommentoimaan, niin ei tarvitse tuolla tavalla tuoda esiin omaa tyhmyyttä ja tuollaista käsittämätöntä epäkunnioitusta tällaisia legendoja kohtaan.
:D

Mua ainakin nauratti low respectin kuitti. Ehkä sinulta on jäänyt jotain huomaamatta.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Lämmintä, lämmintä jo elokuussa! Lupaa hyvää alkavalle kaudelle 2015-16! *vapaavalintainen hymiö*

Nauroin sille että tämä viesti on mennyt minulta ohi koska 13+ vuotta ja 6.500+ viestiä kirjoittanut palstaveteraani ei osannut "tagata" minua oikein.
Ei muuten ollut osaamisesta kiinni! Tiedän, että selittäminen vain pahentaa tilannetta, mutta... vielä vuosi uudistumisen jälkeen Jatkoajan keskustelupalstan uudet ominaisuudet tökkivät aivan helvetisti operoidessa heikommilla (ulkomaisilla ja/tai wifi-) yhteyksillä.

Tagaamisominaisuus on yksi näistä. Esim. heikolla hotelli-wifillä ja puhelimella (Samsung Galaxy S4) kirjoittaessa voi tagata teknisesti vaikka kuinka oikein, mutta tagaus ei vain onnistu. Vastaavia ominaisuuksia on muutama muukin. Viestin esikatselu on toinen. Koodilaatikoiden täyttö on yhtä helvettiä, jos ei satu olemaan kiinteää yhteyttä tai todella hyvää wifiä jne. jne. jne.

"Palstaveteraani siellä - ÄLKÄÄ SELITTÄKÖ!!! Selittäminen vain pahentaa tilannetta. Ette vain osannut!"
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Jaaha, viikon ollut pois ja täällä angstataan hymiöistä. Torvelot! :D

Tästäpä juolahtikin mieleeni muuan havainto. On nimittäin niin, että ajatusmaailmaltaan hymiövastaisena kirjoittajana pitämäni @Ikävänkantaja on käyttänyt useammassa viestissään tunneikoneita. Tarkastelujakso ulottuu sen verran pitkälle, että hymiöitä Ixulla on ollut enemmän kuin pelkästään yhdessä viestissä.

Jotenkin ei kirjoittaminen nyt luonnistu. Johtuukohan viikon kirjoituskiellosta vai kellonajasta? Oli muuten ensimmäinen laatuaan tuo kirjoituskielto minulle. Elämiä on vain yksi, joten pitihän tuo kerran kokea.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
8==========D

Illan teema munaill... mukaillen, terveiset Nigeriasta.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Se, että sä lähdet huutelemaan Foxille jostain tägeistä, on vähän sama kun menisit Selänteen Teemulle nauramaan kun se ei vittu osaa ilmaveiviä.

Toinen juttu sulla on noi hymiöt. Täällä ei vittu hymiöidä. Teillä räkänokilla on nykyään sellanen ihme käsitys, että kokeneempia ei tarvitse kunnioittaa. Perehdy asioihin ennen kun lähdet niihin kommentoimaan, niin ei tarvitse tuolla tavalla tuoda esiin omaa tyhmyyttä ja tuollaista käsittämätöntä epäkunnioitusta tällaisia legendoja kohtaan.

Ole hyvä ja poistu takavasemmalle sivistämään itseäsi. Ilmoittaudu nöyrästi Foxille anteeksipyyntöjen kera, kun olet sivistyksen löytänyt. Kokeillaan sitten uudelleen, joskos sinustakin tulisi kunniallinen jatkoaikalainen.

Teen näin ja koitan jatkossa parantaa tapani! Vielä kun opettelisi tägäämään ;)
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Teen näin ja koitan jatkossa parantaa tapani! Vielä kun opettelisi tägäämään ;)
Toi "tägääminen" tuli palstauudistuksen myötä käyttöön aika äskettäin - voisiko jopa sanoa että jonnet ei muista - eikä näiden palstaveteraanien katsannossa tuollainen ominaisuus muutenkaan ole ihan ekana mielessä uutta viestiä kirjoitettaessa.
 

motamoro

Jäsen
Minä luulin että tuo tagausvirhe oli tarkoituksellinen väärin kirjoitus kuittailumielessä, jossa nimimerkki @low prospect oltiin kirjoitettu low respect johtuen matalasta kunnioituksesta @Mr.Fox kohtaan. Tosin tätä skenaariota tekee epätodennäköisemmäksi Mr.Foxin eilinen selittelyviesti.

Nauran siis itselleni ja omille ylitulkinnoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös