kalkkifredi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Oli kyllä ihan huippukäänne toi Ilveksen juttu. Hyvistä yleisömääristä päästiin nopeasti siihen, että Ilves vie tamperelaisten rahat.
Oli kyllä ihan huippukäänne toi Ilveksen juttu. Hyvistä yleisömääristä päästiin nopeasti siihen, että Ilves vie tamperelaisten rahat.
Tämähän on melkein yhtä hyvä kuin se että Jeesus bussista tullaan jakamaan esitteitä Tuska Open Airin ulkopuolella oleville krapulaisille ihmisille.Salille tuli pari sakkorajalla olevaa nuorta naista ja samaan aikaan korvanapeista kuului "leave them kids alone". Tulin uskoon.
Onko sillä alushousut?Minua vastapäätä junassa istuu noin parikymppinen neito, jolle äiti ei ole tainnut opettaa kuinka noin polvipituisen hameen kanssa istutaan.
Oli, valkoiset.Onko sillä alushousut?
Tai muita kastejälkiä?Oliko tahroja?
Oliko tahroja?
Tai muita kastejälkiä?
Entäs oliko sulla tosi tehokkaat peililasit päässä vai tarkastelitko tilannetta ihan vaan paljain silmin? (Yritän hahmottaa tilannetta mahdollisimman tarkasti).Ei ollut. Puhtaat valkeat pöksyt.
Ja, ei kamelinvarvasta ei ollut havaittavissa.
Entäs oliko sulla tosi tehokkaat peililasit päässä vai tarkastelitko tilannetta ihan vaan paljain silmin? (Yritän hahmottaa tilannetta mahdollisimman tarkasti).
Minua vastapäätä junassa istuu noin parikymppinen neito, jolle äiti ei ole tainnut opettaa kuinka noin polvipituisen hameen kanssa istutaan.
Onhan toki mahdollista, että tiesi tarkkaan mitä teki ja halusi nähdä miten reagoit. Et muuten tasan varmasti onnistunut salaa häneltä tuota tutkailua tekemään.
Kerrassaan hieno "Läheltä piti"-tilanne raportti...Paikkana oli Helsingistä lähtenyt I-juna. Tarkemmin määriteltynä bongaus tapahtui junan viimeisessä yksikössä, vaunun vasemmalla puolella. Minä istuin kasvot menosuuntaan ja kohde minua vastapäätä. Hieman Pasilan jälkeen kohde korjasi asentoaan siten, että hän istui liian avonaisessa asennossa, joten saatoin nähdä paitsi hänen sisäreitensä, myös hänen jo aiemmin kuvatut alushousunsa. Sijainnistani oli mahdotonta huomioida olivatko alushousut ns. normaalit pöksyt vai stringit. Kohtuullisen suurella varmuudella voin kuitenkin rajata ns. hipsterit pois vaihtoehdoista.
Lyhyeksi jäänyt tarkkailu tapahtui ilman teknisiä apuvälineitä paljaalla silmällä, kännykän yläreunan yli. Bongausta häiritsi hieman minulle tuntematon mieshenkilö, joka istui kohteen vieressä. Potentiaalinen poikaystävä? Oulunkylän asemalle saavuttuamme neiti korjaai jälleen asentoaan ja mahdollisuus tarkempaan huomiointiin päättyi.
Sain kuitenkin nähdäkseni reittä ja pikkarit ruuhkajunassa, joten posin puolelle jäin.
Jos tämä reilun kolmen kuukauden kokemuksella toimiva palstaveli luulee osaavansa palstan säännöt paremmin kuin JA-kirjoittaja #2931, niin vaihdetaan näppäimistöjä. Tule sä @low respect tulkitsemaan sääntöjä ja avaamaan ketjuja, niin mä tulen sinne lämpimään olohuoneeseen jakamaan noita viisauksia.
Nauroin sille että tämä viesti on mennyt minulta ohi koska 13+ vuotta ja 6.500+ viestiä kirjoittanut palstaveteraani ei osannut "tagata" minua oikein. Tosin en itsekään osaa :D Toisaalta osaan varmasti sitten kun olen palstaillut 13+ vuotta ja kirjoittanut 6500+ viestiä, lupaan sen teille kaikille! Siis "palstaveljille" en muille.
Toinen juttu sulla on noi hymiöt. Täällä ei vittu hymiöidä. Teillä räkänokilla on nykyään sellanen ihme käsitys, että kokeneempia ei tarvitse kunnioittaa.
:DSe, että sä lähdet huutelemaan Foxille jostain tägeistä, on vähän sama kun menisit Selänteen Teemulle nauramaan kun se ei vittu osaa ilmaveiviä.
Toinen juttu sulla on noi hymiöt. Täällä ei vittu hymiöidä. Teillä räkänokilla on nykyään sellanen ihme käsitys, että kokeneempia ei tarvitse kunnioittaa. Perehdy asioihin ennen kun lähdet niihin kommentoimaan, niin ei tarvitse tuolla tavalla tuoda esiin omaa tyhmyyttä ja tuollaista käsittämätöntä epäkunnioitusta tällaisia legendoja kohtaan.
Eikös puhe ollutkin siitä, että kokeneet palstaveljet eivät hymiöi? Nuo mainitsemasihan ovat tällä vuosikymmenellä palstalle liittyneitä junnuja. Kyllä ne vielä oppivat tavoille.
- - -
- - -
- - -
Lämmintä, lämmintä jo elokuussa! Lupaa hyvää alkavalle kaudelle 2015-16! *vapaavalintainen hymiö*- - -
Ei muuten ollut osaamisesta kiinni! Tiedän, että selittäminen vain pahentaa tilannetta, mutta... vielä vuosi uudistumisen jälkeen Jatkoajan keskustelupalstan uudet ominaisuudet tökkivät aivan helvetisti operoidessa heikommilla (ulkomaisilla ja/tai wifi-) yhteyksillä.Nauroin sille että tämä viesti on mennyt minulta ohi koska 13+ vuotta ja 6.500+ viestiä kirjoittanut palstaveteraani ei osannut "tagata" minua oikein.
Prostituutioketjuun nämä raportit.8==========D
Illan teema munaill... mukaillen, terveiset Nigeriasta.