Mille naurat juuri nyt?

  • 13 378 131
  • 50 761

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Oliko se Pulkkinen jossa oli jollain kaudella poliisi-sketsi, jossa oli kaksi poliisia. Virmavirta tais olla niistä fiksumpi ja Salmi yllättäen se hönömpi. Jossain sketsissä Salmi meinas pelata venäläistä rulettia pistolilla. Oisko todennut Virmavirran estelyiden jälkeen "Niin, siinä pitää olla rulla!". Jäänyt tuo heitto mielen syövereihin, uudestaan en ole samaan sketsiin törmännyt. Perkeles.

Nuo Jouko ja Teppo- pätkät ovat hyviä, Virmavirta on tosin hönömpi ja Salmi fiksumpi noissa sketseissä:

Pulkkinen: Jouko ja Teppo - Venäläinen ruletti - YouTube
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Salille tuli pari sakkorajalla olevaa nuorta naista ja samaan aikaan korvanapeista kuului "leave them kids alone". Tulin uskoon.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Veikkausliiga 2015 -ketjussa nimimerkki, jonka nimen unohdin, avautui äsken hienosti Ilveksen toiminnasta, miten junioreja kohdellaan. Ensin oli hypetystä, että voi vittu jee Ilves, ja sitten mahtava avautuminen, että aika haista paskaa se teillä Ilveksessä toiminta on.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Oli kyllä ihan huippukäänne toi Ilveksen juttu. Hyvistä yleisömääristä päästiin nopeasti siihen, että Ilves vie tamperelaisten rahat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oli kyllä ihan huippukäänne toi Ilveksen juttu. Hyvistä yleisömääristä päästiin nopeasti siihen, että Ilves vie tamperelaisten rahat.

Luin tuota juttua enkä sillä lailla ole mitään mieltä. Näillä huhuilla on vain tapana olla totta samalla lailla vaikka kuin doping. Joko tuo on täysin hörhöilyä tai sitten kunnollista sisäpiiritietoa. Kumpaa se on.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Salille tuli pari sakkorajalla olevaa nuorta naista ja samaan aikaan korvanapeista kuului "leave them kids alone". Tulin uskoon.
Tämähän on melkein yhtä hyvä kuin se että Jeesus bussista tullaan jakamaan esitteitä Tuska Open Airin ulkopuolella oleville krapulaisille ihmisille.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Minua vastapäätä junassa istuu noin parikymppinen neito, jolle äiti ei ole tainnut opettaa kuinka noin polvipituisen hameen kanssa istutaan.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Minua vastapäätä junassa istuu noin parikymppinen neito, jolle äiti ei ole tainnut opettaa kuinka noin polvipituisen hameen kanssa istutaan.
Onko sillä alushousut?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei ollut. Puhtaat valkeat pöksyt.

Ja, ei kamelinvarvasta ei ollut havaittavissa.
Entäs oliko sulla tosi tehokkaat peililasit päässä vai tarkastelitko tilannetta ihan vaan paljain silmin? (Yritän hahmottaa tilannetta mahdollisimman tarkasti).
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Entäs oliko sulla tosi tehokkaat peililasit päässä vai tarkastelitko tilannetta ihan vaan paljain silmin? (Yritän hahmottaa tilannetta mahdollisimman tarkasti).

Paikkana oli Helsingistä lähtenyt I-juna. Tarkemmin määriteltynä bongaus tapahtui junan viimeisessä yksikössä, vaunun vasemmalla puolella. Minä istuin kasvot menosuuntaan ja kohde minua vastapäätä. Hieman Pasilan jälkeen kohde korjasi asentoaan siten, että hän istui liian avonaisessa asennossa, joten saatoin nähdä paitsi hänen sisäreitensä, myös hänen jo aiemmin kuvatut alushousunsa. Sijainnistani oli mahdotonta huomioida olivatko alushousut ns. normaalit pöksyt vai stringit. Kohtuullisen suurella varmuudella voin kuitenkin rajata ns. hipsterit pois vaihtoehdoista.

Lyhyeksi jäänyt tarkkailu tapahtui ilman teknisiä apuvälineitä paljaalla silmällä, kännykän yläreunan yli. Bongausta häiritsi hieman minulle tuntematon mieshenkilö, joka istui kohteen vieressä. Potentiaalinen poikaystävä? Oulunkylän asemalle saavuttuamme neiti korjaai jälleen asentoaan ja mahdollisuus tarkempaan huomiointiin päättyi.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Minua vastapäätä junassa istuu noin parikymppinen neito, jolle äiti ei ole tainnut opettaa kuinka noin polvipituisen hameen kanssa istutaan.

Onhan toki mahdollista, että tiesi tarkkaan mitä teki ja halusi nähdä miten reagoit. Et muuten tasan varmasti onnistunut salaa häneltä tuota tutkailua tekemään.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Onhan toki mahdollista, että tiesi tarkkaan mitä teki ja halusi nähdä miten reagoit. Et muuten tasan varmasti onnistunut salaa häneltä tuota tutkailua tekemään.

Tämä on aivan totta.

Sain kuitenkin nähdäkseni reittä ja pikkarit ruuhkajunassa, joten posin puolelle jäin.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paikkana oli Helsingistä lähtenyt I-juna. Tarkemmin määriteltynä bongaus tapahtui junan viimeisessä yksikössä, vaunun vasemmalla puolella. Minä istuin kasvot menosuuntaan ja kohde minua vastapäätä. Hieman Pasilan jälkeen kohde korjasi asentoaan siten, että hän istui liian avonaisessa asennossa, joten saatoin nähdä paitsi hänen sisäreitensä, myös hänen jo aiemmin kuvatut alushousunsa. Sijainnistani oli mahdotonta huomioida olivatko alushousut ns. normaalit pöksyt vai stringit. Kohtuullisen suurella varmuudella voin kuitenkin rajata ns. hipsterit pois vaihtoehdoista.

Lyhyeksi jäänyt tarkkailu tapahtui ilman teknisiä apuvälineitä paljaalla silmällä, kännykän yläreunan yli. Bongausta häiritsi hieman minulle tuntematon mieshenkilö, joka istui kohteen vieressä. Potentiaalinen poikaystävä? Oulunkylän asemalle saavuttuamme neiti korjaai jälleen asentoaan ja mahdollisuus tarkempaan huomiointiin päättyi.
Kerrassaan hieno "Läheltä piti"-tilanne raportti...
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sain kuitenkin nähdäkseni reittä ja pikkarit ruuhkajunassa, joten posin puolelle jäin.

Mulla on ollut yksiselitteisesti huono ja iloton päivä, mutta tämä lainaamani laittoi nauramaan, vilpitön kiitos siitä.

Muutama vuosi sitten jouduin samankaltaiseen tilanteeseen, kun sellainen ehkä juuri ja juuri täysi-ikäinen mimmi istui bussin keskiosassa selkä menosuuntaan niin, että minulla taaempana bussissa kasvot menosuuntaan ja korkeammalla istuvana oli suora näköyhteys hänen jalkoväliinsä, taisi olla joku päättäjäispäivä ja nuori neito ei ilmeisen selvästi osannut istua kotelomekossaan niin, että kriittiset paikat eivät paistaisi kaikelle kansalle.

En tiennyt oikein miten päin olla, totta kai piti vilkuilla, mutta samalla tiedostin sen olevan ihan saatanan väärin. Onneksi viereisellä penkillä nuokkunut metsien mies kaivoi pomppansa kätköistä pullon Valdemar-viiniä tarjoten sitä minullekin. Tämän jöröjukan kanssa jutustellessa jalkoväliään tuulettanut mimmi poistui bussista ja tilanne oli ohi.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Olen huvittunut siitä kun palstan äärioikeistolaiset ovat loukkaantuneet siitä että heitä luullaan JYP-faneiksi.
 

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Jos tämä reilun kolmen kuukauden kokemuksella toimiva palstaveli luulee osaavansa palstan säännöt paremmin kuin JA-kirjoittaja #2931, niin vaihdetaan näppäimistöjä. Tule sä @low respect tulkitsemaan sääntöjä ja avaamaan ketjuja, niin mä tulen sinne lämpimään olohuoneeseen jakamaan noita viisauksia.

Nauroin sille että tämä viesti on mennyt minulta ohi koska 13+ vuotta ja 6.500+ viestiä kirjoittanut palstaveteraani ei osannut "tagata" minua oikein. Tosin en itsekään osaa :D Toisaalta osaan varmasti sitten kun olen palstaillut 13+ vuotta ja kirjoittanut 6500+ viestiä, lupaan sen teille kaikille! Siis "palstaveljille" en muille.
 

Jeffrey

Jäsen
Nauroin sille että tämä viesti on mennyt minulta ohi koska 13+ vuotta ja 6.500+ viestiä kirjoittanut palstaveteraani ei osannut "tagata" minua oikein. Tosin en itsekään osaa :D Toisaalta osaan varmasti sitten kun olen palstaillut 13+ vuotta ja kirjoittanut 6500+ viestiä, lupaan sen teille kaikille! Siis "palstaveljille" en muille.

Se, että sä lähdet huutelemaan Foxille jostain tägeistä, on vähän sama kun menisit Selänteen Teemulle nauramaan kun se ei vittu osaa ilmaveiviä.

Toinen juttu sulla on noi hymiöt. Täällä ei vittu hymiöidä. Teillä räkänokilla on nykyään sellanen ihme käsitys, että kokeneempia ei tarvitse kunnioittaa. Perehdy asioihin ennen kun lähdet niihin kommentoimaan, niin ei tarvitse tuolla tavalla tuoda esiin omaa tyhmyyttä ja tuollaista käsittämätöntä epäkunnioitusta tällaisia legendoja kohtaan.

Ole hyvä ja poistu takavasemmalle sivistämään itseäsi. Ilmoittaudu nöyrästi Foxille anteeksipyyntöjen kera, kun olet sivistyksen löytänyt. Kokeillaan sitten uudelleen, joskos sinustakin tulisi kunniallinen jatkoaikalainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös