Olli Immonen toi sen taas muotiin
Sovinismia pahimmasta päästä. Kunnia kuulu vain ja ainoastaan Jutalle - Yes we can!
Olli Immonen toi sen taas muotiin
Sä oot vuoden myöhässä. Mutta varo vaan. Koko ilta tulee mainoksia. Joku vois sanoa että keep your head up, boi! Tai harifrån tvättas.Jokereiden "I Am One" -dösärimainoksille. Suomalainen seura mainostaa suomalaiselle kohdeyleisölle englanniksi. Luulin, että tuo oli coolia vain ysärillä.
Kyseessä lienee jokin sortin itsesuojelureaktio, kun tuo JYP-natseista kirjoittelu on todellisuudessa naureskelua kuunatsipöyristyjille.
Onko Jyppi hassuttelu vain sallittu vain viiteryhmään kuuluville?
(boldaus luonnollisesti minun)Itsekin nauroin viesteille kun tajusin että he ovat tosissaan. Palstan natsit olivat pöyristyneitä siitä että heillä olisi muka jotain yhteyksiä jyppiin.
Vai mistä tämä peppukipeys?
Oli muuten ensikosketukseni John Fogertyn musiikkiin... ja samalla albumilla on myös Proud Mary-käännös. Tai todennäköisesti olin joskus kuullut Hanoin Up Around The Bendin, mutten silloin vielä tiennyt sen olevan Fogertyn käsialaa.
Hanuri on ihan kunnossa, mutta vatsaan sattuu ja meinasin kusaista housuunkin - kiitos hassuttelusi.
Kun vielä tietäisin mistä olen loukkaantunut..
Kun vielä tietäisin mistä olen loukkaantunut..
Vastauksen tiedät itsekin mutta jos sallit niin lainaan tähän kahta suurta ajattelijaa.
"Kyseessä lienee jokin sortin itsesuojelureaktio, kun tuo JYP-natseista kirjoittelu on todellisuudessa naureskelua kuunatsipöyristyjille."
"Sehän tässä hauskaa onkin, että nuo joka-paikassa-natseja-näkevät ei edes ymmärrä omaa naurettavuuttaan."
Oli muuten ensikosketukseni John Fogertyn musiikkiin... ja samalla albumilla on myös Proud Mary-käännös. Tai todennäköisesti olin joskus kuullut Hanoin Up Around The Bendin, mutten silloin vielä tiennyt sen olevan Fogertyn käsialaa.
Vastauksen tiedät itsekin mutta jos sallit niin lainaan tähän kahta suurta ajattelijaa.
"Kyseessä lienee jokin sortin itsesuojelureaktio, kun tuo JYP-natseista kirjoittelu on todellisuudessa naureskelua kuunatsipöyristyjille."
"Sehän tässä hauskaa onkin, että nuo joka-paikassa-natseja-näkevät ei edes ymmärrä omaa naurettavuuttaan."
Kun siellä rautatieaseman edessä järjestivät sen jonkun tapahtuman, jossa otettiin ryhmäkuva missä oli mukana pelaajat, fanit ja ties ketkä, Jokerit hehkutti Facebookissa "Suomen suurin, Suomen kaunein". Olisivat vielä lisänneet "Suomen ainoa", sillä ei niillä ole ketään suomalaiskilpailijaa siellä KHL:ssään.Jokereiden "I Am One" -dösärimainoksille. Suomalainen seura mainostaa suomalaiselle kohdeyleisölle englanniksi.
Kun siellä rautatieaseman edessä järjestivät sen jonkun tapahtuman, jossa otettiin ryhmäkuva missä oli mukana pelaajat, fanit ja ties ketkä, Jokerit hehkutti Facebookissa "Suomen suurin, Suomen kaunein". Olisivat vielä lisänneet "Suomen ainoa", sillä ei niillä ole ketään suomalaiskilpailijaa siellä KHL:ssään.
KHL:n ainoa suomalaisjoukkue, kyllä.Totta, Suomen ainoa oikea jääkiekkojoukkue ;)
Kun sieltä laitavasemmiston ääripäästä tiiraillaan, niin ketkä lasketaan natseiksi? Kaikki Tuomiojasta oikealle vai pitääkö mennä vielä Heinäluomastakin ohi?
Kun sieltä laitavasemmiston ääripäästä tiiraillaan, niin ketkä lasketaan natseiksi? Kaikki Tuomiojasta oikealle vai pitääkö mennä vielä Heinäluomastakin ohi?
Miten lähellä laitavasemmat ovat äärioikeita?
OT-väistö: Naureskelen Vintiöiden Kyttäruutu -pätkille.. Etenkin huttumuusikon ryöstö on hilpeä.