Mille naurat juuri nyt?

  • 13 214 151
  • 50 366

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No sanotaan se nyt vaikka näin, että omaan kannattamiseen ei ole perhe vaikuttanut samalla tavalla kuin kaverit. Muutoin olisin varmasti teikäläisiä. HIFK:n kannattaminen on yhtä väärin meidän perheessä kuin olettaisin Lukon olevan teidän perheessä. Toivottavasti isäni ei koe suurta häpeää valinnoistani.

Eli totta helvetissä vanhempien mielipiteet vaikuttaa lapsiin ja ehkä jopa päinvastaisella tavalla. Ihanko tosissasi kysyt minulta, että olisiko lapseni huonompi jos kannattaisi jotain muuta seuraa kuin Jokereita? Olethan muistanut pahoittaa mielesi myös parin vuoden takaisesta "Isältä pojalle - Äidiltä tyttärelle" kampanjasta jota HIFK masinoi. Kaiken muun pahan lisäksi vielä alleviivattiin sukupuolia josta voi tulkita sen, että pojalla ei ole äidiltään mitään opittavaa? #Ai #niin #ei #voinutkaan

Seurat tekevät erilaisia kampanjoita, nyt on kyse vanhemmuudesta. Sinä kirjoitat ylpeänä, miten kouluikäinen lapsesi on ymmärtänyt halveksua/ vihata HIFK:n logoa. Tämän seurauksena hän ei ole suostunut ripustamaan voitamaansa mitalia kaulaansa. HIFK:lla ei ole mitään roolia tässä tilanteessa, lapsesi on voittanut jotain. Ja sinä ole vanhempana ylpeä lapsesi toiminnasta.

Olen kiivas Ässäfani. Juon kahvini Ässämukista luokassani, mutta samaan aikaan olen iloinen Lukon menestyksestä oppilaani puolesta. Lapseni saavat valita itse joukkueensa, he tuskin jättäisivät Lukkologolla varustetun mitalin pöydälle.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Ei jumalauta. Tämä ketju vaatii jo oman ketjunsa mille nauraa tässä ketjussa. Sanoinko edes missään olevani ylpeä vai kirjoitinko nyt "Mille naurat juuri nyt?" ketjuun? Niin sai minunkin lapseni ja sattui nyt jättämään. Toivottavasti saat vielä unta tänään. Kiitos TosiFani 16-17.4.2015. Tämä oli sitten minun osaltani tässä ketjussa tämän osalta tässä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Tulipahan TosiFanin viimeisin viesti oikeaan ketjuun. Päästin sitä lukiessani jopa ihan aidon ääneen suoritetun naurahduksen. Toivottavasti tuo on vain joku äärimmilleen venytetty nettiminä, joka reflektoi kirjoittajansa ajatuksia ainoastaan tunneskaalan ääripäistä.

Voimia, @Action Bronson
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt oli kyllä Tosifanilta kieltämättä huvittavan tosikkomaiset pari viestiä. "Olisiko lapsesi huonompi, jos hän olisi HIFK-fani?" aiheutti spontaanin naurunpurskahduksen.
 

Jeffrey

Jäsen
Kyllähän tuo naurattaa ääneen kun miettii tosifanin poikaa Isomäellä Ässät paidassa, Lukko pipo päässä ja Kokemäen Kompastus heilutuslipun kanssa. #Poikanisaaitsevalitapuolensa. Joskus murrosikäisenä joku sitten hienovaraisesti vihjaa, että olisikohan jo aika päättää? Tätä ennen käydään kuitenkin vielä luterilainen, ortodoksinen ja katolinen rippikoulu, sekä prometheus leiri. Jotta valinnan vapaus olisi mahdollisimman monipuolinen, kutsunnoissa häneltä kysytään haluaako hän liittyä Suomen puolustusvoimiin, vaiko Venäjän armeijaan.

Se kokemus mikä mulla lapsista on, niin aika usein menee vituiksi jos saavat itse valita. Esimerkiksi nuorempi siskonpoika haluaa aina mäkkärissä kassalla hampparin, mutta pöydässä tuleekin sitten itku kun ei tullutkaan nugetteja. Jostain syystä häneltä ei enää kysytä, vaan saa automaationa nugetit. Jotta kukaan ei nyt pahastuisi, niin kerrotaan että ollaan kyllä sovittu vanhemman pojan kanssa, että nuorempi saa haukun tämän hampparista jos haluaa, ja vanhempi saa vaihtokauppana nugetin, ja käyttää nuoremman dippiä ranskiksiin.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
En taas ymmärrä mitä väärää Action Bronsonin lapsi on mennyt tekemään. Olisin varmasti itse toiminut samalla tavalla. Joskus 2000-luvun alkupuolella säbäjoukkueemme osallistui HIFK-cupiin. Jokaiselle osanottajalle jaetiiin ovella paidat, joss oli muutaman sponsorin nimi sekä helvetin isolla HIFKin kilpilogo. Ei tullut mieleenikään laittaa paitaa päälle, logo oli vielä sijoitettu niin että vaikka olisi pitänyt vetoketjullista hupparia päällä niin ainoa asia mikä muille alta olisi paistanut oli HIFK:n logo. Samalla tavalla olisin toiminut vaikka tilalla olisi ollut pataässä tai ketun pää.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En taas ymmärrä mitä väärää Action Bronsonin lapsi on mennyt tekemään...

Lapsi ei tietenkään tehnyt mitään väärä, kommentoin vaan AB:n ylpeyttä kasvattajana ja peilasin niitä omiin kokemuksiini työssäni. Olin ehkä turhan ärhäkkä tässä kohtaa, mutta välillä vaan ottaa päähän nämä ehdottomuudet lasten kanssa. Urheilun nyt vielä ymmärtää, mutta kun joutuu esim. perustelemaa evoluutioteorian opettamista oppilaalle, ollaan aika syvällä suossa.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onks tällä jotain merkitystä? :) porilaiset vittuilee, ounou.
Facebookin perusteella on :D

Edit: Chillaa nyt hieman, TosiFani ;)

Edit 2: Ja itse olen ottanut aika iisisti, mitä tulee Lukko-faneille vittuiluun.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lapsi ei tietenkään tehnyt mitään väärä, kommentoin vaan AB:n ylpeyttä kasvattajana ja peilasin niitä omiin kokemuksiini työssäni. Olin ehkä turhan ärhäkkä tässä kohtaa, mutta välillä vaan ottaa päähän nämä ehdottomuudet lasten kanssa. Urheilun nyt vielä ymmärtää, mutta kun joutuu esim. perustelemaa evoluutioteorian opettamista oppilaalle, ollaan aika syvällä suossa.

No ei ollut sillä mitään tekemistä asian kanssa. Kysymys oli vain ja ainoastaan sun päästä näpäyttämään kanssakirjoittelijaa ja taas vaihteeksi vituixmen. Onko teillä tuttavaperheitä vaimon kanssa, istutte iltaa ja kyläilette? Oletko samanlainen pätijä ja toisten tekemisistä huomauttelija siellä ruudun toisella puolellakin?
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
So let me get this straight... (Ja TosiFanille huomio: en halua tehdä kenenkään lapsesta väkisin heteroa, straight meinaa tässä yhteydessä ihan toista asiaa)

Vaihe 1: AB kertoo että oli naurahtanut kuullessaan ettei poikansa ollut halunnut paikallisvastustajan logolla varustettua mitalia palkinnoksi koulun urheilukilpailun voitosta. Perään hassut hashtagit.

Vaihe 2: AB on paska faija, koska on ylpeä siitä että hänen poikansa halveksuu muita näiden mielipiteiden takia.

(Will Ferrel: Well that escalated quickly...)
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No ei ollut sillä mitään tekemistä asian kanssa. Kysymys oli vain ja ainoastaan sun päästä näpäyttämään kanssakirjoittelijaa ja taas vaihteeksi vituixmen. Onko teillä tuttavaperheitä vaimon kanssa, istutte iltaa ja kyläilette? Oletko samanlainen pätijä ja toisten tekemisistä huomauttelija siellä ruudun toisella puolellakin?

Ota nyt happea vähän, on perjantai ja kaikkea. Me olemme kaikki omanlaisia palstapersooniamme! Minä tällainen pätijä ja sinä kaiken osaava perheenäiti. Annetaan kaikkien kukkien kukkia!

Pyydän anteeksi pätemistäni kaikilta loukkaantuneilta, varsinkin Action Bronsonilta. On vaan ollut tavallista enemmän vääntöä tällä viikolla töissä ja nimenomaan huoltajien kanssa. Olen pahoillani.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin lukemassa HIFK-osiossa heidän ensi kauden kausiketjuaan ja kenestäpä muusta siellä keskustellaan kuin Semir Ben-Amorista, Tomek Valtosesta, Tomi Lämsästä ja Jarmo Kekäläisestä. Myös Peltosen Ville siellä mainittiin muutamaan otteeseen.

Naurattaa.
Ja minkäköhän jengin fani siellä esimerkiksi ensin mainitsi Kekäläisen...? Ei tainnut myöskään henkilö joka ensin mietti sba:n tuloa Liigaan olla IFK:n kannattaja. Jos yhdessä viestissä toivotaan Valtosen ja Lämsän suksimista vittuun, en näe sitä vielä keskusteluna heistä. Ja minkäköhän jengin fanit muuten nosti case-Peltosenkin ensin esiin? Eli minun mielestäni vetäisit nyt hieman mutkia suoriksi kun piti päästä tänne ketjuun IFK:lle naureskelemaan. Mutta ei siinä mitään, pääasia että naurattaa ja kiinnostaa.

Jokerifanien kiinnostuksen kohteille.
Sama, mutta olen asiasta myös osittain iloinen.

Samoin olen iloinen siitä kuinka minun ei ole tarvinnut satoja junnuja valmentaessani koskaan olla todistamassa samanlaista kohtausta jonka AB:n lapsi on suorittanut turnauksen päätteeksi. Ihmettelyketjuun menisi myös lähinnä se, että miten Herkku on voinut HIFK-cupiin edes osallistua.
Paheksun myös tällaista tuputtamista, perkele!
Tuota tuputtamistahan ei mitkään muut seurat harrasta kun vierailevat kouluilla tai sairaaloissa tai järjestävät tapahtumia....eiku...
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
__/\
_/__\
/____\
_lllllll_
_lllllll_
_lllllll_

Eli sille.

Ja sille että tämä päätti mennä seuraavalle sivulle. Ajatuksena viitata edelliseen viestiin, joka todella oli tämän ketjun kamaa.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Aivan oikein toimittu AB:n pojalta. Hienon miehen pojasta kasvaa myös hieno Jokeri-sydänmen omaava mies!

Jullilogo on jotain niin vitun kuvottavaa. Itse muutama vuosi sitten naarasin erään muijan baarista himaan. Kun vaatteet väheni, niin kävi ilmi, että tämä muija taisikin olla vähän yksinkertainen. Oli jullikilpi tatuituna alavatsaan. En pannut.

Nyt kun ajattelee, niin olisi pitänyt kippaa se nauta nelinkontin ja kairaa kakkoseen, aivan kuten SBA ja Rudi teki kisuille kaukalossa.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan oikein toimittu AB:n pojalta. Hienon miehen pojasta kasvaa myös hieno Jokeri-sydänmen omaava mies!

Mulle tuli ekana mieleen, että mikäköhän mahtoi olla mitalin väri. Voitetusti mitalista puhuttiin eli viittaa pronssiin tai kultaan. Jotenkin uskoisin että kyseessä ei ole kulta koska silloin AB olisi sen varmaan heti maininnut. Hopeahan yleensä hävitään, mutta kun tuo oli joku koulujen turnaus niin voi olla että finaalia ei ole pelattu ja vikan matsin jälkeen on vain jaettu mitskut. Jos kyseessä oli voitettu pronssimatsi niin silloin on varmaan vain ollut vielä pettynyt kun eivät päässeet finaaliin. Eli mulle tulee lähinnä mieleen ainoastaan huonon häviäjän poika, josta kasvaa vielä huonompi häviäjä.

Nyt on taas niin paljon naureskeltu, että pakko laittaa Jatkoaika kiinni kun menee jo maha kipeäksi.
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Naurattaa tämä mtv:n listaus: http://m.mtv.fi/sport/mm2015/uutise...pelurit-viela-leijonien-toivelistalla/5004040

Parhaita paloja: "Ikävä kyllä Tampa Bay saattaa mennä pudotuspeleissä sen verran pitkälle, ettei Filppula ole edes vaihtoehto."

"Minnesota kohtaa pudotuspeleissä St Louisin ja se on suomalaisittain mielenkiintoisin ottelupari, sillä joka tapauksessa otteluparista vapautuu vonkale tai pari Leijonien käyttöön."
Miksi pitää toivoa huonoa menestystä suomalaisille?
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tai miksi hän ei saisi uskoa jumalaan, olla homo tai kannattaa HIFK:ta?
Hei c'mon! Joku roti nyt kuitenkin! Kaksi kolmesta nyt vielä menee, mutta tuo viimeinen alkaa olemaan jo liikaa (boldaus oma).

Ja kaikille keillä meinaa mennä nyt kuppi nurin, chill out. Vitsillähän minä.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
@TosiFani
Anteeksi pyyntö on hyväksytty. Enkä minä varsinaisesti loukkaantunut vaan pikemminkin hämmennyin, että tällaisestakin pienestä asiasta voidaan tehdä niin pitkälle vieviä johtopäätöksiä.

@Melko Huono
Pojat voittivat turnauksen. Yksi poika oli myös seurannut esimerkkiä. Noin muuten suosittelen, että purkaisit tuota huonoa oloasi mieluummin psykiatrille kuin jatkoajan keskustelupalstalle. Sitten kun risukasaasi aurinko taas paistaa niin huomaat, että olet jälleen kerran teksteilläsi nolannut itsesi täydellisesti.

Uskomattoman paljon parran pärinää ja pahaa mieltä on mitalin pokkaamatta jättäminen aiheuttanut joillekin. Onneksi kuitenkin TosiFani nosti kätensä virheen merkiksi. Se on mielestäni suoraselkäistä toimintaa vaikka myöntämiseen menisi pidempikin aika.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Melko Huono
Pojat voittivat turnauksen. Yksi poika oli myös seurannut esimerkkiä. Noin muuten suosittelen, että purkaisit tuota huonoa oloasi mieluummin psykiatrille kuin jatkoajan keskustelupalstalle. Sitten kun risukasaasi aurinko taas paistaa niin huomaat, että olet jälleen kerran teksteilläsi nolannut itsesi täydellisesti.
.

Onnittelut pojalle ja joukkueelle. Valitettavaa vain että asenne on tuollainen että voitosta ei osata kunnolla nauttia, vaan pitää keskittyä epäolennaisuuksiin. Mutta jotenkin en ole kuitenkaan yhtään yllättynyt.
Kiitokset huolenpidostasi, mutta huolesi on turha. Minulla ei ole ollenkaan huono olo eikä omatunto. Aurinko tuntuu kyllä paistavan ja en kuitenkaan huomaa mitään noloa. Elämä suorastaan hymyilee, kuten on tehnyt jo pitkän aikaa. Teidän kanssa on oikein mukava kirjoitella aina joutessaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös