Mille naurat juuri nyt?

  • 13 212 372
  • 50 365

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Huomasin just, että on käynnissä jääkiekko-ottelu Meksikon ja Etelä-Afrikan välillä. Mahtaa olla kova mittelö, tuolla vois jo itsekin pärjätä.
Kyllä mä haluaisin olla pelaamassa MM-kisoissa Arabiemiraattien (UAE) joukkuetta vastaan ja mieluiten ykköskentän keskellä.

Vaikka nyt on kylkiluu murtunut, niin kyllä siitä huolimatta noita vastaan pitäisi hattutemppu tehdä matsissa. Toki sheikit voivat ostaa vaikka Crosbyn, mutta eivät ole vielä lähteneet ostolinjalle tietääkseni.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Huomasin just, että on käynnissä jääkiekko-ottelu Meksikon ja Etelä-Afrikan välillä. Mahtaa olla kova mittelö, tuolla vois jo itsekin pärjätä.
Kirjoitteleekohan ne Meksikossa jossain paikallisella futisforumilla tällaisia samanlaisia lauseita suomalaisesta jalkapallosta. " Huomasin just, että siellä on jalkapallo-ottelu Suomen ja Pohjois-Irlannin matsi menossa, mahtaa olla kova mittelö" :)
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kirjoitteleekohan ne Meksikossa jossain paikallisella futisforumilla tällaisia samanlaisia lauseita suomalaisesta jalkapallosta. " Huomasin just, että siellä on jalkapallo-ottelu Suomen ja Pohjois-Irlannin matsi menossa, mahtaa olla kova mittelö" :)

Ja "kendofanit" haukkuvat futisfaneja, kun jalkapallo pilaa jääkiekon ko. maassa.

Jos nyt ihan tosissaan, niin nuo kisat ovat mitä upeinta viihdettä. Suosittelen oikeasti seuraamaan.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Ja "kendofanit" haukkuvat futisfaneja, kun jalkapallo pilaa jääkiekon ko. maassa.

Jos nyt ihan tosissaan, niin nuo kisat ovat mitä upeinta viihdettä. Suosittelen oikeasti seuraamaan.

Joo, ehdottomasti pitää katsella tässä välipäivinä. Puulaakipelit suurella sydämellä on ehkä parasta ikinä. Tosin ei potkupallossa.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Huomasin just, että on käynnissä jääkiekko-ottelu Meksikon ja Etelä-Afrikan välillä. Mahtaa olla kova mittelö, tuolla vois jo itsekin pärjätä.

Tässä samojen joukkueiden välisen ottelun kooste vuodelta 2008. Ei tosiaan yllä kovin lähelle edes höntsysarjoja, mutta samapa tuo. Jotain hohtoa on tällaisissa peleissä, kun pelataan suurella tunteella ja kannetaan oman maan paitaa päällä ylpeänä vaikkei sitä taitoa kovin kummoisesti olekaan. Eräs tuttu yritti ihan tosissaan reenata että pääsisi pelaamaan Intian maajoukkueeseen. Kyseisen joukkueen kannalta kyllä toivon, että ihan vuoden luistelureenit eivät vielä kisapaikkaan riitä.

Intian maajoukkuetta muuten pystyy tukemaan tilaamalla netistä näiden pelipaidan. Näitä ei ihan joka pojalta löydy :)

Linkki vie johonkin Intian maajoukkueen blogiin.
 

Syöttöpiste

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Rallienklanti on vahva tässä: My Summer Car
Linkki vie Youtubeen.

Aivan mahtava! Taitaa tosin tulla tuo rallienglanti tulla vähän kieli poskessa, koska tyypin sanavarasto on kyllä sellaisen, jonka pitäisi osata lausuakin sitä oikeammin. Tuo My Summer Car on toivottavasti työnimi. Lopullinen nimi voisi olla vaikka Amissimulaattori tms. Pointsit myös kaljakorin mallintamisesta.
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
"New stuff and stuff like that." Onhan tuo ny pakko olla käsikirjoitettu! Mutta ei ollenkaan huono. Jaksoin katsoa kaljakoriin asti.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Kaverin, tai oikeastaan puolitutun fb-päivityksille. Kaveri lähti parin päivän matkalle Keski-Eurooppaan ja päivittelee nyt facebookia sieltä käsin. Puoli vuorokautta pelipaikoilla, ja kolme päivitystä (plus kaksi päivitystä ennen matkaa terminaalista), ja mitä nuo kolme päivitystä sitten ovat olleet? Kaksi kuvaa Breezer-pulloista ja yksi kuva Kozel-tuopista.Ja tietenkin kuvateksti kruunaa kaiken: "hajotkaa pakkaseen".

En ole kateellinen, mutta nauran sille että jos sinne ulkomaille asti mennään, niin eikö sitä siellä ole mitään muuta tekemistä kuin istua facebookissa ja julkaista kuvia joissa istut ravintelissa juomassa sellaisia juomia mitä voit ostaa paikallisesta marketistakin. Noh, eipä ole minulta pois.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaverin, tai oikeastaan puolitutun fb-päivityksille. Kaveri lähti parin päivän matkalle Keski-Eurooppaan ja päivittelee nyt facebookia sieltä käsin. Puoli vuorokautta pelipaikoilla, ja kolme päivitystä (plus kaksi päivitystä ennen matkaa terminaalista), ja mitä nuo kolme päivitystä sitten ovat olleet? Kaksi kuvaa Breezer-pulloista ja yksi kuva Kozel-tuopista.Ja tietenkin kuvateksti kruunaa kaiken: "hajotkaa pakkaseen".

En ole kateellinen, mutta nauran sille että jos sinne ulkomaille asti mennään, niin eikö sitä siellä ole mitään muuta tekemistä kuin istua facebookissa ja julkaista kuvia joissa istut ravintelissa juomassa sellaisia juomia mitä voit ostaa paikallisesta marketistakin. Noh, eipä ole minulta pois.

Tuttua hommaa. Muutama fb-tuttu päivittelee naamakirjaansa enemmän ulkomailla, kuin Suomessa ollessaan. Kun itse olin muutaman viikon lomalla Thaimaassa. Ei Facebookissa tullut käytyä kuin kerran. Päivityksiä ja kuvia tasan nolla koko matkalta ja kaverilta tulikin matkan lopussa ihan viestiä whatsappiin, että onko kaikki ok, kun mitään ei kuulu. Vastasin vain, että nautin lomasta ja kännykkä on useasti vain kellon korvikkeena mukana.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
kaverilta tulikin matkan lopussa ihan viestiä whatsappiin, että onko kaikki ok, kun mitään ei kuulu. Vastasin vain, että nautin lomasta ja kännykkä on useasti vain kellon korvikkeena mukana.
Lievästi aiheesta sivuun: itse tein kokeilumielessä viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa oman älypuhelinaikani aikana niin, että kylmästi löin netin kiinni ja nautin netittömästä viikonlopusta. Ei whatsappia, ei facebookia jne. Äänet kyllä pidin puhelimessa päällä siltä varalta että jollekin tulee hätä ja soittaa. Noh, siinähän se 2 vrk meni mukavasti. Oikeasti suosittelen kokeilemaan netittömiä päiviä, heti jotenkin paljon rauhallisempi olo. Noh sunnuntaina puoliltapäivin sitten puhelimeni soi ja eräs kavereistani (ei edes läheisimpiä, eräs neitokainen) soitti kauhuissaan että olenko edes hengissä kun en ole peräti alle kahteen vuorokauteen ollut paikalla whatsappissa. Tämän jälkeen netti auki, niin peräti viisi ihmistä oli laittanut viestiä että onko minulle sattunut jotain. Hauskinta oli, että vain tämä yksi likka oli sitten tajunnut rehdisti kokeilla soittamista. Kai se perinteinen soitto on vaan niin out että vaikka paniikki iskee, niin soittaa ei jaksa.

Mutta tosiaan, suosittelen lämpimästi netitöntä ajanjaksoa kaikille. Itsekin otan heti uusiksi kun koulutilanteeni rauhoittuu, eikä tarvitse kyttäillä sähköpostia jatkuvasti.
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Minä kun olen lomamatkalla jossain päin tätä palloa niin netti pysyy kiinni koko matkan ajan. Ainoana poikkeuksena tästä on paluulennon online check in tapahtuma, jonka takia täytyy sähköpostiin ja lentoyhtiön nettisivuille päästä. Olen edelleen hengissä ja lomareissut aivan mahtavia. Olen varmaan vanhanaikainen konservatiivi tässä asiassa.

Brittituristeilla on tapana lentää jonnekin toiselle puolelle maapalloa hienolle paratiisisaarelle, pysymään siinä hotellissa koko loman ajan. Noh, tapahan se on tuokin ei sillä, ja onhan useimmissa hotelleissa se baari ja uima-allas. Nauran ajatukselle, että mitä tapahtuisi jos maailmasta loppuisi viina ja netti.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lievästi aiheesta sivuun: itse tein kokeilumielessä viime viikonloppuna ensimmäistä kertaa oman älypuhelinaikani aikana niin, että kylmästi löin netin kiinni ja nautin netittömästä viikonlopusta. Ei whatsappia, ei facebookia jne. Äänet kyllä pidin puhelimessa päällä siltä varalta että jollekin tulee hätä ja soittaa. Noh, siinähän se 2 vrk meni mukavasti. Oikeasti suosittelen kokeilemaan netittömiä päiviä, heti jotenkin paljon rauhallisempi olo. Noh sunnuntaina puoliltapäivin sitten puhelimeni soi ja eräs kavereistani (ei edes läheisimpiä, eräs neitokainen) soitti kauhuissaan että olenko edes hengissä kun en ole peräti alle kahteen vuorokauteen ollut paikalla whatsappissa. Tämän jälkeen netti auki, niin peräti viisi ihmistä oli laittanut viestiä että onko minulle sattunut jotain. Hauskinta oli, että vain tämä yksi likka oli sitten tajunnut rehdisti kokeilla soittamista. Kai se perinteinen soitto on vaan niin out että vaikka paniikki iskee, niin soittaa ei jaksa.

Mutta tosiaan, suosittelen lämpimästi netitöntä ajanjaksoa kaikille. Itsekin otan heti uusiksi kun koulutilanteeni rauhoittuu, eikä tarvitse kyttäillä sähköpostia jatkuvasti.

Vedetään sitten kunnolla aiheen sivusta, mutta ihan noin jyrkkiin tekoihin en ole lähtenyt, mutta monesti pistän whatsappin ja muut pikaviestisovellukset äänettömiksi, eli saan kyllä ilmoitukset puhelimeen, mutta ääntä ei kuulu. Olen alkanut nauttimaan tästä ajasta todella paljon nykyään. Olen myös kyseisestä asiasta avautunut illanvietoissa, missä pahimmassa tapauksessa 5-6 hengen ryhmässä kaikki olevat hiljaa ja silmät tuijottaa sitä älypuhelinta. Kyllä ne ihmiset siellä kännykässä odottavat. Ärsyttävää, kun kesken juttelun saattaa toinen uppoutua kokonaan kännykän valtaan ja samantien myös häviää kyky kuunnella toisia ihmisiä.

Nauran sille, että taidan kärsiä jonkinlaisesta elektroniikkakrapulasta, kun en ymmärrä sitä jatkuvaa älypuhelimella hengaamista ja näitä ääniviestejä sun muita mitkä ovat kauheen in nykyään.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nauran sille, että taidan kärsiä jonkinlaisesta elektroniikkakrapulasta, kun en ymmärrä sitä jatkuvaa älypuhelimella hengaamista ja näitä ääniviestejä sun muita mitkä ovat kauheen in nykyään.

Joudun kyllä pistämään paljon paremmaksi. Nokia 1600 -puhelimeni akku sippasi sitten eilen ihan totaalisesti. Ei herännyt henkiin edes vanhalla kunnon pakastuskonstilla. Mietin ihan tosissani, että luopuisin puhelimesta kokonaan. Tosi vähän tulee käytettyä, kun työkseen saa höpistä ja pistää viestiä kuitenkin jo ihan tarpeeksi. Viimeiseen viikkoon en ehkä ole käyttänyt muuten kuin herätyskellona. Kumppanin vastalauseen johdosta päädyin sitten kuitenkin tilaamaan uuden akun.

Ja kyse ei siis ole mistään retrointoilusta tuon ikivanhan puhelimen suhteen, kuten joillan voi olla. Muuten en tietäisi sen mallia, mutta jouduin sen tsekkaamaan akun googlaamista varten.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mutta tosiaan, suosittelen lämpimästi netitöntä ajanjaksoa kaikille. Itsekin otan heti uusiksi kun koulutilanteeni rauhoittuu, eikä tarvitse kyttäillä sähköpostia jatkuvasti.

Olen tehnyt näin kolmesti tai kaksi ja puoli kertaa. Ekan kerran olin lähes koko viikon ilman nettiä kun marraskuun viimeinen viikko 2014 oltiin avopuolison kanssa Kanariansaarilla. Oi että teki gutaa vaikka kärsin hieman refloista (:D) josta johtuen joutui etsimään sellaisen kahvilapaikan missä Wi-Fi oli ilmaiseksi mahdollista. Tein muistaakseni kaksi kertaa noin sen viikon aikana.

Toinen kerta oli itseasiassa ihan vastottaen, tai no en mä ilman nettiä ollut, kun tällä läppärillä kyllä olin netissä, vähemmän tosin, mutta mulla ei ollut viikkoon puhelinta. Ja mikä kummallisinta, asia ei tuonut mulle mitään "tiloja" tiiättekö? Ei panikointia ei mitään. Olin ihan chilli ja onnellinen. Se rauha oli makeaa, kun sai olla "piilossa" maailmalta, osittain tosin, mutta kuitenkin. Ja tässä oli nyt se puhelimella netissä koko-vitun-ajan -ominaisuus poissa ja hyvää siis teki.

Ja tuosta oppineena, että selviän hengissä vaikka puhelin ei ilmoitakkaan kolmen sekunnin välein FB:stä jotain (tai muista palveluista) ja minun pitää ehdottomasti se tarkistaa heti jne jne. Niin olen nyt tehnyt silleen, että mikäli haluan katsoa rauhassa tv:tä, leffaa yms niin mä laitan mobiilidatan pois päältä. Ai että tekee höpöä ja mikä parasta, se puhelin ei häiritse mun keskittymistä asiaan, kun se ei ilmoita jatkuvasti spostia, fb:tä jne. Jos illalla haluan rauhoittua, mobiilidata pois päältä. Ainoastaan silloin se saa häiritä jos mulla on pitkäveto lappu vetämässä ja seuraan pelejä LiveTulokset apsin kautta.

Minä suosittelen myös netitöntä aikaa. Yksikin päivä tekee eetvarttia, usko pois.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
David Luizille ja en voi lopettaa nauramista. Vielä kun muistan miten jotkut ovat sanoneet että onhan se David nyt oikeasti kuitenkin lähes Thiago Silvan tasoinen toppari...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös