ufon_kaakao
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Sebastian Aho
Se ei tule olemaan helppoa, sillä Thorin olemassaolon puolesta on näyttöä:Ok. Osoita, että Thor ei ole olemassa. Tuon ei hutun paksuuden takia pitäisi kestää kauaa.
Raivo elementissään. Ilmeet kuin eräässä klassikkoteoksessa.Raivo Summanen oli vaihteeksi tulistunut jääkiekon tiimellyksessä ja tällä kertaa tuomareille. Lääkehommat.
Kuvat 1,2 (khl.ru) ja videoklippi (instragram).
Nauran tuolle kuvalle tällä hetkellä. Ei ole jääjättejä näkynyt ei.Se ei tule olemaan helppoa, sillä Thorin olemassaolon puolesta on näyttöä:
http://s3-ec.buzzfed.com/static/ima...any-ice-giants-around-11673-1305616610-36.jpg
Kuvassa näyttöä Thorin olemassaolon puolesta.
Raivo Summanen oli vaihteeksi tulistunut jääkiekon tiimellyksessä ja tällä kertaa tuomareille. Lääkehommat.
Kuvat 1,2 (khl.ru) ja videoklippi (instragram).
...olen kiinnostunut siitä, millaiseen ihmisryhmään viitataan puhuttaessa jonneista, ja millainen ilmiö on kyseessä. Vastaamalla kyselyyn autat minua tutkimuksessani. Lomakkeen avulla selvitän mm. jonneihin liitettäviä ominaisuuksia. Pakolliset kysymykset on merkattu tähdellä (*). Kiitos vastauksestasi jo etukäteen!
Helsingin yliopistossa suomen kieltä opiskeleva Pipsa Haavisto on keksinyt mainion kandityön aiheen. En siis naura Pipsalle, vaan hauskalle idealle.
Muistahan @Ikävänkantaja vastata.
E-lomake - <i>Jonnet ei muista</i> – <i>Jonne</i>-nimen appellatiivinen käyttö
Mikähän se nyt oli se legendaarinen otsikko kun Cocks vs. Dickens ottelu pelattiin. Sattuisiko joku muistamaan vai onkohan aika ajanut jo ohi tai pikkupoikana vaan nauratti ja nyt kuvittelen sen olleen oikeasti hauska.
Joo tämähän se pakosti oli. Pari hymiötä ja pistetään kaupan päälle tuplapisteet ja sulutkin. Vaikka ikää on tullut, niin naurattaa silti, en tiedä miksi (tai tiedän, koska olen pikkupoika edellen)."Kova Cocks kellisti löysän Dickenin" oli ainakin teksti-tv:ssä muutamia vuosia sitten.
Jos (kun) tämä nurkissa pörrääminen on jatkossakin Kalpan pelitapa, niin toivottavasti tänne löytyy joskus pelaaja, joka osaa tulla sieltä nurkasta pois ja tehdä maalin.
Pelicans - Kärpät pelissä yksi katsojista huutanut koko pelin Eilan nimeä. Eilaaaaaaa! Toivottavasti tätä ei tapahdu jokaisessa Pelicansin ottelussa. Voi olla muuten aika rasittavaa katsottavaa.