Mille naurat juuri nyt?

  • 13 206 783
  • 50 365

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Varmat naurut kävin hakemassa Hifkin keskusteluosiosta kun luin iltapaskasta, että Ilves johtaa peliä 6-0

Eipä sillä, samanlaista itkuvirttä itsekkin Jatkoaikaan olen vuodattanut kun omalla joukkueella on mennyt huonosti.
 

Gemondo

Jäsen

Jos Zagrebin maalilaulu oli hauska niin mitä pidätte Traktorin vastaavasta? https://www.youtube.com/watch?v=FjS68x_TBoM

We will, we will rock you! Eiku..

Noista KHL:n maalilauluista on tullut varsin tärkeä osa omaa pelin katsomiskokemusta. Todella jäätäviä ja yllättäviä biisejä tuntuu löytyvän todella monelta. Myös ainakin SKA:n maalibiisi aiheutti ensimmäisellä kuuntelukerralla spontaanin ja pitkäkestoisen naurukohtauksen.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Noista KHL:n maalilauluista on tullut varsin tärkeä osa omaa pelin katsomiskokemusta. Todella jäätäviä ja yllättäviä biisejä tuntuu löytyvän todella monelta. Myös ainakin SKA:n maalibiisi aiheutti ensimmäisellä kuuntelukerralla spontaanin ja pitkäkestoisen naurukohtauksen.

Ei kai SKA:lla tätä enää ole maalilauluna? :D Todella smoothi miksaus Star Wars Themestä suoraan C&C Music Factoryn hittibiisiin.

Linkki youtubeen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuton ja Tammisen riita sai sinetin

Aurinkokuningas se jaksaa muistuttaa oikeuden päätöksenkin jälkeen asioiden oikean laidan.

Tamminen kuvailee välimieskäsittelyssä saatua päätöstä nahkapäätökseksi, jota hän pitää omalta puoleltaan epäoikeudenmukaisena. Nahkapäätöksellä tarkoitetaan kannetta tai syytettä, jonka tuomioistuin tai muu vastaava hylkää.

– Asiasta päätöksen tehnyt henkilö ei ymmärrä jääkiekkomaailmaa. Itse olen ollut 49 vuotta jääkiekkoammattilaisena ja olen alan edelläkävijä, Tamminen väittää.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuton ja Tammisen riita sai sinetin

Aurinkokuningas se jaksaa muistuttaa oikeuden päätöksenkin jälkeen asioiden oikean laidan.

Tamminen kuvailee välimieskäsittelyssä saatua päätöstä nahkapäätökseksi, jota hän pitää omalta puoleltaan epäoikeudenmukaisena. Nahkapäätöksellä tarkoitetaan kannetta tai syytettä, jonka tuomioistuin tai muu vastaava hylkää.

– Asiasta päätöksen tehnyt henkilö ei ymmärrä jääkiekkomaailmaa. Itse olen ollut 49 vuotta jääkiekkoammattilaisena ja olen alan edelläkävijä, Tamminen väittää.

Vielä aavistuksen hauskempaa on, että Tami aikoo ehkä kirjoittaa tapauksesta kirjan.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Aurinkokuningas se jaksaa muistuttaa oikeuden päätöksenkin jälkeen asioiden oikean laidan.

Samaa olin tulossa postaamaan, tuohan on aivan huikeaa matskua! Eikös tämä näin muutenkin ole aivan normaalia oikeudenkäynnin kannalta, että kiekkomaailmassa 49 vuotta ammattilaisena (really? 15-vuotiaana ammattilaiseksi 1960-luvulla?) pätevöittää myös tulkitsemaan lain kirjainta aivan suvereenisti. Tulkitseehan varmasti se koko elämänsä rikollisenakin ollut kaveria varmasti tuomaria paremmin, onhan tällä rikollisella takanaan elämäntyö rikosten saralla. Elämän kova koulu paras koulu!

Lisäplussaa siitä, että case is closed ja silti kirja prokkiksen alla. "Tää on nyt tässä, mutta mä nyt jatkan silti... Ilman toista osapuolta tai oikeudenpäätöstä, jotta saan ääneni kuuluviin". On se Tami vaan hurja mies!
 

Wolves

Jäsen
Piti yhelle naiselle lähettää yks teksti, jonka kirjotin eka tekstinkäsittelyohjelmalla. Kopioin sen tekstin, mut eksyinkin jotenkin intternetin ihmeelliseen maailmaan. Menin sitte lähettämään viestiä ja pastetin tekstini ja painoin samantien enteriäkin. No, naisellehan lähti seuraavanlainen kirjoitelma:

"Kuusistrumffinen huilu"

Itsestäni piti hänelle kertoman, mutta taitaapa tuon jälkeen jäädä. Voi hyvät sylvit sun kanssa tulevaton!! Toki voin kertoa totuuden eli että tuota erinäisten vaiheiden jälkeen netissä hain, mutta ei helvetti kukaan normaali nainen enää vastaa miehelle, joka googlettaa "kuusistrumffinen huilu".

Pahoitteluni, mutta viestisi aiheutti täydellisen putoamisen. AInoa joka tästä puuttuu on täysi kahvikuppi ja kahvin lentäminen vaakasuorassa suusta kohti näyttöä.
 

Nick Neim

Jäsen
Jos on tarkoituksena lähettää tekstiä ja painaa enteriä niin tehdäkseen, niin miten ihmeessä se lähettää sen viestin eikä vaihda riviä?
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Nauran itselleni. Tiesin heti kuusistrumffisesta huilusta puhuttaessa, että kyse on Johannes ja Pirkale-Sarjakuva. Luin 70-luvulla pienenä poikana Non Stop- lehteä, jossa seikkailu oli jatkokertomuksena (Taitaa olla ensimmäinen sarjakuva, jossa strumffit esiintyvät? Myöhemminhän nämä pienet ja siniset väännettiin muotoon smurffit). Olisin kyllä ollut myyty tuolla avauksella, eli naikkosessa vika jos ei natsaa...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Naureskelen tälle yhdelle vänkääjälle, joka
- kutsuu ensin juntiksi
- sitten googlettaa Helsingin yliopiston sijainnin pitkin vittua
- antaa oikein osoitteenkin hallintorakennukselle, joka on se kampuksen harmain ja huomaamattomin talo keskellä Kluuvin kauppakeskuskorttelia
- ja jolla ei sinänsä ole yliopiston kanssa niin paljon tekemistä, vaan hallinnon
- kehuskelee lopuksi kuinka on ohi kävellessään pannut tämän hallintorakennuksen merkille

Vielä kuva tuosta merkille laitetusta pytingistä, joka on siis se ainoa Helsingin yliopisto: https://hkm.finna.fi/thumbnail.php?id=hkm.HKMS000005:km003xxk&size=medium
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Nauran hyväntahtoisesti sille, että Petri Matikaisen palkaton piina on vihdoin ohi.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Naureskelen tälle yhdelle vänkääjälle, joka
- kutsuu ensin juntiksi

Missä?

- sitten googlettaa Helsingin yliopiston sijainnin pitkin vittua

Miten tuon voi googlettaa "pitkin vittua"? Laitoin ihan "Helsingin yliopisto osoite"... Vai olisikohan Helsingin yliopisto kenties itse "pitkin vittua", googlen sijaan, mitä veikkaat?

- antaa oikein osoitteenkin hallintorakennukselle, joka on se kampuksen harmain ja huomaamattomin talo keskellä Kluuvin kauppakeskuskorttelia

Google antoi, josta copypastesin sen. Antaa muuten vieläkin. Eikä siellä lue mitään hallintorakennusta.
Katsos täältä aivan itse: www.helsinki.fi/yliopisto/yhteystiedot.html

- ja jolla ei sinänsä ole yliopiston kanssa niin paljon tekemistä, vaan hallinnon

Mistä tämä tieto käy ilmi, muuten kuin sinun auliisti jakamanasi? Ymmärrätkö nyt viittauksen junttiuteen?

- kehuskelee lopuksi kuinka on ohi kävellessään pannut tämän hallintorakennuksen merkille

En. Sanoin että kävelin ohi Helsingin yliopiston jne. Helsingin yliopiston hallintorakennus näköjään nimittää itseään Helsingin yliopistoksi. Pieni ero.

Vielä kuva tuosta merkille laitetusta pytingistä, joka on siis se ainoa Helsingin yliopisto: https://hkm.finna.fi/thumbnail.php?id=hkm.HKMS000005:km003xxk&size=medium

Onneksi en päätynyt tuonne opiskelemaan. Sehän olisi mennyt "pitkin vittua" kun eivät osaa edes merkitä omia rakennuksiaan oikein. Saati metropysäkkejään.
 

Nick Neim

Jäsen
Mä haluaisin katsoa jotain muutakin kuin poliiseja työn touhussa. Kolmoselta tulee Bones (ok, rikossarja joka käsittelee tutkijoita, ei suoraan verrannollinen muihin), Neloselta Poliisit - Kotihälytys, Subilta Lainvalvojat ja Jimiltä Poliisit Norja. Eipä voi ainakaan valinnanvarasta syyttää, jos kyseisistä sarjoista pitää.

Siirtynen Netflixin kimppuun.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
- antaa oikein osoitteenkin hallintorakennukselle, joka on se kampuksen harmain ja huomaamattomin talo keskellä Kluuvin kauppakeskuskorttelia

Mistä tämä tieto käy ilmi, muuten kuin sinun auliisti jakamanasi? Ymmärrätkö nyt viittauksen junttiuteen?...

Muuhun en ota kantaan, mutta kyllähän se mielestäni aika arvattavissa on - mikäli yliopisto-maailmaa yhtään tuntee - että osoitteen googlettamalla mennään johonkin harmaaseen virastorakennukseen. Sen "oikean" yliopiston osalta keskeisiä lienevät tiedekunnat, joilla kaikilla on omat kotisivunsa, osoitteensa, henkilökuntansa jne.

Mielestäni hallintorakennus voi hyvin käyttää Helsingin yliopiston nimeä, sillä tuskin kukaan oikeasti yliopistolla asioiva tuonne menee edes erehdyksessä. En muuten edes tiennyt tuon olevan mikään hallintorakennus, vaikka kyllä sijainnista arvasin sen HYY:lle kuuluvan.
 

Kanerva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Sairaala mokasi, naisen puhelimeen tulvi potilaiden puheluita - "suututin kaikki"

Sairaalasta oli yhdistetty väärin puheluita eräälle Ähtärin paikallispolitiikassa toimivalle fysioterapiayrittäjälle. Linkissä olevasta jutusta päätellen tämä Suomen politiikan nouseva kyky oli keskittynyt lähinnä vittuilemaan ihmisille jotka luulivat juttelevansa potilasasiamiehen kanssa. Huvittavaa, että tälläinen vittuilija pääsee vielä lehteen kertomaan tästä hassusta tapahtumasta. Jollain vähän fiksummalla olisi saattanut jossain vaiheessa leikata, että tässä on jotain kummallista, jos puhelin on tosiaan kymmeniä kertoja soinut saman tyyppisissä asioissa.

Ähtäriläisen fysioterapiayrittäjän puoluetaustan varmaan kaikki arvaavatkin...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös