Vaasan Sportin markkinointipäällikkö kommentoi rautiainengatea. - YouTube
Joku videontekijä ollut ajanhermolla! Aivan loistava, vieläkin pistelee vatsassa, sen verran kovaa tuli naurettua : )
Nyt pääsi kieltämättä yllättämään, odotin iänikuista Hitleriä.Vaasan Sportin markkinointipäällikkö kommentoi rautiainengatea. - YouTube
Joku videontekijä ollut ajanhermolla! Aivan loistava, vieläkin pistelee vatsassa, sen verran kovaa tuli naurettua : )
TPS:n uudesta toimarista ollaan tekemessä kulttihahmoa, kun tämä ensin teki mitä poliitikot yleensä tekevät:"Pussaili lapsia ja piteli käsiä" ja antoi sen jälkeen SM-liigan kautta aikain huonoimmalle koutsille kenkää baaritappelusta.
"Oi kun se reagoi hienosti" ja "Oikeaa johtamista" ja mitä muuta pinnan alle näkemätöntä paskanjauhantaa.
Kiitos tästä! Ketjun paras mitä omaan silmään osunut. Itselle vielä vieras pätkä tämä alkuperäinen, joten tuli naurettua kahta kauheammin. Hitler-parodiat on jo niin kuluneita.Vaasan Sportin markkinointipäällikkö kommentoi rautiainengatea. - YouTube
Lähteet: Kreikka pyytää jatkoaikaa huomenna | Taloussanomat
Todella lapsellista nauraa tällaisille otsikoille, mutta nyt tarkkana modet ja muu jatkoajan organisaatio. Kreikka pyytää ilmeisesti "jatkoaikaa" ja huomenna on jo tänään...
Kyllähän minä tiedän, ettei se todennäköisesti ole SE, miksi sitä luulen. Mutta kuunnelkaa ja katsokaa itse: Voice of Finland -kilpailijan kyseenalainen "ääninäyte" sekä ilme (kohdasta 25:10 eteenpäin).
Pääsi pudottamaan telkkarista katsottuna melko pahasti. Huono huumorintaju ja silleen.
Ässät penaltia ja onneksi Porissa ei ole noin dorkan näköisiä tanssityttöjä. Näyttävät ihan cepareilta, kun heiluvat tuolla miten sattuu.
Miten te HIFK-fanit voitte tuulettaa venäläisen tekemää maalia...annatte siinä samalla välillisen hyväksynnän Putinin toimille Ukrainassa.
Linkki Faron viestiin.
faro kirjoitti: ↑
Miten te HIFK-fanit voitte tuulettaa venäläisen tekemää maalia...annatte siinä samalla välillisen hyväksynnän Putinin toimille Ukrainassa.
Kuten arvata saattaa niin paska osui tuulettimeen. Hymyilytti ääneen miten pieni sivallus otti joillakin niin mahdottoman koville.
Linkataan nyt ainakin toistamiseen tämä Åhlinsin kaato vuodelta 2012Naurattaa video, jonka olen nähnyt tämän foorumin kautta. Videossa luultavasti Jyväskylän suurajossa tapahtuneen ulosajon jälkeen pellolla oleva yleisö on enemmän innoissaan näyttävistä kierroksista kuin huolissaan autossa olevien voinnista. En löydä ko. linkkiä, mutta nauran lisää, jos joku ystävällisesti löytää ja linkittää kyseisen videon.
Naurattaa video, jonka olen nähnyt tämän foorumin kautta. Videossa luultavasti Jyväskylän suurajossa tapahtuneen ulosajon jälkeen pellolla oleva yleisö on enemmän innoissaan näyttävistä kierroksista kuin huolissaan autossa olevien voinnista. En löydä ko. linkkiä, mutta nauran lisää, jos joku ystävällisesti löytää ja linkittää kyseisen videon.
Jos ei puhu niin se ei vain ymmärrä sinun herkkää sieluasi. Korkkaa bisse ja nauti elämästä.Piti yhelle naiselle lähettää yks teksti, jonka kirjotin eka tekstinkäsittelyohjelmalla. Kopioin sen tekstin, mut eksyinkin jotenkin intternetin ihmeelliseen maailmaan. Menin sitte lähettämään viestiä ja pastetin tekstini ja painoin samantien enteriäkin. No, naisellehan lähti seuraavanlainen kirjoitelma:
"Kuusistrumffinen huilu"
Itsestäni piti hänelle kertoman, mutta taitaapa tuon jälkeen jäädä. Voi hyvät sylvit sun kanssa tulevaton!! Toki voin kertoa totuuden eli että tuota erinäisten vaiheiden jälkeen netissä hain, mutta ei helvetti kukaan normaali nainen enää vastaa miehelle, joka googlettaa "kuusistrumffinen huilu".