Mille naurat juuri nyt?

  • 13 198 088
  • 50 363

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Ja nyt kuulostan varmaan napisijalta, mutta en syytä ketään väärinnauramisesta. Tuntuu vaan ihmeelliseltä, että onko täällä oikeasti kenelläkään varaa napista jonkun toisen elokuvamausta. En minä ensimmäistäkään Potteria omalle top10-listalle kelpuuttaisi, mutta en mä silti tiedä minkälainen vaikutus sillä leffasarjalla on jollekin muulle ollut. Puhumattakaan siitä, että nauraisin vielä sen toisen kokemukselle.

Juu siis minun mielestäni Pottereista joku voi hyvinkin olla top10:ssä, nauratti vain tuo ehdottomuus laittaa kaikki listalle. Jos Potterin kaksiosainen päätösleffa olisi ilmestynyt ennen vuotta 2010, niin kaiken järjen mukaan vuosikymmenen top10 parhaat elokuvat-listalla olisi ollut kahdeksan Potteria ;)

Enhän minä nyt kovin vakavissani tätä juttua ajatellut...
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Vasemmistoliiton kansanedustaja(nimeä en mainitse että ei todellakaan saa yhtään lisää julkisuutta missään) haluaa kieltää tv- uutiset lapsilta. Selvästi vaalit tulossa ja jotain pitäisi saada aikaan tai omaa nimeä esille.
 

Nick Neim

Jäsen
Juu siis minun mielestäni Pottereista joku voi hyvinkin olla top10:ssä, nauratti vain tuo ehdottomuus laittaa kaikki listalle. Jos Potterin kaksiosainen päätösleffa olisi ilmestynyt ennen vuotta 2010, niin kaiken järjen mukaan vuosikymmenen top10 parhaat elokuvat-listalla olisi ollut kahdeksan Potteria ;)

Enhän minä nyt kovin vakavissani tätä juttua ajatellut...

No joo, nyt vielä kun uudestaan luki tuon sinun ensimmäisen viestisi ja perään tämän toisen niin tuosta minun ensimmäisestä viestistä tulee entistä enemmän väärinnaurettu -tyypin viesti mieleen. Ei sillä, saahan täällä nauraa vaikka mille. Ehkä vähän turha viesti multa, ainakin näin jälkikäteen katsottuna.

Ei mua oikein naurata tällä hetkellä mikään, kun mikään ei tunnu onnistuvan.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Ei mua oikein naurata tällä hetkellä mikään, kun mikään ei tunnu onnistuvan.
Tämä.

Naurattaa ajatus ettei Runk Karilla onnistu edes runkku :)

Tiedän on vähän helppo ja puujalka juttu, mut väsyneenä pikku hiprakassa naurattaa vaikka mikä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Nauran Ilves-fanien käyttäytymiselle otteluseurantaketjussa. Lukaisin ekaa kertaa tällä kaudella aikani kuluksi Liigan otteluseurantaa, joka on paraikaa täynnänsä ilvesläisiä huutelemassa aivottomuuksia. Todella viihdyttävää kamaa, vaikken matseja seuraakaan. Mikään ei ole muuttunut edellisistä kausista, pälleimmät jatkislaiset kannattavat sitä Tampereen vähemmän ärsyttävää seuraa. Huhhuh, mitä jengiä :D
 

Nick Neim

Jäsen
Mikään ei ole muuttunut edellisistä kausista, pälleimmät jatkislaiset kannattavat sitä Tampereen vähemmän ärsyttävää seuraa. Huhhuh, mitä jengiä :D

Tämä on muuten just näin eikä melkein. Seurana Ilves > Tappara ja aika selkeästi, Tapparalle en toivo koskaan mitään hyvää. Varmaankin se ärsyttävin seura Liigassa.

Sen sijaan mitä tulee Jatkoajan käyttäjiin, niin vähintään yhtä selvästi Tappara > Ilves. Tappara-faneista ei tältä palstalta ole mitään pahaa sanottavaa, osa hyvistä kirjoittajista kunnostautuu muissakin osioissa (Vapaa, Muu urheilu, NHL) mutta näistä puupää Ilves-faneista suurin osa on todella ärsyttäviä värilaseilla varustettuja jankkaajia tai muuten vain helvetin typerältä vaikuttavia henkilöitä. Käyttäjiä mainitsematta.

Toki kumpaankin ryhmään kuuluu poikkeuksia, mutta isossa kuvassa tuo todellakin menee noin kuten sanoit.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ilta-Sanomien otsikolle:

Tomek Valtonen: ”Toivotaan, ettei Tuokkola käskytä ketään muita – mauton juttu”
 

ämjiijii

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Suomen maajoukkue, Sharks bandwagon 2016
Tästähän oli joku rkp:n edustaja tehnyt esityksen Joku aika sitten ihan Suomessakin. Ihmetteli että miksi kehä 3, muutkin kehätiet ja valtatiet aurataan ensin ja muut pienemmät tiet sen jälkeen vasta. Valtaväylät kun ovat Miesten työpaikoille vieviä.

Tämä on kyllä mielestäni ihan suht mielenkiintoinen kysymys. Kun teitä ei voi aurata samaan aikaan niin ne on pakko aurata eri aikoihin, mikä tarkoittaa sitä, että jotkut tiet aurataan toisiaan aikaisemmin. Jollainhan perusteella tuo järjestys on päätetty. Toki yksi asia mikä tulee äkkiseltään mieleen on ajoturvallisuus, isoilla teillä lumipaskassa ajaminen lienee turvattomampaa kuin kaupunkialueilla taajamanopeuksissa.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Tämä on kyllä mielestäni ihan suht mielenkiintoinen kysymys. Kun teitä ei voi aurata samaan aikaan niin ne on pakko aurata eri aikoihin, mikä tarkoittaa sitä, että jotkut tiet aurataan toisiaan aikaisemmin. Jollainhan perusteella tuo järjestys on päätetty. Toki yksi asia mikä tulee äkkiseltään mieleen on ajoturvallisuus, isoilla teillä lumipaskassa ajaminen lienee turvattomampaa kuin kaupunkialueilla taajamanopeuksissa.
No siis yksi asia on että isoille teille on tosiaan asetettu pienempi lumimäärä milloin lähdetään. Sitten tietysti että kaupungeissa on hitaampaa aurata kun lumen kasaaminen kanssa on ongelmia. Sitten myös että isoja teitä on vain muutama, joille riittää se kaksi kuorma-autoa. Pienempiä teitä taas on kaupungissa kymmeniä jopA satoja jota aurata mihin tarvittaisiin runsaasti kalustoa tämä sitten on taas raha kysymys että onko järkevää laittaa heti kalustoa yksinomaan tielle jossa saattaa ajaa muutama auto silloin aamulla.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Sekä tietysti se että isot tiet ovat niitä teitä joita tavaraliikenne ja pitkän matkan bussit pääsääntöisesti käyttävät. Siksi niitä aurataan useammin kuin normaaleja katuteitä.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Eilen nauratti Brennanin kuumeneminen, mutta nyt naurattaa tuon tappelun/noudon jälkipyykki liiga-osiossa. Hauska miten monella eri tapaa voi yhden ja saman tapahtuman nähdä.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Suomi24:n meiningille. Ymmärtäähän sen, että keskustelu on mitä on, kun moderointi on lähes olematonta, mutta pitäisihän tuolla jotain tehdä. Kyseisellä palstalla on mm. Salkkari-osiossa käsittämätön määrä ketjuja, joissa nimimerkki "ADOLF HITLER" vaati "jutkujen" laittamista uuniin. Eikä meno rauhoitu paikkakuntakohtaisissa osioissa.

Tuossahan olisi jo rikosilmoituksen paikka, itse en sitä kuitenkaan tee, toivottavasti moderointi kys.palstalla herää.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Suomi24:n meiningille. Ymmärtäähän sen, että keskustelu on mitä on, kun moderointi on lähes olematonta, mutta pitäisihän tuolla jotain tehdä. Kyseisellä palstalla on mm. Salkkari-osiossa käsittämätön määrä ketjuja, joissa nimimerkki "ADOLF HITLER" vaati "jutkujen" laittamista uuniin. Eikä meno rauhoitu paikkakuntakohtaisissa osioissa.
Kuulemma tämä meidän Jatkoajan keskustelupalstammekin on yhtä paskaa kuin Suomi24. Tai jos ei ihan yhtä paskaa, niin mitä olen täältä lukenut, niin todella lähelle Suolen tasoa ollaan vajottu. Jännä juttu, kun itse en ole moista tason laskua havainnut.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Kuulemma tämä meidän Jatkoajan keskustelupalstammekin on yhtä paskaa kuin Suomi24. Tai jos ei ihan yhtä paskaa, niin mitä olen täältä lukenut, niin todella lähelle Suolen tasoa ollaan vajottu. Jännä juttu, kun itse en ole moista tason laskua havainnut.

Sä oletkin näitä nykyajan roskakirjoittajia. Kaikki vanhat asiakirjoittajat kuitenkin potkittu pois hei. Nykyään täällä vaan vittuillaan. Ennen oli painavaa ja asiantuntevaa argumentointia, kun viiksekkäät gentlemannit piipunsavuisissa salongeissaan kirjoittivat merkityksellisiä mielipiteitään päivänpolttavista aiheista, ja kaiken lisäksi linkit sai jättää kuvailematta. Nykyään palstasoftakin on niin saatanan ruma, että silmiin sattuu. Eikä enää saa edes puhua muusta kuin Corey Elkinsistä. Ja vähän jääkiekosta.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Kiitos vaan @sekolust huomiosta! Tälle kävin tuolla KiVan puolella putoamassa aika rajusti.

Viimeinen huhu on että jokerit ostaa K-Vantaan Korealaisten osoiduuden.

Viimeinen huhu on että jokerit ostaa K-Vantaan Korealaisten osoiduuden.
Ei siinä ole ymmärtääksenini mitään epäselvyyttä, että K-Vantaan omistus siirtyy Jokereitten omistukseen. Tämähän on ollut jo pitkään tiedossa.

Ehm. Talkin' about a ______...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Suomi24:n meiningille. Ymmärtäähän sen, että keskustelu on mitä on, kun moderointi on lähes olematonta, mutta pitäisihän tuolla jotain tehdä. Kyseisellä palstalla on mm. Salkkari-osiossa käsittämätön määrä ketjuja, joissa nimimerkki "ADOLF HITLER" vaati "jutkujen" laittamista uuniin. Eikä meno rauhoitu paikkakuntakohtaisissa osioissa.

Tuossahan olisi jo rikosilmoituksen paikka, itse en sitä kuitenkaan tee, toivottavasti moderointi kys.palstalla herää.

Tällä palstalla taisi antisemitismiin "vivahtaneista" kommenteista tulla juuri 6kk bannia eräälle forumimme edustajista. Toki viesteissä oli myös paljon henkilökohtaisuuksia, mutta se on niin arkipäivää tällä palstalla, että enemmän kiinnitin huomiota juttujen sisältöön.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen joku viikon päivät ihmetellyt asuintaloni pihalla tietyssä kohdassa tuoksuvaa kannabiksen hajua. Meinasin, että josko viereisessä roskiksessa mätänee jotain samankaltaista tuoksua tuottavaa, mutta kyllä se on ihan sitä itseään.

Äsken kun pimeällä kävelin siitä ohi, niin huomasin alimman kerroksen ikkunassa paksut mustahkot verhot, mutta avoimesta tuuletusikkunasta näkyi kaapissa loistavan keinoauringon vieno kajastus, jota rytmitti tuulettimen raivokas pyöriminen. Ja koska tuuletusikkuna oli auki, niin sieltähän se makea tuoksu pihapiiriin levisi.

Meinasin jo tiputtaa heippalapun postiluukusta, että ettekö tiedä, jo ensimmäinen kannabispiikki voi tappaa. Tai vähintäänkin voisin lappuun kirjailla varoituksen, että laittakaa nyt hyvät pojat ne puskat poikki ennen kuin joku pihakyylä osaa yhdistää tuoksun sen lähteeseen ja soittaa poliisit suorittamaan raivaustoimenpiteitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös