Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 565
  • 50 365

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Korjaan tätä naurettavaa "väärin naurettua" nauruasi sen verran, että Nikke ei itse millään lehtipalstalla ole sanonut sanaakaan koko aikana.

Klassinen markkinointikikka tai marttyyriksi hakeutuminen. Tällä kertaa jälkimmäinen ja lopuksi vielä muka dramaattinen poistuminen kentältä. Ei todellakaan ole sattumaa että kyseinen tusinajanari on mediahuomionsa saanut. Todellinen kusipää myöntää kusipäisyytensäkin mahdollisimman kusipäisesti. Puhun kokemuksesta.

Ja vaikka sinä et Nikestä ole kuullutkaan koskaan ennen, ei se sano sitä etteikö hän olisi tunnettu hiphop-rap piireissä ja koska rap taitaa olla suosituinta tällä hetkellä Suomessa(kin) tai ainakin yksi suosituimmista musiikkityyleistä, olet sinä veliseni asunut luolassa :)

Nikke Ankaran saattaa tietää 10-20 teinityttöä ja kundin parhaat kaverit, mutta täysin tuntemattomasta mitättömyydestä puhutaan rap-kentällä. Tähän riittää kun tutustuu miehen "musiikilliseen" historiaan.

Räppi on suosituinta tällä hetkellä? Millä perusteella? Cheek täytti 5kk sitten stadionin ja sitä ennen myi +40k levyä sekä imi kaiken mediahuomion itseensä. Elastinen pyörähti VE:ssä ja JVG Kashmirin kokkiohjelmassa. Mainitsin nämä kolme(kentän ainoat), koska tämä räpin suosion mainostaminen ei perustu mihinkään muuhun kuin lehtien huomiohakuiseen otsikointiin. Tuo ei ole suosiota ja tuo ei mittaa millään tasolla levynmyyntiä, keikkamääriä sekä fanipohjia.

Itse nauran edelleenkin Kingille joka sitkeästi luottaa spede-imitaatioihin sekä hahmojen pintaliitoon. Eikö ne perkele ymmärrä että kykykisa-parodiaan kannattaa hakea elementtejä kykykisoista.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Nauran iltiksen uutiselle, jonka mukaan Tukholmassa on siirrytty "sukupuolineutraaliin teiden auraukseen". Joku voisi kysyä, että mitä helvettiä.

http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1421475019903.html Linkki Ilta-Sanomiin.
Tästähän oli joku rkp:n edustaja tehnyt esityksen Joku aika sitten ihan Suomessakin. Ihmetteli että miksi kehä 3, muutkin kehätiet ja valtatiet aurataan ensin ja muut pienemmät tiet sen jälkeen vasta. Valtaväylät kun ovat Miesten työpaikoille vieviä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Klassinen markkinointikikka tai marttyyriksi hakeutuminen. Tällä kertaa jälkimmäinen ja lopuksi vielä muka dramaattinen poistuminen kentältä. Ei todellakaan ole sattumaa että kyseinen tusinajanari on mediahuomionsa saanut. Todellinen kusipää myöntää kusipäisyytensäkin mahdollisimman kusipäisesti. Puhun kokemuksesta.

Voi toki olla, että tässä tehdään naurettavat "jayz:t". Muistelen vuotta 2003 kun Jay-Z lopetti uransa. Huhut paluusta alkoi sinä päivänä kun tuo "viimeinen" albumi näki päivän valonsa. No kolme vuotta se kesti ja sitten tulikin come back albumi ja nämä molemmat, sekä "viimeinen" jotta "comeback" levy myi vitusti, ja varmaan juuri tuollaisen menettelyn ansiosta. Itse en löytänyt näistä Jay-Z:n levyistä yhtään mitään mikä olisi myynyt levyä. Toki siellä oli se "hittibiisi" 99 Problems tuolla 2003 levyllä ja jälkimmäisellä oli... No siellä ei ollut mitään ja silti tupla-platinaa. Toki tuossa on se kolme vuotta kuitenkin kulunut, mutta kun jengi tiesi heti kättelyssä koko touhun vedätetyksi, niin niin...

Mutta en mä näkisi Niken kohdalla kuitenkaan mitään dramaattista kentältä poistumista jos mies ilmoittaa Facebookissa että nyt riittää. Lehdistö on tehnyt tästä ehkä sen draaman, ei Nikke. Mitä kusipäisyyttä tuossa fb päivityksen kautta olleessa ilmotuksessa on? Olisiko ollut parempi, että mies hankkii koko Suomen lehdistön paikalle ja siinä itkua pidätellen ilmoittanut asian?


Nikke Ankaran saattaa tietää 10-20 teinityttöä ja kundin parhaat kaverit, mutta täysin tuntemattomasta mitättömyydestä puhutaan rap-kentällä. Tähän riittää kun tutustuu miehen "musiikilliseen" historiaan.

Ahaa. Kahden videon +3milj. näyttökertaa tukisi kyllä väitettä, että Niken tietää muutama muukin? Ja tämä johtunee ainoastaan radiosoitosta "Perjantai 13." biisin myötä. Kaverin discografia on mitätön, ei edes kokopitkää levyä, mutta juuri noilla parilla hitillä sen nyt tietää aika moni muukin kuin "10-20 teinityttöä".


Räppi on suosituinta tällä hetkellä? Millä perusteella? Cheek täytti 5kk sitten stadionin ja sitä ennen myi +40k levyä sekä imi kaiken mediahuomion itseensä. Elastinen pyörähti VE:ssä ja JVG Kashmirin kokkiohjelmassa. Mainitsin nämä kolme(kentän ainoat), koska tämä räpin suosion mainostaminen ei perustu mihinkään muuhun kuin lehtien huomiohakuiseen otsikointiin. Tuo ei ole suosiota ja tuo ei mittaa millään tasolla levynmyyntiä, keikkamääriä sekä fanipohjia.

Räppimieheksi tietämyksesi on aika luokatonta. Toki olet oikeassa, että myi +40k, mutta itse sanoisin kuitenkin +60k ja sitä edellinen +50k, mutta onhan ne toki yli 40k ei siinä. Mutta niin, olisi ihan kiva kyllä tietää soittolistojen tilastoja, mutta uskallan kyllä väittää, että suomirap soi radiossa, spotifyssa jne niin paljon, että aivan varmasti on yksi suosituimmista genreissä, Suomessakin. Maailmalla ja etenkin Ämeeriköissä asiahan on ihan selvä. Mutta koska ZayWest uskallat sanoa tuon viimeisen lauseen noin tiukasti, niin voisitko heittää jotain faktaa asiasta? Eli levynmyynnit, keikkamäärät ja fanipohjalukemat eetteriin kiitos.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mitä kusipäisyyttä tuossa fb päivityksen kautta olleessa ilmotuksessa on? Olisiko ollut parempi, että mies hankkii koko Suomen lehdistön paikalle ja siinä itkua pidätellen ilmoittanut asian?

Sanoin vain ettei Nikke Ankara ole tässä viaton nuori mies jonka asioista media on vain väkisin ottanut selvää. Tämä sirkus kaikkinensa ei ollut taatusti mitään sattumaa.

Ahaa. Kahden videon +3milj. näyttökertaa tukisi kyllä väitettä, että Niken tietää muutama muukin? Ja tämä johtunee ainoastaan radiosoitosta "Perjantai 13." biisin myötä. Kaverin discografia on mitätön, ei edes kokopitkää levyä, mutta juuri noilla parilla hitillä sen nyt tietää aika moni muukin kuin "10-20 teinityttöä".

Tajuat varmaan itsekin että me molemmat voisimme lyödä tässä tiskiin kaikenmoisia haistapaska-bloggaajia yms videoita joiden katselumäärät ovat aivan helvetilliset. Joidenkin youtube-videoiden katselumäärä ei minusta riitä vielä luomaan suosikin asemaa tai sen suurempaa suosiota. Sen vuoksi pidänkin surkuhupaisana että tietty jengi kokee tässä jonkun kovemmankin artistin menetyksen.

Räppimieheksi tietämyksesi on aika luokatonta. Toki olet oikeassa, että myi +40k, mutta itse sanoisin kuitenkin +60k ja sitä edellinen +50k, mutta onhan ne toki yli 40k ei siinä. Mutta niin, olisi ihan kiva kyllä tietää soittolistojen tilastoja, mutta uskallan kyllä väittää, että suomirap soi radiossa, spotifyssa jne niin paljon, että aivan varmasti on yksi suosituimmista genreissä, Suomessakin. Maailmalla ja etenkin Ämeeriköissä asiahan on ihan selvä. Mutta koska ZayWest uskallat sanoa tuon viimeisen lauseen noin tiukasti, niin voisitko heittää jotain faktaa asiasta? Eli levynmyynnit, keikkamäärät ja fanipohjalukemat eetteriin kiitos.

Tarkoitukseni ei ollut kikkailla numeroilla sen enempää vaan todeta se tosiasia ettei suomirap ole paria poikkeusta lukuunottamatta mitenkään spesiaalissa asemassa. Siitä vain revitään nosteessa olevana ilmiönä nyt kaikki irti. Näin on käynyt jokaisen musiikkityylin kohdalla ja yhtenä esimerkkinä vaikkapa Lordin viisuvoiton jälkilöylyt ja "hevi on parasta" -Koivusen idols-voitto. Raskas musiikki jyräsi noina vuosina. Ehkä tässä itseäni rassaa vain tietty osa kaveripiiristäni joka "tiesi räpin nousevan ylivoimaiseksi ykkösasiaksi" ja sitten nämä tietyt kirjoitukset netissä. Todellisuudessa suomirap on noussut jotakuinkin samalle viivalle muiden jylläävien tyylien kanssa. Joskus tulevaisuudessa nähdään tuliko se jäädäkseen ja nouseeko oikeasti menestyviä tekijöitä kentälle. Ja se menestys on jotain muutakin kuin kissavideoiden kanssa kilpailua.

Olipas sekavaa paskaa, mutta olkoot.
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Jesh. "Nato"-ketjussa alkaa olemaan meno päällä. Popparit tulille ja olutta käteen!

# tsekkitupolev #tukialus
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jesh. "Nato"-ketjussa alkaa olemaan meno päällä. Popparit tulille ja olutta käteen!

# tsekkitupolev #tukialus
Rilli alkaa tosiaan kuumenemaan kovaa vauhtia. Meno menee aina NATO-keskustelussa absurdiksi, mutta nyt laitetaan isompaa vaihdetta silmään. Joskus naurettava väittelykin käy hyvästä palstaviihteestä.

NY RILLATAAN! (Katsotaan kuinka pitkään...)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jesh. "Nato"-ketjussa alkaa olemaan meno päällä.

Kiitos tästä, kävinpä tuossa KHL-pelin erätauolla vilkaisemassa. Mä en juurikaan ymmärrä mistään mitään, mutta kovasti tuosta vänkäämisestä tulee tuollakin ketjussa muisteltu WTC-ketju mieleen. "En ole sanonut, en varmasti ole sanonut. Ite oot tyhmä".
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Helppoahan se on hankkia seuradynastia, mutta rakennapa Jari Kurrin tasoinen pelaaja, siihen vaaditaan jo tietämystä á la Matti Väisänen.

http://www.iltalehti.fi/nhl/2015011919047641_nh.shtml

Väisänen aloitti NHL:n kykyjenetsijänä Washingtonin laskuun, mutta siirtyi pian palvelemaan Edmontonia. Osaltaan hänen tietämyksellään Oilers rakensi Jari Kurrin ja muita pelaajia hankkimalla seuradynastian, joka johti NHL:ssä peräti viiden Stanley cupin voittoon 1984-90.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En nyt muista millä sivulla oli, mutta tuossa joku aika sitten jostain syystä törmäsin jonkun hömppäjulkaisun juttuun jossa mietittiin stereotyyppisiä naisihanteita ja miten ne ovat muuttuneet kahdenkymmenen viime vuoden aikana. Sitten oli kuva nykypäivän Kim Kardashianista sekä olisiko ollut Carmen Electrasta 90-luvun puolivälissä, pikkupikkubikineissä, ja kuvatekstinä jotain tyyliin "kumpi sinua miellyttää enemmän tjsp." Kommenteista pisti silmään jonkun finninaamaisen energiajuomaa litkivän runkipetterin (tai sitten etevästi moista parodioivan) lakonisen tyhjentävä kommentti: "Miks muka pitää valkkaa ku voi fäppää molemmil?"

Naurahdin. On se nykyjonneilla helppoo...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Räppimieheksi tietämyksesi on aika luokatonta. Toki olet oikeassa, että myi +40k, mutta itse sanoisin kuitenkin +60k ja sitä edellinen +50k, mutta onhan ne toki yli 40k ei siinä. Mutta niin, olisi ihan kiva kyllä tietää soittolistojen tilastoja, mutta uskallan kyllä väittää, että suomirap soi radiossa, spotifyssa jne niin paljon, että aivan varmasti on yksi suosituimmista genreissä, Suomessakin. Maailmalla ja etenkin Ämeeriköissä asiahan on ihan selvä. Mutta koska ZayWest uskallat sanoa tuon viimeisen lauseen noin tiukasti, niin voisitko heittää jotain faktaa asiasta? Eli levynmyynnit, keikkamäärät ja fanipohjalukemat eetteriin kiitos.

Joku Spotify on siitä vähän huono esimerkki, että sen tietää enimmäkseen vaan teinit, joiden keskuudessa se räppi varmasti on suosittua. Joo yllättävän paljon Cheek veti väkeä stadikalle, mikä tietenkin on tosi kova juttu, mutta aika moni niistäkin meni varmaan vaan sen ilmiön takia sinne, minkä tv ja varsinkin iltapäiväseiskat siitä tyypistä teki. Varmaan suht sama määrä porukkaa kävi suviseuroissakin kuulemassa veisuja Jeesuksesta jne.

Jos kaikilta suomalaisilta kysyttäisi niin aika pieni osa räpin suosikiksi sanoisi. Varmaan iskelmää tai rokkia tulisi Pertti Perusjätkiltä paljon, mitkä ei levymyynneissä silleen näy, eikä teiniasemien soittolistoista tai varsinkaan missään nuorison nettijutuissa. Eikä lehtienkään ole trendikästä kirjoittaa Matin ja Tepon kiikkuvan kiikkutuolissa. Mutta mieti hei. Kaiken takana on nainen, joka ihanasti rakastaa...
 
Joku Spotify on siitä vähän huono esimerkki, että sen tietää enimmäkseen vaan teinit, joiden keskuudessa se räppi varmasti on suosittua. Joo yllättävän paljon Cheek veti väkeä stadikalle, mikä tietenkin on tosi kova juttu, mutta aika moni niistäkin meni varmaan vaan sen ilmiön takia sinne, minkä tv ja varsinkin iltapäiväseiskat siitä tyypistä teki. Varmaan suht sama määrä porukkaa kävi suviseuroissakin kuulemassa veisuja Jeesuksesta jne.

Jos kaikilta suomalaisilta kysyttäisi niin aika pieni osa räpin suosikiksi sanoisi. Varmaan iskelmää tai rokkia tulisi Pertti Perusjätkiltä paljon, mitkä ei levymyynneissä silleen näy, eikä teiniasemien soittolistoista tai varsinkaan nuorison nettijutuissa.

Mielestäni olet väärässä. Räppi on kova juttu monelle 80-luvulla syntyneelle. Esimerkiksi -85 ovat jo kolmekymppisiä, eikä tosiaan mitään teinejä enää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni olet väärässä. Räppi on kova juttu monelle 80-luvulla syntyneelle. Esimerkiksi -85 ovat jo kolmekymppisiä, eikä tosiaan mitään teinejä enää.
Mutta esimerkiksi 15-30 -vuotiaatkin ovat vain neljäsosa siitä jos miettii että musiikkia kuuntelisi vaikkapa 75-vuotiaaksi asti. Ja mitenhän iso osa noista nuoristakaan kuuntelee räppiä kun on rokki, poppi, hevi, iskelmä, eri konemusiikit ja nyt se joku suomi-reggaekin jne. Vanhemmistakin moni kuuntelee humppaa tai tangoa tms. Saiskohan räppi edes kymmenen prosentin kannatusta kaikista? En oikein usko. Nuorisomusiikki tietenkin on aina eniten esillä ja ne eniten musiikkia ostavat. Ja voihan sen räpin siis sanoa olevan nyt suosittua. Mä vähän luulen että iso osa siitä johtuu Cheekin egosta, ei sen biiseistä. Lähes kaikki muut noista räppäreistä on melko tuntemattomia, paitsi tietenkin Elastinen ja Raptori. Tai en mä ainakaan tiedä esimerkiksi ainuttakaan Uniikin biisiä, vaikka se sitä pärstääsä joka väliin tyrkyttääkin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Mä vähän luulen että iso osa siitä johtuu Cheekin egosta, ei sen biiseistä. Lähes kaikki muut noista räppäreistä on melko tuntemattomia, paitsi tietenkin Elastinen ja Raptori. Tai en mä ainakaan tiedä esimerkiksi ainuttakaan Uniikin biisiä, vaikka se sitä pärstääsä joka väliin tyrkyttääkin.

Näin taannoin telkkarista taltiointia Cheekin stadionkonserteista. Hän näytti saaneen mukaan vähän jokaisen ison suomalaisen artistin, vain muutaman biisin veti ihan yksin, muuten oli lavalla mukana ties mitä artisteja ja esiintyjiä.

Ymmärrän hyvin, että tuolla kattauksella stadionkonsertti voi ollakin kiinnostava, ei mennä niinkään kuuntelemaan tiettyjä biisejä, vaan katsomaan isoa kattausta eri kärkiartisteja.
 

Bacon

Jäsen
No joo nauran myös juuri nyt, mutta olen monesti nauranut käyttäjän @pertteli viesteille. Eihän niissä ole kuin korkeintaan kaksi riviä, mutta aina se on joku tyly kuitti tai vastaava. Hauskaa settiä, tykkään.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
FB-tapahtumalle nimeltä "Jätä ovimiehelle kolikko". Omalta kaverilistaltani tuohon ovat osallistuneet vain ovimiehen hommia tekevät.

Varsinainen nauru kuitenkin pääsi kun aloin lukemaan tapahtuman kommentteja. Nuo kommentit ovat ainakin omaan korvaan juuri sitä legendaarista portsarien oman työn suurta kehumista ja ennen kaikkea muiden työn väheksymistä. Omassa tuttavapiirissäni on näitä ABC-vartijoita ja narikassa ovimiehen töitä tekeviä nuoria sällejä, jotka kehuvat miten portsarin hommat on rankempaa kuin palomiehen, ensihoitajan ja taistelusukeltajan työt yhteensä, ja yhteiskunnalle tärkeämpää kuin lääkärin, tuomarin ja presidentin työt. Tässä pari esimerkkikommenttia, Kyseinen Jouko kehuu vielä keskustelun alussa olevansa "se stadin mukavin poke":

Jouko: Sillon kun minä olin ovella niin kauniit nuoret (minulle liian nuoret) tytöt ekana kysy että ootko Jouko. Olin et joo mitä helvettiä. Olin kuulemma Helsingin mukavin poke just sillo ;)

Jouko: Joo ei kyl tulis mieleenkään joka maitotölkin ostosta jättää tippiä, ei riittäis rahat enää paljoo muuhun....

Jouko: Hyvä portsari on työnsä ohessa: vieras mies, psykologi, filosofi, salainen rakastaja, parisuhdeneuvoja ja vielä turva-alan tekijä

Jouko: Vittu mitä amatöörejä ootte = asiakkaita. Tippauksen syy on se että SARANAT KULUU joka asiakkaasta

Jouko: No sun profiilissa lukee että olet Anttilassa töissä jne. Kato tekisit säki jotain oikeita töitä välillä. Portsariksi susta ei ole, ja sen näkee profiilikuvasta. Olet varmaan kovin heikko

Jouko: Ai siis sua vituttaa ku portsarit puhuu paremmin sun muijalle ku sä?

Jouko: Ime sinä jukka sitä katkeruutes maljaa vaan. Vitun eeppinen epäonnistuja

Kannattaa lukea koko keskustelu ja muitakin kommentteja tapahtumasta. Taattua portsari-laatua.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
FB-tapahtumalle nimeltä "Jätä ovimiehelle kolikko". Omalta kaverilistaltani tuohon ovat osallistuneet vain ovimiehen hommia tekevät.
Kommentteja katsoessani klikkasin vahingossa myös kommentoija ja naureskelin kun huomasin yhdenkin kohdalla työn "henkivartija" jotenkin epäilen että tuollaisia hirveästi täällä olisi. Muutenkin porukka oli sitä perus inttifiilistelijöiden oloisia, univormut päällä ampumaradalle mahdollisimman isokaliiperisella aseella mahdollisimman paljon ääntä tuottamaan ja sitten fiilistelemään faceen siitä.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kannattaa lukea koko keskustelu ja muitakin kommentteja tapahtumasta. Taattua portsari-laatua.
Ken Joukon avaamasta ovesta ulos lähtee eikä tippiä jätä, tuntee loppuikänsä Jumalan (lue: Joukon) vihan päänsä päällä. Huikea jamppa.
 

Komisario Fix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Jazz
Ehdin jo naurahtaa, kun luin amppareista otsikon "IS: TPS jatkaa samassa komennossa seuraavat kaksi kautta". Tepsin lätkäpuolen ja erityisesti Tepsin kannattajien onneksi kyse olikin salibandysta eikä kiekosta.
 

Andji

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kulloinkin minkäkin liigan hallitseva mestari
FB-tapahtumalle nimeltä "Jätä ovimiehelle kolikko". Omalta kaverilistaltani tuohon ovat osallistuneet vain ovimiehen hommia tekevät.

Varsinainen nauru kuitenkin pääsi kun aloin lukemaan tapahtuman kommentteja. Nuo kommentit ovat ainakin omaan korvaan juuri sitä legendaarista portsarien oman työn suurta kehumista ja ennen kaikkea muiden työn väheksymistä.
Kyllä nuo kommentit vakuuttivat minua sen verran, että jos noiden kyseisten lihapäi... portsarien paikkoihin eksyn, niin muistan kyllä kolikolla heitä. Kolikko se viisisenttinenkin on. FB-tapahtumaan en silti taida osallistua.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kyllä minua hieman nauratti tuossa leffaäänestys-ketjussa, kun joku oli laittanu omaan top10:sä vuosilta 2000-2009 kuusi Harry Potter-elokuvaa :)

Siis onhan ne ihan hienosti tehtyjä, mutta...
 

Nick Neim

Jäsen
Mä en ymmärrä mikä siinä ihmisiä (tai tässä tapauksessa käyttäjää @MustatKortit ) yleensä jaksaa naurattaa, että toiset tykkäävät tyttäristä. Samalla tavalla sille äidistä tykkääjälle naureskellaan. Porin Ässät, onhan se ihan hieno joukkue, mutta... (=keksi oma esimerkkisi tähän)

Ja nyt kuulostan varmaan napisijalta, mutta en syytä ketään väärinnauramisesta. Tuntuu vaan ihmeelliseltä, että onko täällä oikeasti kenelläkään varaa napista jonkun toisen elokuvamausta. En minä ensimmäistäkään Potteria omalle top10-listalle kelpuuttaisi, mutta en mä silti tiedä minkälainen vaikutus sillä leffasarjalla on jollekin muulle ollut. Puhumattakaan siitä, että nauraisin vielä sen toisen kokemukselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös