Mille naurat juuri nyt?

  • 13 211 800
  • 50 365
Tyttäreni koulussa kävi Jokerien pelaajia viime viikolla ja antoivat 2 lippua per nassikka, oppilaita koulussa on 600. Ei ehditty mennä matsiin, mutta kovasti vaikuttui tyttäreni pelaajien tapaamisesta ja arvosti kuinka "vastustavat kiusausta".

Minua naurattaa se, että Jokerien pelaajat ovat käyneet ala-asteella(?) ja siellä "vastustaneet kiusausta". Tulee väkisinkin mieleen Fingerporin Asko, joka myös olisi varmasti joutunut vastustamaan kiusausta pikkutyttöjen ja -poikien joukkoon päästessään.

Lisäksi naurattaa nimimerkin Melko Huono KHL-antipatiat, joista haisee tänne maaseudulle asti melkoisen paha kettu ja pihlajanmarjat -syndrooma.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Minua naurattaa se, että Jokerien pelaajat ovat käyneet ala-asteella(?) ja siellä "vastustaneet kiusausta". Tulee väkisinkin mieleen Fingerporin Asko, joka myös olisi varmasti joutunut vastustamaan kiusausta pikkutyttöjen ja -poikien joukkoon päästessään.

Tuskin olemme kaksin ainoat, joilla tuli välittömästi sama mieleen. Fingerporin ystävillä on aina hauskempaa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minua naurattaa se, että Jokerien pelaajat ovat käyneet ala-asteella(?) ja siellä "vastustaneet kiusausta". Tulee väkisinkin mieleen Fingerporin Asko, joka myös olisi varmasti joutunut vastustamaan kiusausta pikkutyttöjen ja -poikien joukkoon päästessään.

No HYI!! :D Tämä oli tokaluokkalaisen tyttären kommentti kiusaamisen vastustamisesta. Laitan tän nyt tähän et joku pöljempikin tajuaa varmasti..
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisäksi naurattaa nimimerkin Melko Huono KHL-antipatiat, joista haisee tänne maaseudulle asti melkoisen paha kettu ja pihlajanmarjat -syndrooma.
Hyvä jos naurattaa. Naurusi on kuitenkin hieman kaukaa haettu. Minä nauran juuri noille "ennakkoluuloille" kirjoituksiani kohtaan. Kiitos näistäkin nauruista sinulle. Nauran ja olen iloinen juuri siistä syystä, että moiseen katkeruuteen ei ole mitään tarvetta. Oikeastaan toivon että KHL ei kaadu vielä pariin vuoteen, vaikka se todennäköiseltä vaikuttaakin. Joukkuemäärän toivon sen sijaan tippuvan "luonnollisen" poistuman kautta ja toivon Jokereiden olevan parin vuoden päästä sarjan ainoa ei venäläinen joukkue. Vietäisiin Suomi-kiekkoa eteenpäin oikein urakalla, mihin ei muut pystyneet.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Heh, ei helvetti, täytyy tunnustaa että itsellenikin tuli ensimmäisenä mieleen yhtälö; ala-aste+ vastustaa kiusausta= Asko Vilenius, Varsinkin kun Asko on tunnetusti kova lajiniilo.
 

Skeleton Crew

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, PHI, BMG
No HYI!! :D Tämä oli tokaluokkalaisen tyttären kommentti kiusaamisen vastustamisesta. Laitan tän nyt tähän et joku pöljempikin tajuaa varmasti..
Kiitos tarkennuksesta. Ihmettelinkin jo ihan oikeasti, että mitähän hittoa...toisaalta tajuttuani asian oikean laidan naurahdin kunnolla itselleni ja likaiselle mielelleni. Olen siis keskiveroa pöljempi tallaaja.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Ei kyllä minullakaan käynyt mikään muu mielessä kuin tuo Vilenius-juttu ennen tarkennusta...
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Liput ei käytännössä maksa mitään ja loput jaetaan kouluihin ilmaiseksi.

Paljon ne liput maksaa? Olen laiska enkä viitsi lähteä etsimään Jokereiden sivuilta. KHL-osiossa olen tainnut käydä kerran tai pari jossain ketjussa, mutta muuten kiinnostus on luokkaa nolla, joten tuskin tulee tulevaisuudessakaan käytyä.

Ylläolevalle kiusauksen vastustus-keskustelulle naurahdin.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Paljon ne liput maksaa? Olen laiska enkä viitsi lähteä etsimään Jokereiden sivuilta. KHL-osiossa olen tainnut käydä kerran tai pari jossain ketjussa, mutta muuten kiinnostus on luokkaa nolla, joten tuskin tulee tulevaisuudessakaan käytyä.
Maksavat saman verran kuin aikaisemminkin. SKA matsi myytiin loppuun tuplahinnoilla, mutta muuten on ollut aika tasainen hintataso. Jonkun verran on tosin ollut tarjouksia, että neljä lippua (samaan otteluun) 44e. Kouluihin on jaettu lippuja jo useampi vuosi, joten sillä ei nousseita katsojamääriä selitetä.

Melko Huono on ihana. Vähän harmittaa että se parinkymmenen viestin viikkotahti Jokeriosioon on pudonnut. Mukava silti tietää, ettei edelleenkään kiinnosta. "Oli tylsää niin kävin KHL-osiossa." :)
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Maksavat saman verran kuin aikaisemminkin. SKA matsi myytiin loppuun tuplahinnoilla, mutta muuten on ollut aika tasainen hintataso. Jonkun verran on tosin ollut tarjouksia, että neljä lippua (samaan otteluun) 44e.

Ok, kiitos tiedosta. Eipä nuo sitten suuremmin Liigan lipuista eroa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei kuulosta kovin uskottavalta, että yli 1000 lippua on mennyt pelkästään yhteen kouluun..

Avovaimoni on opettaja ja heidän koululleen oli jaettu lippuja. Siis koulu oli pienempi, noin 150-200 oppilasta plus tietty opettajat. Oppilaista en tiedä, mutta ainakin opettajille lippuja oli annettu enemmänkin kuin vain sen yksi per henki.

Nämä liput taisi olla siihen Jokerien viime ke matsiin.
 
Melko Huono on ihana. Vähän harmittaa että se parinkymmenen viestin viikkotahti Jokeriosioon on pudonnut. Mukava silti tietää, ettei edelleenkään kiinnosta.

Alleviivaisin vielä sitä, että KETÄÄN ei Helsingissä kiinnosta KHL ja kukaan ei edes puhu siitä. Ja silti matseissa käy 10 000 ihmistä. Ajatelkaapas sitä, jos Helsingissä jonain päivänä alkaakin ihmisiä kiinnostaa KHL-matsit. Siinä taitaa Pasilan halli jäädä auttamatta pieneksi.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Alleviivaisin vielä sitä, että KETÄÄN ei Helsingissä kiinnosta KHL ja kukaan ei edes puhu siitä. Ja silti matseissa käy 10 000 ihmistä. Ajatelkaapas sitä, jos Helsingissä jonain päivänä alkaakin ihmisiä kiinnostaa KHL-matsit. Siinä taitaa Pasilan halli jäädä auttamatta pieneksi.

Mutta kun ei ala. Jos kerran Helsingissä ketään ei kiinnosta KHL, niin silloinhan peleissä käy vain ulkopaikkakuntalaisia, joita alkaa vituttaa lippujen osto sillä sekunnilla, kun saapuvat Helsingin muurien sisäpuolelle. Mahtavat olla pelitkin aika haluttomia läpsyttelyjä, kun kumpaakaan osapuolta ei kiinnosta sarja, jossa pelaavat.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Avovaimoni on opettaja ja heidän koululleen oli jaettu lippuja. Siis koulu oli pienempi, noin 150-200 oppilasta plus tietty opettajat. Oppilaista en tiedä, mutta ainakin opettajille lippuja oli annettu enemmänkin kuin vain sen yksi per henki.
Nämä liput taisi olla siihen Jokerien viime ke matsiin.

Jep, minun Espoossa asuva serkkuni oli tyttärensä kanssa katsomassa samaista keskiviikon peliä Dynamo Minskiä vastaan. Olivat kuulemma koulusta saaneet ilmaislippuja.. Lippunsa oikeasti maksaneita ei ilmeisesti paljoa KHL- peleíssä käy..? Areenakin kun nykyään haisee paskalle, kaalille & mahorkalle!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jep, minun Espoossa asuva serkkuni oli tyttärensä kanssa katsomassa samaista keskiviikon peliä Dynamo Minskiä vastaan. Olivat kuulemma koulusta saaneet ilmaislippuja.. Lippunsa oikeasti maksaneita ei ilmeisesti paljoa KHL- peleíssä käy..? Areenakin kun nykyään haisee paskalle, kaalille & mahorkalle!

Njaa, mä en jaksa nyt tälle linjalle lähteä, etenkin kun Jokerit on pelannut hyvää hokia läpi kauden ja siinä mielessä moni on varmaan viihtynytkin.

Tähän ketjuun halusin vain todeta, että ainakin omassa lähipiirissäni (ilmais)lippuja KHL:n on jaettu ja ei mitenkään pihistellen, vaan ennemminkin niin että jokainen on omansa halutessaan saanut. On mielestäni ihan hieno asia, että Jokerit näitä lippuja ihmisille jakaa, mikäs siinä jos se kerran taloudellisesti mahdollista on.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon parit ilmaisliput saanut ja yhden matsin kävin katsomassakin, tosin puolessa välissä lähdin pois.

Mutta tosi vähän on ihmiset puhuneet tänä vuonna Jokereista. Selvästi vähemmän kuin viime vuonna, mutta siihen tietenkin vaikuttaa ettei muut jengit pelaa Jokereita vastaan. Lehdet taas ovat kirjoitelleet yllättävänkin paljon. Epäilisin että niillä saattaa olla joku diili.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Mutta tosi vähän on ihmiset puhuneet tänä vuonna Jokereista...

Niin, varmaan ainakin se vaikuttaa, ettei lätkä samalla tavoin muodostu puheenaiheeksi, kun ihmiset katsovat eri sarjoja. Ennen Jokereita kannattavien ystävieni kanssa väännettiin liigasta, yksittäisistä peleistä, yksittäisistä pelaajista jne. Nyt ei oikein ole yhteistä aihetta lätkään liittyen.

Minua harmittaa eniten se, että vanha kolmen kaveruksen liigapörssikimppamme on hajonnut, koska yksi pelaajista oli Jokeri-fani, eikä nyt ole sitten lähtenyt mukaan.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Nimimerkki Melko Huonon eiliset tykitykset tähän ketjuun piristivät mukavasti ankeaa maanantaita. Joskus itsesuggestiokin voi olla taidetta.
 

Target

Jäsen
Suosikkijoukkue
Löytyy
Tänään kahdeksan ottelua mukaanlukien Jokereiden kiihkeä kotimatsi. Otteluketjussa joka kattaa myös otteluseurannan koko kierrokselta viestejä noin 40 ja olikohan reilu pari tuhatta lukukertaa. Samalla mietin että eihän täällä päin ole kukaan tuttavista ottanut varmaan ainakaan kuukauteen koko sarjaa millään tavalla puheeksi. Facebookissa samalla ajanjaksolla olen tainnut nähdä yhden päivityksen tai mikä lie linkinjako olikaan nähdä ja kavereita löytyy monia satoja. Nauran myös sille kuinka oikeassa sitä kyseisen sarjan suhteen pystyikään olemaan jo sillä hetkellä kun Jokereiden siirto sinne varmistui.
Onhan tuo totta. Jokeri kannattajiat ovat mielummin katsomassa pelejä paikan päällä (ka. yli 10 000), kuin kotona ruikkimassa näppäimistölle. Ja mitä tulee ilmaislippuihin, niin meilläkin on duunissa jaossa lähes viikoittain lippuja Nordikselle. Ne käy ketä kiinnostaa, ikinä ei ole loppunut. Yksi iki-Hifk, kausarilaiinen, on vilpittömän iloinen taloudellisesta panoksestaan joukkueeseen. Jokereiden panostaminen tulevaisuuden fanilaumaan tuntuu fiksummalta vedolta.
 
Suosikkijoukkue
Hihasta vedetyt Ässät, Dallasin Tähdet & Sport
Njaa, mä en jaksa nyt tälle linjalle lähteä, etenkin kun Jokerit on pelannut hyvää hokia läpi kauden ja siinä mielessä moni on varmaan viihtynytkin.
Tähän ketjuun halusin vain todeta, että ainakin omassa lähipiirissäni (ilmais)lippuja KHL:n on jaettu ja ei mitenkään pihistellen, vaan ennemminkin niin että jokainen on omansa halutessaan saanut. On mielestäni ihan hieno asia, että Jokerit näitä lippuja ihmisille jakaa, mikäs siinä jos se kerran taloudellisesti mahdollista on.

Jooh.. vähän tahallaankin kärjistin viestiäni. Käykööt ilmais- tai maksulipuilla KHL-peleissä ne jotka haluaa. Ja onhan se hyvä juttu kun esim. isä ja tytär menevät yhdessä matsiin viettämään aikaa vielä jos ilmaiseksi pääsee. Serkkunikin jossa on muutenkin pihin vikaa ja futismiehiä, ei varmasti olìsi maksulipuilla tuonne peliin mennyt.

Itse en lähinnä pidä siitä kun myös maajoukkueen käytössä oleva areena on venäläìsessä omistuksessa. Mitä itse MK ajattelet tästä?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tähän väliin - jos sallitte - ajattelin kertoa, että en oikein tiedä kummalle nauran enemmän, Tamille housut kintuissa, vai toimittajakonkari Tanhuanpään pikkuisen katkeranoloiselle purkaukselle.
http://kiekkoareena.fi/jutut/missa-oli-juhani
Lyhyesti: Tamminen perui signeeraustilaisuuden Raumalla, koska oli omien sanojensa mukaan Dusseldorfissa neuvottelemassa. Oikeasti hän oli Malagassa golfaamassa. Ja Raumalla some mielis were pahoitettu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mäkin sain ilmaislippuja Nordikselle. Olisin saanut kymmenen, mutta lunastin vain neljä. Alakatsomoon vieraspäätyyn Liiga-matsiin. Tulivat postissa pikatahtia joltain mainostajalta. Mulle tämä kelpaa sillä diggaan hallista, enkä ole jättänyt pitkiin aikoihin väliin Nordis-keikkaa per kausi.

Mitä tulee Melko Huonon juttuihin, niin aikalailla paistaa läpi sellainen tietynlainen agenda. Tiedättekö, huomaa, että nukkumalähiössä on vietetty aikaa nojatuolissa ja mietitty, miten voisi tosi uskottavasti kertoa julkisuuteen, eli nettiin, että KHL-Jokerit ei kiinnosta minua eli ketään yhtään.

edit. Torstaina pelattavaan SKA-matsiin on muuten jäljellä enää 79 lippua, joten mikä haluat Melko Huono tulla paikan päällä toteamaan että KHL ei kiinnosta, niin toimi nopeasti. Ja varaudu tuplahintoihin, halvin saatavilla oleva paikka (vieraspäädyn yläkatsomon ylimmät rivit) maksaa vähän reilut 50 euroa.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...

Itse en lähinnä pidä siitä kun myös maajoukkueen käytössä oleva areena on venäläìsessä omistuksessa. Mitä itse MK ajattelet tästä?

No joo, kuten KHL&Jokerit keskusteluista etenkin tuolta kesältä/syksyltä 2013 voi todeta, niin en tosiaan suhtaudu myötämielistesti näihin juttuihin ja ehkä eniten naurattaa Hjalliksen ilmeisen onnistunut sumutus, jossa maalasi itsensä "rohkeaksi eteenpäinmenijäksi", joka näin suomalaista jääkiekkoa kehittääkseen vei Jokerit KHL:n. Vaikka tietysti todellisuudessa kyse oli oman perseen pelastamisesta, ja etenkin hallin myymisestä pois, millä tahansa tavalla.

Mutta mielestäni näistä asioista on jo keskusteltu silloin taannoin ihan tarpeeksi, eikä näihin ole enää mitään lisättävää, minä en kannastani luovu, eikä varmasti kukaan toisella tavalla ajatteleva.

Jokerit on KHL:ssä pelannut odotetun hyvin, hyvä jengi, hyvä valmennus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös