Mille naurat juuri nyt?

  • 13 247 323
  • 50 424

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Aivan, ruohonkorsitason henkilöstöähän liitosta vähennettäisiin.

Kylla ne karsimiset taitaa osua siihen osaan, joka aanesti Kalea vastaan tai oli vaikuttamassa asiaan. Vaikka olikin salainen aanestys, niin Kale kaivaa nimia takuulla esille.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Pienimuotoisen hymähdyksen aiheutti New England Patriotsien twitter-tili joka miljoonan seuraajan kunniaksi pyys RT:n jotain paitahommaa varten, ja myöhemmin kiitti näitä twitter-tilejä siitä että ovat auttaneet ekaksi miljoonan seuraajan NFL-joukkueeksi. Joku nero oli tehnyt lievästi rasistista I Hate Niggers -nimeä kantavan tilin, pisti RT:n ja sai viralliselta tililtä kiitoksen. Se ei sitten ihan kaikille miljoonalle seuraajalle maistunutkaan.

Joku automaatiosysteemi noita kiitoksia kaiketi jakanut. Nerokas idea joltain, eivät filteröineet kuten kuuluu, ja näin saimme aikaan pienimuotoisen myrskyn vesilasissa ja bittiavaruudessa.
 
Pasi Viheraho kyselee facebookissa saako siellä pillua, johon porilainen ässähenkinen täti-ihminen vastaa: "Koitas selailla puhelinluetteloa, mä löysin mun nykyisen miehen sieltä nelisen vuotta sitten !!! On muuten tosi juttu, mun mies o mun serkun äidin miehen poika."
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Normaaleille ihmisille tuskin olisi tullut mieleen esimerkiksi ravintoainesisältötaulukoiden painaminen jokaiseen elintarvikkeeseen, tai kilohinnan tuominen esille jokaisen tuotteen hintalappuun, mutta nyt kun ne siellä ovat jonkun kekseliään virkamiehen toimesta, ja niihin on tottunut, niin täytyy myöntää että hyvä näin. Ehkä elintarvikkeiden kuvaavat nimetkin joskus koetaan yhtä itsestäänselviksi.

No joo tämäkin on totta ja luultavimmin virkamieskin on tehnyt vain työtään ja toteuttanut tätä asetusta joka määrää että tuotteiden nimien tulee olla tuotetta kuvaavia. Silti vain naurattaa ja ihmetyttää, mutta toisaalta niin moni muukin asia Suomessa nykyään.
 

Manazeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Cristal Snowlle. http://www.iltasanomat.fi/tanssiitahtienkanssa/art-1288769797863.html?pos=ok-nln

"Ei minulla ole ole mitään Hjallista vastaan, sillä ei pisteiden annossa ollut mitään henkilökohtaista. Asia on minun puoleltani käsitelty loppuun jo aikoja sitten, hän sanoo."

Kuitenkin tuo hahmo tuntuu joka päivä tuosta vääntävän jossain. Nauratti jo alunperinkin tuo "huono häviäminen". "Julkkis lähti tuommoiseen hyvän tuuliseen tosi-tv kilpailuun mukaan, missä voittaja taitaa saada vaan nimen lehteen(?), ja sitten kun putoaa niin alkaa kauhea marmatus.

Piti ihan tarkistaa onko Cristal Snow muutakin kun julkisuuden kiintiö homo. Tuli tuo hieman yllätyksenä, että hän on laulaja! Toki onhan Tuksu ja Martina Aitolehtikin, joten eipä tuo mikään titteli enää ole..
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Olen nautreskellut pitkin päivää milloin millekin. Enimmäkseen harmittaa kun sattuu niin saakelisti, mutta joku noista pillereistä aiheuttaa sellaisia naurunpyrskähdyksiä. Aika hullu tilanne, mutta minkäs teet, pakko nauraa sillon kun naurattaa..
 
Huvittaa aina nämä poliitikkojen kahmimat sopeutumiseläkkeet ja muut palkinnot, joita he itse itselleen päättävät myöntää. Sinänsähän se on ihan ymmärrettävää, kukapa ei pikkuisen haluaisi vetää välistä, jos siihen laillinen mahdollisuus tarjotaan. Se, mikä erityisesti minua jaksaa huvittaa, on nämä hieman elämästä vieraantuneet perustelut, joilla näitä 8500 euron "puhelinkulukorvauksia" yritetään selittää:

Nurmisen mukaan korvaus voi tulla tarpeeseen europarlamentin jättäneille.

– Elämänmuutos on jonkin verran suuri. Kun lähtee parlamentista, siihen liittyy myös kuluja. He ovat joutuneet perustamaan sinne infrastruktuuria ja on vuokrasopimuksia ja muuta, josta ei pääse irti yhdellä puhelinsoitolla. (Linkki IS:n uutiseen)

Köh, mistähän esimerkiksi Jämsänkoskelainen paperimies voi hakea siirtymäkorvauksensa, jolla rahoittaa omakotitalonsa myyntikustannukset, vuokrasopimuksen purun ym. käytännön järjestelyistä aiheutuvat kustannukset. Puhumattakaan työttömyyden aiheuttamasta elintason laskusta. Ei niistäkään pääse irti yhdellä puhelinsoitolla.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Olen nautreskellut pitkin päivää milloin millekin. Enimmäkseen harmittaa kun sattuu niin saakelisti, mutta joku noista pillereistä aiheuttaa sellaisia naurunpyrskähdyksiä. Aika hullu tilanne, mutta minkäs teet, pakko nauraa sillon kun naurattaa..

Allekirjoituksesi kuvaa ilmeisen hyvin tilannetta?
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Huvittaa aina nämä poliitikkojen kahmimat sopeutumiseläkkeet ja muut palkinnot, joita he itse itselleen päättävät myöntää. Sinänsähän se on ihan ymmärrettävää, kukapa ei pikkuisen haluaisi vetää välistä, jos siihen laillinen mahdollisuus tarjotaan. Se, mikä erityisesti minua jaksaa huvittaa, on nämä hieman elämästä vieraantuneet perustelut, joilla näitä 8500 euron "puhelinkulukorvauksia" yritetään selittää:



Köh, mistähän esimerkiksi Jämsänkoskelainen paperimies voi hakea siirtymäkorvauksensa, jolla rahoittaa omakotitalonsa myyntikustannukset, vuokrasopimuksen purun ym. käytännön järjestelyistä aiheutuvat kustannukset. Puhumattakaan työttömyyden aiheuttamasta elintason laskusta. Ei niistäkään pääse irti yhdellä puhelinsoitolla.

Itse "nauroin" samalle asialle. Kyllähän itsekkin voisi tuollaisia korvauksia itselle ottaa jos joskus työt loppuisivatkin. Enemmän kyllä ihmetyttää se asia että miten tyhmä poliitikon pitää olla että tämmöisenä aikana, jolloin porukka koko ajan saa potkuja, talous on mikä on ja EU on suositumpi kuin koskaan, mennään lehdille kertomaan tälläisia asioita julkisesti lehdissä. Sitten ihmetellään miksiköhän se EU tuntuu monista niin turhalta.
 
Marko Kiprusoffin habitukselle. En oikeastaan tiedä tarvitseeko enempää avata, mutta onhan tuo aivan legendaarista, mies on kuin tullut aikakoneella 80-luvulta.
Tuolta näyttää aito lätkäjätkä, mahtaa TPS kopissa läppä lentää kun sanataituri Marko on siellä.

http://kiekko.ts.fi/wp-content/uploads/2014/11/27233606-680x402.jpg
(Linkki vie Turun Sanomien kuvaan TPS:n valmennusjohdosta)
https://www.youtube.com/watch?v=pV3IuEjwxQ4
(Dennis the Menace - A Apple)
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Allekirjoituksesi kuvaa ilmeisen hyvin tilannetta?

Vähän niinkuin joo. En tosin ole hullu vaan kärsin jostain ihmeellisestä hermostokivusta. Siihen määrättyjä kipulääkkeitä käytetään myös ahdistuneisuuden hoitoon. Minulla siis vaan kipuun, mutta hauska lääke kun kipu kevenee ja alkaa naurattaa...
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Joku mouhijärveläinen on suuttunut autonsa ikkunaan ilmestyneestä Ilveksen mainoksesta Tappara - Ilves (1-4) ottelun aikana.

Ilvekseltä hämmentävä temppu: Kaikkien autojen tuulilasissa oli "sakot" pelin jälkeen - Aamulehti.fi

Voimia ja jaksamisia kyseiselle henkilölle.
Mouhijärveläisen olisi kannattanut vetää henkeä ja avata lipare ennen kuin mennään mussuttamaan järjestyksenvalvojille, ansaitut naurut sai. Ja sitten vetäistä toisen kerran keuhkot täyteen ennen kuin aletaan Aamulehteen purkamaan tuohtumusta, lukijat nauraa lisää. Onpahan lauantaikaljojen juontiin hyvät raivot kerätty, akkakin saa sänkykamarissa kyytiä, ja naureskelee sekin tyytyväisenä kun kerrankin on kyydit kohdillaan.

Kannattaisi käyttää tarjous hyväkseen, halpaa kuin saippua.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Joku mouhijärveläinen on suuttunut autonsa ikkunaan ilmestyneestä Ilveksen mainoksesta Tappara - Ilves (1-4) ottelun aikana.

Ilvekseltä hämmentävä temppu: Kaikkien autojen tuulilasissa oli "sakot" pelin jälkeen - Aamulehti.fi

Voimia ja jaksamisia kyseiselle henkilölle.
No oli jälleen mieli pahoittunut. Tällaiset ihmiset ottavat yhteyttä iltalehteen ja vaativat yhteiskuntaa vastaamaan, kun joku kadulla sanoo, että "Rahat ja kännykkä tänne vitun homo, olen poliisi." Iltalehdessä sitten vuodatetaan, kun ei enää edes poliisiin voi luottaa ja Paaterokin on löydetty kommentoimaan. Samaa aikaan taustalla Valvira kieltää mustan makkaran, koska on siinä hiven ruskeaakin sävyä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
I-Ilves joutuu p-päästään ihan ilmaseks peleihin kun niillä hervantalaisilla ei oo va-varaa lippuihin.
V-vittu.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pienet sunnuntain kalsaroinnit tässä menossa. Ajan kuluksi kävin JA:n KHL-osiossa. Ei voi kun nauraa koko Suomen Jokereille ja kaikkiä kiinnostaa KHL.
Tänään kahdeksan ottelua mukaanlukien Jokereiden kiihkeä kotimatsi. Otteluketjussa joka kattaa myös otteluseurannan koko kierrokselta viestejä noin 40 ja olikohan reilu pari tuhatta lukukertaa. Samalla mietin että eihän täällä päin ole kukaan tuttavista ottanut varmaan ainakaan kuukauteen koko sarjaa millään tavalla puheeksi. Facebookissa samalla ajanjaksolla olen tainnut nähdä yhden päivityksen tai mikä lie linkinjako olikaan nähdä ja kavereita löytyy monia satoja. Nauran myös sille kuinka oikeassa sitä kyseisen sarjan suhteen pystyikään olemaan jo sillä hetkellä kun Jokereiden siirto sinne varmistui. Erääthän kovasti tuota verenmaku suussa puolusti tällä palstalla, mutta niin vain on se totuus iskenyt heillekkin vasten kasvoja. Vahingonilo on paras ilo, ei siitä vain mihinkään pääse.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Pienet sunnuntain kalsaroinnit tässä menossa. Ajan kuluksi kävin JA:n KHL-osiossa. Ei voi kun nauraa koko Suomen Jokereille ja kaikkiä kiinnostaa KHL.
Tänään kahdeksan ottelua mukaanlukien Jokereiden kiihkeä kotimatsi. Otteluketjussa joka kattaa myös otteluseurannan koko kierrokselta viestejä noin 40 ja olikohan reilu pari tuhatta lukukertaa. Samalla mietin että eihän täällä päin ole kukaan tuttavista ottanut varmaan ainakaan kuukauteen koko sarjaa millään tavalla puheeksi. Facebookissa samalla ajanjaksolla olen tainnut nähdä yhden päivityksen tai mikä lie linkinjako olikaan nähdä ja kavereita löytyy monia satoja. Nauran myös sille kuinka oikeassa sitä kyseisen sarjan suhteen pystyikään olemaan jo sillä hetkellä kun Jokereiden siirto sinne varmistui. Erääthän kovasti tuota verenmaku suussa puolusti tällä palstalla, mutta niin vain on se totuus iskenyt heillekkin vasten kasvoja. Vahingonilo on paras ilo, ei siitä vain mihinkään pääse.
Itse olen kyllä huomannut aika hyvääkin meininkiä Jokereiden ympärillä ja olen kyllä Jokereita seurannut paljon enemmän kuin aikasempina kausina. Monihan naureskeli Jokereiden 10 000 katsojan yleisötavoitteelle, mutta käsitääkseni sen suhteen Jokerit on hyvässä vauhdissa. Tänäänkin katsojia 9319. Mutta toki jokainen saa vetää omat johtopäätöksen, että onko Jokereiden hyppäys KHL:llään onnistunut vai ei. Itse olen jopa yllättynyt kuinka hyvin se onnistunut.

Mutta lainattuviesti taisi olla pitkälti provo.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan mielenkiinnosta kysyn, kuinka paljon tuosta yleisömäärästä on fanien itse ostamia lippuja? Tyttäreni koulussa kävi Jokerien pelaajia viime viikolla ja antoivat 2 lippua per nassikka, oppilaita koulussa on 600. Ei ehditty mennä matsiin, mutta kovasti vaikuttui tyttäreni pelaajien tapaamisesta ja arvosti kuinka "vastustavat kiusausta".
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku mouhijärveläinen on suuttunut autonsa ikkunaan ilmestyneestä Ilveksen mainoksesta Tappara - Ilves (1-4) ottelun aikana.

Ilvekseltä hämmentävä temppu: Kaikkien autojen tuulilasissa oli "sakot" pelin jälkeen - Aamulehti.fi

Voimia ja jaksamisia kyseiselle henkilölle.

Ihan oikeasti - joku soittaa lehteen tuollaisen takia ja toinen laittaa vielä sähköpostia ja sitten lehti vielä kertoo yhteydenotoista asiaa käsittelevässä jutussaan. Tiedän, että rima uutiskynnyksen ylittymiseen on laskenut merkittävästi viime vuosina, mutta en uskonut sen olevan näin alhaalla.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta lainattuviesti taisi olla pitkälti provo.

Ei ollut provo. Olen nykyään suhtautunut Jokereihin ja KHL:ään todella neutraalisti. Ehkä siksi kun siihen ei ole tarvinnut ottaa mitään kantaa missään. Katsoin jopa sen yhden KHL-matsin netistä ilmaiseksi ihan pelkästä mielenkiinnosta ja vertailun vuoksi. Yritin etsiä positiivisa asioita perustuen hehkutettuun ja ylivertaiseen tasoon verrattuna muihin euroopan liigoihin. Ihan pelkkää paskaa sekin hypetys oli. Matsia en muista mikä oli, mutta samanlaista kuin keskiverto SM-Liiga-ottelukin. Mua ei Jokereiden yleisökeskiarvot kiinnosta, mutta jos sen hehkutuksen jälkeen jäädään jossain matsissa alle kymppitonnin niin sekin on kyllä tämän ketjun matskua. Liput ei käytännössä maksa mitään ja loput jaetaan kouluihin ilmaiseksi. Tuolla tavallahan ne vetää korismatseihinkin yli 3000 katsojaa jos saavat pelin hommattua jonnekkin minne sen verran mahtuu porukkaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös