...
Itse en lähinnä pidä siitä kun myös maajoukkueen käytössä oleva areena on venäläìsessä omistuksessa. Mitä itse MK ajattelet tästä?
edit. Torstaina pelattavaan SKA-matsiin on muuten jäljellä enää 79 lippua, joten mikä haluat Melko Huono tulla paikan päällä toteamaan että KHL ei kiinnosta, niin toimi nopeasti. Ja varaudu tuplahintoihin, halvin saatavilla oleva paikka (vieraspäädyn yläkatsomon ylimmät rivit) maksaa vähän reilut 50 euroa.
En usko mutta ei niistä säännöistä välitetty sillonkaan ku Liigasta lähdettiin.Onko Jokereilla lupa voittaa SKA?
Mikä itku? Tulkitsisin ennemminkin niin, että sinun jutuillesi lähinnä nauretaan.Hah haa, ei saatana että täällä on herkkää porukkaa. Koittakaa kestää. Muutama sananen tulee humalassa heitettyä tiettyyn suuntaan niin jo on itku täydessä käynnissä. Pitäisi ilmeisesti kirjoitella sinne Jokereiden puolelle enemmän niin ei ihan jokaisen narrin tarttis täältä etsiä itkun aihetta, kyseessä kuitenkin nauru-ketju...
Ja ei edes tarvitse olla narri nauraakseen.Mikä itku? Tulkitsisin ennemminkin niin, että sinun jutuillesi lähinnä nauretaan.
Minua ihmetytti, että minkä takia tuon jutun lopulla mollattiin vielä Seppo Rätyä. Lisäksi nauratti hieman termi "eräs hyvin luotettava raumalainen", itselleni jäi tuosta ainakin mielikuva että raumalaiset eivät siis yleisellä tasolla ole kovin luotettavia. Kuva oli kanssa hieno....
Lyhyesti: Tamminen perui signeeraustilaisuuden Raumalla, koska oli omien sanojensa mukaan Dusseldorfissa neuvottelemassa. Oikeasti hän oli Malagassa golfaamassa. Ja Raumalla some mielis were pahoitettu.
Tähän väliin - jos sallitte - ajattelin kertoa, että en oikein tiedä kummalle nauran enemmän, Tamille housut kintuissa, vai toimittajakonkari Tanhuanpään pikkuisen katkeranoloiselle purkaukselle.
http://kiekkoareena.fi/jutut/missa-oli-juhani
Lyhyesti: Tamminen perui signeeraustilaisuuden Raumalla, koska oli omien sanojensa mukaan Dusseldorfissa neuvottelemassa. Oikeasti hän oli Malagassa golfaamassa. Ja Raumalla some mielis were pahoitettu.
Ja nyt vastaa Tamminen Ilta-Sanomien jutussa näin: http://www.iltasanomat.fi/jaakiekko/art-1288772936329.html
"- Meidän piti agentin kanssa tavata Saksassa, mutta näimmekin Malagassa, koska minulla oli täällä myös koulutustilaisuus, Tamminen tyrmää kirjoituksessa esitetyt perusteet valehtelusta."
No aivan varmasti juu. :D Espanjalaisia kiinnostaa varmaan hirveästi four passes break any defence ja backhand forehand bum bum bum saati yleinen vesi on märkää -tason paasaaminen työnteosta.
Ja jäi nekin neljä nimmaria kirjoittamatta. Pelle-Juhani."- Meidän piti agentin kanssa tavata Saksassa, mutta näimmekin Malagassa, koska minulla oli täällä myös koulutustilaisuus, Tamminen tyrmää kirjoituksessa esitetyt perusteet valehtelusta."
No aivan varmasti juu. :D Espanjalaisia kiinnostaa varmaan hirveästi four passes break any defence ja backhand forehand bum bum bum saati yleinen vesi on märkää -tason paasaaminen työnteosta.
Tami on lähtenyt golfaamaan, kun on saanut halvan peruutusmatkan. Keksinyt hätäpäissään pienen valheen taas "diilistä", joka joskus toteutuu joskus ei. Toteutuvat näiden tutojen ja sportien kanssa, mutta ei oikein muiden.Ja jotenkin veikkaan, ettei tämä diili eurooppalaisen huippuseuran kanssa toteudu. Eikös näitä diilejä ole Juhanilla ollut ennenkin, ja jostain kumman syystä ne menevät kuitenkin ohi.
Aivan...Kuten minun juttuja tulkitaan siten että olisin jostain katkera tai pitäisin vihaa Jokereita/KHL:ää kohtaan. Se on tuo viestien tulkinta joskus äärimmäisen vaikeaa.Mikä itku? Tulkitsisin ennemminkin niin, että sinun jutuillesi lähinnä nauretaan.
http://yle.fi/uutiset/saisiko_tasta...mastutti_lappeenrannassa/7632778?ref=leiki-uu
Ennen kuin rullaat uutista alaspäin, arvaa huviksesi kumman merkeistä kaupunki kävi poistamassa. Kyllä.
Keksin äkkiseltään kaksi kysymystä jotka ovat vaikeampia:Ennen kuin rullaat uutista alaspäin, arvaa huviksesi kumman merkeistä kaupunki kävi poistamassa. Kyllä.
Pikku-Pietarissa alkaa neuvostoliittomeininki tosiaan näkyä yhä enemmän ja enemmän katukuvassa.
Naisten mielestä se välillä on yksi. Ja sitten kun niille sanoo että "taas sä väität että 1+1=1" kun ne tunteiden vallassa vääristelee fiksuja asioita, niin lisää vaan tunteilevat ja sitten asiat onkin vielä enemmän perseellään.Paljonko on 1+1?