Mille naurat juuri nyt?

  • 13 214 461
  • 50 368

Stigu

Jäsen
Talvi meni ohi, ja huhtikuussa pikkupojat löysi Lumian. Yllättäen puhelin TOIMII EDELLEEN. Sanoisin että äärimäisen ihmeellistä.
Oliko tuo sitten menneen talven Lumia?

Meillä kävi muuten pojan Nokia XXX:lle (en muista merkkiä, joku mobiili ATK-laite se on) sama juttu, oli ollut talven yli lumikinoksessa ja toimi löydettäessä.
 

SimBLi

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Jatkoajan Facebook-päivitykselle.

"Hannu Virran pikku pelivirne ei ole mistään kotoisin kun nämä kaksi soturia hyppäävät kaukaloon. Kumpi irvistää oman joukkueensa jatkoon välieristä? Kumpi jää haukkomaan happea pronssiotteluun?

TYKKÄÄ = NIEMINEN
JAA = GENEROUS"

CAPS LOCK + tykkääjaahuoraus :DDDDDDDDDDDDDDDD
 

Johnnie

Jäsen
Jatkoajan Facebook-päivitykselle.

"Hannu Virran pikku pelivirne ei ole mistään kotoisin kun nämä kaksi soturia hyppäävät kaukaloon. Kumpi irvistää oman joukkueensa jatkoon välieristä? Kumpi jää haukkomaan happea pronssiotteluun?

TYKKÄÄ = NIEMINEN
JAA = GENEROUS"

CAPS LOCK + tykkääjaahuoraus :DDDDDDDDDDDDDDDD

Tää oli hyvä!
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Vanhana Konttori-sarjan fanina hymyilytti kuunnella Anssi Ritarin puhuvan Saipan maalivahdista. Andy Bernard.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
No mutta. Siinähän vain kerrotaan, miten hoituu nimen 'Jaakoppi' oikeaoppinen tavaaminen. Edesmennyt vaarini tämän opetti, ensin isälleni ja myöhemmin meikäläiselle. On jäänyt mieleen aika vahvasti.

Mulle vaari opetti kyynärpään tavaamisen:
koo-yy-är-pee-ää, kyynärpää!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Loistava kiteytys, joka sai hörähdyksen aikaiseksi juurikin siksi, että tuo on totta. Loistava nouto. ReijoRotta siis heittää otsikon ja nimimerkin liitosta seuraavaa:

Pieni ja loistava peli
Vanha Len
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Hesari on kirjoittanut jutun Liigan loppukevään tylsyydestä. Sinänsä ihan asiallista tekstiä, mutta lopun kommentti Ville Niemisen uudesta tulemisesta oli tahattomasti aika hauska.
Hesari kirjoitti:
Tuleva finaalisarja on erityisesti Kärppien puolelta täynnä taitoniekkoja, mutta lopulta ainoa oikeasti kiinnostava pelaaja on Felix-lintuna penkiltä noussut Tapparan Ville Nieminen.
Nieminen tuo Felix-linnun ominaisuudessa herkkuja Tapparan ruokapöytään.
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
YleLeaksin huumori uppoaa minun makuuni toisinaan aika kivasti. Tänään autoillessani kuuntelin Yle Puhetta, jossa tuli joku uusinta noin kuukauden takaa.

Joonas Nordman (viitaten Krim-kohuun), ei ihan sanatarkasti, mutta asia säilyy: "Myös Venetsia halusi vapaaksi Italiasta. Kansannousu päättyi kuitenkin nopeasti, kun ihmiset ryntäsivät kaduille ja hukkuivat."

:D
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
DJ Kridlokk - Mutsi

01. Mit Vit Ei Täs
02. Lokin Ipsum
03. Akuutti Elämä
04. IDKFA
05. Stö & Lok (Eevil Stöö mutsin luvalla)
06. Bout It Bout It
07. Paskat Siit ’14
08. Hynät, Rahat ja Ruplat (Tuuttimörkö mutsin luvalla)
09. Teepait
10. Ikinä Kii
11. Mutsi
12. X

Onhan tämä taas vallan loistava levy. 4,5/5, ei maistu salami.

Suomi rap -ketjusta lainaus. Kun katsoo noita biisien nimiä niin ei ihme ettei ole tullut menestystä. En antaisi edes mahdollisuutta artistille, jonka biisien nimet ovat noin vitun typeriä. Kai tuo on sitten undergroundia ja jotenkin tosi coolia kuunnella, mutta mitä helvettiä nyt taas..
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Suomi rap -ketjusta lainaus. Kun katsoo noita biisien nimiä niin ei ihme ettei ole tullut menestystä. En antaisi edes mahdollisuutta artistille, jonka biisien nimet ovat noin vitun typeriä. Kai tuo on sitten undergroundia ja jotenkin tosi coolia kuunnella, mutta mitä helvettiä nyt taas..

Muistan ajatelleeni, että nämä kukamuumukat ja vastaavat kuulostaisivat jotenkin absurdeilta, mutta kaippa se Jaren tuotanto sittenkin on ihan oikeasti maan kermaa tällä musiikin saralla, kun kulttimaineessa olevien skenen lellikkien anti on luokkaa: ''Mit Vit Ei Täs''.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Kun katsoo noita biisien nimiä niin ei ihme ettei ole tullut menestystä.
Onhan toi omassa skenessään, eli suomimemphisissä, ihan kärkinimiä. Sitä sitten voi halutessaan miettiä, miksei suomimemphis myy kauheasti. Minä voisin todeta siihen, mit vit ei mit.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Olen varmaan puoli tuntia naureskellut noille nimille. Ei hemmetti. Kiitos Apmp loistavasta hausta. Ei varmaan olisi tullut suomirap ketjua luettua.
 

Flusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Panthers
Olen varmaan puoli tuntia naureskellut noille nimille. Ei hemmetti. Kiitos Apmp loistavasta hausta. Ei varmaan olisi tullut suomirap ketjua luettua.

Hahah, kyllä naurattaa! Kuuntelin yhden noista, kyllä itse pystyin kuuntelemaan, mutta nuo nimet näyttää kuin olisivat kännissä tokaistuja. Noh, kukin artisti tavallaan.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Tälle silikonilehmälle:

Marianne Kallio rohkeasti: | Viihde | Iltalehti.fi

Ja erityisesti tämä kohta tekstistä:

Miten elätät itsesi? - Olen koulutettu juontaja MTV:lla ja Sub-tv:llä. Teen myös promootiotöitä. Olen kyllä miettinyt jotain muutakin työtä näiden lisäksi.

Eli siis silikonit on koulutettu siihen yöllä Maikkarilla nähtävään puhelinskabaan? : ) Missä juontaja kävelee kuuden tunnin ajan kolme metriä eteen, kolme metriä taakse ja samaan aikaan kävellessään höpöttää, soita soita soita tää on helppoo mikä maa mikä kaupunki mikä eläin... Kuinkakohan pitkä koulutusjakso tohon hommaan on ollut?

Ja mikä on Sub-tv? : )
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös