Olen varmaan puoli tuntia naureskellut noille nimille. Ei hemmetti. Kiitos Apmp loistavasta hausta. Ei varmaan olisi tullut suomirap ketjua luettua.
Miten elätät itsesi? - Olen koulutettu juontaja MTV:lla ja Sub-tv:llä. Teen myös promootiotöitä. Olen kyllä miettinyt jotain muutakin työtä näiden lisäksi.
Suomi rap -ketjusta lainaus. Kun katsoo noita biisien nimiä niin ei ihme ettei ole tullut menestystä. En antaisi edes mahdollisuutta artistille, jonka biisien nimet ovat noin vitun typeriä. Kai tuo on sitten undergroundia ja jotenkin tosi coolia kuunnella, mutta mitä helvettiä nyt taas..
Taitavat olla naurettaviksi tarkoitettukin nuo Kridlokin biisien nimet, kysymys kuitenkin kieli poskessa tehdystä suomalaisesta gangstarapista. Yhtä hyvin tohon voisi vaihtaa tilalle aika monta iskelmälevyn takakantta (puhumattakaan metallista) ja huumoriaste pysyttelee samalla tasolla.
Tämä on naurattanut kerta toisen jälkeen myös tämän näppäimistön ääressä. Vielä huvittavammaksi tuo meni, kun NHL:ssä otettiin nuo blindside:t tarkkaan syyniin, mutta eihän se hidastanut änärin puolellakaan tuon SS#4-kortin käyttöä.Haluan korostaa, että en ota tällä taklaukseen mitään kantaa. Nauroin silti ääneen, kun Stevensin taklauksista haettiin jotain vertailukohtaa. Onko Jatkoajassa koskaan ollut yksittäistä taklausta koskevaa ketjua, johon EI olisi syystä tai toisesta linkitetty jotain Scott Stevensin taklausta?
Jätkältä tulee kyllä toisinaan aivan huikeita lausuntoja.
Kimmon määritelmä kasvattajaseuralle olisi kyllä ihan mukava kuulla. Minä(kin) olen ollut siinä uskossa, että TPS on Lehkosen kasvattajaseura, mutta ilmeisesti ainakaan kuopiolaisella logiikalla asia ei näin ole. Ja vaikka KalPa olisikin Lehkosen kasvattajaseura, niin melko hellyyttävä kiukkuitku Kimmolta joka tapauksessa.
Ei kai nyt kukaan Scott Stevensin topkymppiä enää tosissaan linkittäisi noihin vääntöihin, eihän?
"Jos ja todennäköisesti kun Artturi siirtyy NHL:ään, me emme saa hänestä lanttiakaan. Koko 240 000 dollarin (noin 175 000 euroa) potti menee Frölundalle. Me olemme siis tehneet kasvattajaseuran työt, mutta kasvattajaraha menee kokonaan Ruotsiin, sanoo KalPan toimitusjohtaja Kimmo Kapanen."
Kapasellahan oli jopa ihan oikea ja järkevä pointtikin tuossa uutisessa. Nykyinen systeemi on aivan älytön.
Se, että TPS on tehnyt aikaisemmin kasvattajaseuran töitä ja on Lehkosen kasvattajaseura, ei sulje pois sitä, etteikö KalPa olisi tehnyt sitä samaa näiden parin vuoden aikana.
...Kimmon määritelmä kasvattajaseuralle olisi kyllä ihan mukava kuulla. Minä(kin) olen ollut siinä uskossa, että TPS on Lehkosen kasvattajaseura, mutta ilmeisesti ainakaan kuopiolaisella logiikalla asia ei näin ole. Ja vaikka KalPa olisikin Lehkosen kasvattajaseura, niin melko hellyyttävä kiukkuitku Kimmolta joka tapauksessa...
NHL määrittelee suomalaisen kasvattajaseuran kolmen edellisen kauden perusteella eli kasvattajakorvaus jakautuu näiden seurojen kesken. Nyt tämä poistuu, koska Lehkonen siirtyy Ruotsiin.
Erikoista, että selvän epäkohdan esille tuominen on hellyyttävä kiukkuitku.
Ihmettelen ettei tätä ole hyödynnetty enempää esimerkiksi Ruotsista Suomeen päin, koska potentiaalisille änärimiehille olisi mahdollisuus maksaa merkittävääkin ylihintaa jos todennäköisyys NHL-pahville on riittävä.
Ihmettelen ettei tätä ole hyödynnetty enempää esimerkiksi Ruotsista Suomeen päin, koska potentiaalisille änärimiehille olisi mahdollisuus maksaa merkittävääkin ylihintaa jos todennäköisyys NHL-pahville on riittävä.
Onhan toi omassa skenessään, eli suomimemphisissä, ihan kärkinimiä. Sitä sitten voi halutessaan miettiä, miksei suomimemphis myy kauheasti. Minä voisin todeta siihen, mit vit ei mit.
Nykyään vissiin sitten myy. Radiosta kuulin, että oli mennyt albumilistan kakkoseksi tuo levy. Radiossa pohtivat ettei tuo taida enää nykyään olla undergroudia kun se on niin suosittua. Monsp julkaisee vuodessa nykyisin jo aika monta levyä.
Jokereiden osiossa on tehotrio Steegil-flintsone-Gags ollut taas vauhdissa liittyen uusien pelaajien hankintaan. Etenkin keskimmäisen analyysit Tommi Huhtalasta saa aikaan hymyn kareet suupielille. Suosittelen lukemaan.
Onkohan flintstone Tommi Kovasen vaimo, koska jotain henkilökohtaistahan tuossa Huhtalan haukkumisessa on oltava takana.