Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 489
  • 50 365

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Iltalehden etusivulla olevalle pääministeri Kataisen kuvalle, jota ei ainakaan ole photoshopattu.

Siinä on Jyrkille lykätty käteen ns jekkukypärä.
Ihan naurettavaa tuollainen pukumiesten huomioliivissä ja kypärässä toikkarointi muutenkin. Missä on Jyrkin ja possen suojalasit, turvakengät ja henkilökortti? Miksi juuri huomioliivi ja kypärä on nähty tarpeellisiksi?
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Tälle hupaisalle kuvalle selaimista. Tulee vähän otteluseurantaketju mieleen tuosta. Otteluketjussa hommahan menee yleensä näin:

Joukkue tekee maalin. Ensin tulee kymmenkunta viestiä tyyliin: "KOJOOOOOOO!!!!!!!!!", "Voi vittu, Jöröt 1-0", "SIÄLO!!!! 1-0". Sen jälkeen väännetään parikymmentä viestiä että oliko paitsio vai ei, kahvasiko tuo vai filmasiko, tai onko se rotta vai stara, sitten taas: "KOJOOOOOOO!!!! 1-0!!!!".

Viime aikoina tuota on näkynyt enemmänkin, lieneekö sitten viivettä striimeissä vai tökkiikö jatkoajan serverit. Joka tapauksessa hupaisaa se on.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Arvelin että Hermes saisi korkeintaan hyvän kakkosveskan Wiikmanista koska Sivonen on parempi nähtyjen esitysten perusteella.

Jokereilla ei ilmeisesti sitten ollut yhtä hyvä veskatilanne.

e. Leveyttähän Jokerit hakee ja varmasti halpa mies, että sikäli ymmärrettävä.
 

retiisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tälle hupaisalle kuvalle selaimista. Tulee vähän otteluseurantaketju mieleen tuosta. Otteluketjussa hommahan menee yleensä näin:

Joukkue tekee maalin. Ensin tulee kymmenkunta viestiä tyyliin: "KOJOOOOOOO!!!!!!!!!", "Voi vittu, Jöröt 1-0", "SIÄLO!!!! 1-0". Sen jälkeen väännetään parikymmentä viestiä että oliko paitsio vai ei, kahvasiko tuo vai filmasiko, tai onko se rotta vai stara, sitten taas: "KOJOOOOOOO!!!! 1-0!!!!".

Viime aikoina tuota on näkynyt enemmänkin, lieneekö sitten viivettä striimeissä vai tökkiikö jatkoajan serverit. Joka tapauksessa hupaisaa se on.

Mä en voi ainakaan seurata suorana keskustelupalstan otteluketjua, koska tänne missä asun tulee viivettä jopa minuutteja pahimmillaan. On käynyt kerran jopa niin että luin otteluketjua ja siellä tuuletettiin paria maalia samassa pelissä, jotka sitten tulivatkin kohta minun näyttööni saakka. Parhaimmillaan viive Suomeen on ollut noin parikymmentä sekuntia (siis kaverin kanssa soittelin puhelun samaan aikaan ja päättelin tuosta).
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Miksi kysyt? Senkun katsot itse.

Ei minua kiinnosta mikään ikivanha nujakointi jostain SM-liigasta. Eikä minulla ole esim. tällä hetkellä edes ääniä käytössä tässä koneessa.

Se on vain hupaisaa, että joku jaksaa jotain ääninauhoja analysoida satunnaisesta poikapainista, johon jonkun liigaporukan partainen gooni osallistuu. Ylipäätään vastaavista dancing on ice -myllerryksistä jaksetaan jauhaa aivan liian pitkään ja aivan liian monessa paikassa. Se olisi paljon hauskempaa, jos tämänkin ääninauha-analyysin taustalta kuuluisi Anneli Auer. Sitäkin tapausta on jauhettu aivan liian pitkään, mutta siinä oli sentään kyse murhasta, ei jostain random-taklauksesta.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Ei minua kiinnosta mikään ikivanha nujakointi jostain SM-liigasta. Eikä minulla ole esim. tällä hetkellä edes ääniä käytössä tässä koneessa.

Se on vain hupaisaa, että joku jaksaa jotain ääninauhoja analysoida satunnaisesta poikapainista, johon jonkun liigaporukan partainen gooni osallistuu. Ylipäätään vastaavista dancing on ice -myllerryksistä jaksetaan jauhaa aivan liian pitkään ja aivan liian monessa paikassa. Se olisi paljon hauskempaa, jos tämänkin ääninauha-analyysin taustalta kuuluisi Anneli Auer. Sitäkin tapausta on jauhettu aivan liian pitkään, mutta siinä oli sentään kyse murhasta, ei jostain random-taklauksesta.

Tuo klippi saattaa "hieman" mennä ohi jos ääntä ei kuule.

Itse tänään nauroin kun parkkihallissa tuli auto ns. vastakarvaan. Katsoin jo kaukaa ja ajattelin "nyt ajaa nainen", nuori naishenkilöhän siellä ratissa tosiaan oli. En ota kantaa siihen vaikuttaako tuo sukupuoli ajotaitoihin ja miten, mutta jotenkin tällaisissa tilanteissa siellä ratissa on yleensä nainen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Maikkari on vakaata laatua. Aina se naurattaa tai itkettää. Nyt on maksettu perkeleesti jonkun amisjonnen väsäämästä logosta. Joka on kopioitu Alkon logosta. Joka on myöskin amisjonnejen käsialaa. Mun mielestäni Late Karhuvaara ja Tauno Äijälä voisivat hoitaa kahdestaan kaikki maikkarin ohjelmat. Tane kuvaa ja ohjaa, Late juontaa. Anssi Kukkonen voisi tehdä comebackin Sporttiuutisiin ja Aamusydämellä-ohjelma, oma ehdoton suosikkini Kuningaskuluttajan ohella, voisi poikkeuksellisesti pitää oman juontajansa Hilla Blombergin. Hän voisi juontaa alasti. Nojatuolikirkko-ohjelmaa uusisin siten, että vaihtaisin housebandin tosi lupaavaan nuoriso-orkesteriin nimeltä Huorajeesus & Saatanan Nussijat. Vähän actionia sinne.
 

Merovingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets
Verohallinnon ohjeille aikapankeista.

Tilanne on siis nyt se, että kimppakyydit ovat veronkiertoa. Samoin naapurin mummon vessan korjaaminen, jos sinulle tarjotaan kahvit. Tai hiusten leikkuu auton renkaiden vaihtoa vastaan. Kaikesta tästä pitäisi maksaa verot, tai muuten aiheutat harmaalla taloudellasi mustan tulevaisuuden.

Piru olkapäälläni yllyttää ilmiantamaan kimppakyytiryhmät Facebookista veronkierrosta. Samoin myös kirppisryhmät, koska mistään noista kaupoista ei makseta veroja yhtään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Samoin myös kirppisryhmät, koska mistään noista kaupoista ei makseta veroja yhtään.

Olen samaa mieltä tekstistäsi, mutta pikku detaljina mainittakoon, että käytettyjen omien tavaroiden myymisestä ei sentään tarvitse maksaa veroja. Ellet onnistu myymään niitä käytettynä yli hankintahinnan. Luultavasti verottaja kuitenkin keksii tähänkin jonkun maksuperusteen jossain vaiheessa.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Maikkari on vakaata laatua. Aina se naurattaa tai itkettää. Nyt on maksettu perkeleesti jonkun amisjonnen väsäämästä logosta. Joka on kopioitu Alkon logosta. Joka on myöskin amisjonnejen käsialaa. Mun mielestäni Late Karhuvaara ja Tauno Äijälä voisivat hoitaa kahdestaan kaikki maikkarin ohjelmat. Tane kuvaa ja ohjaa, Late juontaa. Anssi Kukkonen voisi tehdä comebackin Sporttiuutisiin ja Aamusydämellä-ohjelma, oma ehdoton suosikkini Kuningaskuluttajan ohella, voisi poikkeuksellisesti pitää oman juontajansa Hilla Blombergin. Hän voisi juontaa alasti. Nojatuolikirkko-ohjelmaa uusisin siten, että vaihtaisin housebandin tosi lupaavaan nuoriso-orkesteriin nimeltä Huorajeesus & Saatanan Nussijat. Vähän actionia sinne.

Oikeaa tekstiä JHagilta. MTV:n (Mainostelevisio, Kolmonen,Kolmosvisio, Kolmoskanava, Mainoskolmoskanava, mitävittuapotenssiinseitsemänkanava, Kaikillaonkivaakolmenminuutinmainostenkanssaaamukahvillakanava) muutos on säälittävä. Taitaa mainospöllökin oksentaa myyräjäänteitään tämän kanavan sirkustoimintojen vuoksi.Liittyykö kenties jalkapallohuuhkajapaskaan? Puolet porukkaa baanalle ja ulkoistetaan touhut. Varamiespalvelusta tyypit, "sitähän sää kysyit" jne. Logo on suoraan alkon kassista ja muutenkin touhu haisee. Tähänkö on maan journalismi menossa? Ei siinä mitään, ei tuo "Maikkarin" (tms. ärsyttävä lemppari) aamutv nykyään tunteita herätä, mutta lehdistön ammattimaisuuteen keskittyen epäilys herää. Itse seuraan YLE:ä, joten ihan sama. 10 min uutisia, 15 min mainoksia. En jää kaipaan koko kanavaa, vaikka ruutulogo kiihottais immeisiä. Pitäkää tunkkinne. Paska lafka koko 3. Avautuminen tämäkin. Ristiinnaulatkaa jos haluatte.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
No se mtv:n yleislogo jos onkin Alkolta varastettu niin Sport uutisten vastaava näyttäisi olevan alunperin Viasatille kuuluva. Uutislähetys voisi ottaa vielä sloganikseen "Vastuullista uutisointia", ja uusi ja uljas kanavailme olisikin lähes täydellinen.
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Tämä on ollut esillä aiemminkin, mutta tiedätkö että se poistui rikoslaista Suomessa 1971? Voit silti tietysti joutua tuomituksi eläinrääkkäyksestä. Eli voimme alkaa järjestämään seksituristeille matkoja Suomeen...
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Olen tietoinen asiasta. Selvennetään siis vielä, että nauroin tuon otsikon kaksoimerkitykselle.

Niinpä tietysti, otan takkini :) (alkoi saman tien myös yököttämään).
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Olen tietoinen asiasta. Selvennetään siis vielä, että nauroin tuon otsikon kaksoimerkitykselle.

Mitenköhän porsaanreikä tulkittaisiin? Lailliseksi lajineutraaliksi liitoksi sukupuolineutraaliuden jatkoksi, vaiko eläinrääkkäykseksi? Riippunee tietysti porsaan reiän koosta ja kenties siitäkin, onko kyseessä emakko, karju vaiko pikku possu. Asia selvinnee vasta kun joku lajien välinen rakastaja tavataan ns. pahnoilla.

Näin fiilispohjalta olettaisin, että lampaat, lehmät ja hevoset menisivät sallittuun kategoriaan. Kissat, koirat, kanat ja marsut eivät. Siat ovatkin sitten rajatapaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös