Mille naurat juuri nyt?

  • 13 211 978
  • 50 365

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän toi etusivun jutun kuva Gilliesistä vähän hymyilyttää, jotenkin vaan tulee joku oranki tai vastaava mieleen, sopivalla hetkellä otettu kuva.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Maanantai, tai jotain

Avautumisketjun keskusteluille kaljuuntumisen syistä (jepjep, testotasot jne.;) ja estomahdollisuuksista sekä siitä, kuinka paskoa huoltoaseman vessassa ottamatta munaa housuista. Aina näemmä oppii uutta.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Pitkään aikaan en ole revennyt niin spontaanisti ja pahasti, kuin tänäaamuna työkaverin kertoessa tapahtumaa, mihin kuuluu ripuloiva koira ja robotti-imuri.
Tuollainen robotti-imuri saa paljon aikaan työpäivän aikana, joskus jopa liikaa, niinkuin nyt.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Jokerien 3.ketju tänään illalla Kalpaa vastaan:

J.Ruutu-J.Tyrväinen-A.Tyrväinen

Esimerkki kurinalaisesti pelaavasta shutdown kentästä? Pahoin pelkään ettei illalla enää naurata, vaan jäähyaution ovien saranat ovat koetuksella.
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jokerien 3.ketju tänään illalla Kalpaa vastaan:

J.Ruutu-J.Tyrväinen-A.Tyrväinen

Esimerkki kurinalaisesti pelaavasta shutdown kentästä? Pahoin pelkään ettei illalla enää naurata, vaan jäähyaution ovien saranat ovat koetuksella.

Mitäköhän mieltä Artturi Lehkonen on tuosta ketjusta. Isä-Ikan kannattaa kaivella kossupullo taas esille.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Aleksi Valavuoren twiitille: "Tilaisuuden lopussa oli vaikea pitää tunteet kurissa. Tami siirsi symbolisen urheilusoihdun minun käsiini tulevia sukupolvia varten."

Tämä siis Tamin kirjajulkkarista.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Aleksi Valavuoren twiitille: "Tilaisuuden lopussa oli vaikea pitää tunteet kurissa. Tami siirsi symbolisen urheilusoihdun minun käsiini tulevia sukupolvia varten."

Tämä siis Tamin kirjajulkkarista.

Varmasti Aurinkokuningas ranskaa osaa sen verta sujuvasti että olisi tullut kuin vettä vaan: Nos bras meurtris vous tendent le flambeau, à vous toujours de le porter bien haut.

Suloista! Kummisetä on tästä lähtien soihdunkantaja.
 

Admiral

Jäsen
HIFK:n kokoonpano julki: Lauantai-imuri jatkaa maalilla (Iltalehti)

HIFK:n munaajamaalivahdille yhä luottoa (Sportti.com)

Naurattaa ajatus siitä kun toimittaja on miettinyt noita otsikoita päätään hieroen.

Miksi ei voi olla vain pelkkä "Thiessen"? Tiedän kyllä vastauksen, mutta pysyisi edes jonkinmoinen taso.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
http://www.jatkoaika.com/Otteluennakko/147894

Juuse Saros on näköjään päässyt vähällä ja vastaavasti ollut imuri kahdessa pelissä. Ei ainuttakaan kertynyttä torjuntaa otteluissa TPS:ää, Bluesia eikä SaiPaa vastaan. Kuitenkin päästänyt sekä Bluesia että SaiPaa vastaan kaksi maalia molemmissa peleissä. Ja kuka on tämä HIFK:n maalivahti jonka sukunimi on Sukunimi? Pelasi Lukkoa vastaan. Itse en ole hänestä kuullutkaan. Onkohan etunimi sitten Etunimi?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja kuka on tämä HIFK:n maalivahti jonka sukunimi on Sukunimi? Pelasi Lukkoa vastaan. Itse en ole hänestä kuullutkaan. Onkohan etunimi sitten Etunimi?

Eikös tuo ole se Katosiko Sukunimi, IFK:n uusi japanilaisvahvistus? Käsittääkseni tuo liittyy jotenkin niihin Tamin hehkutettuihin Kauko-Idän kuvioihin....

Vähän vastaavasti minulla herätti vuosia sitten hilpeyttä liverpoolilaisessa hotellissa ollut monella kielellä kirjoitettu tervetulotoivotus... Ilmeisesti tuo oli tehty GooGle Translatorilla tai Babelfishillä, mikä lie ollut silloin käytössä... moni eurooppalainen kieli löytyi, minkä lisäksi siellä luki "Hakusana!".
 
Viimeksi muokattu:

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole pitkään aikaan nauranut niin makeasti kuin tälle uutiselle:

Merirosvo napattiin Belgiassa (Aamulehti.fi)

Tilanne on siis se, että yksi Somalian vaikutusvaltaisimmista merirosvoista, joka oli kaapannut mm. belgialaisen laivan, jäi kiinni Belgiassa. Aiemmin häntä ei ole voitu pidättää, koska hän ei ole poistunut Somaliasta. No miten hänet saatiin nyt sitten houkuteltua Belgiaan ja pidätetyksi? Tietenkin niin, että Belgian poliisi lavasti peiteoperaation, jossa tälle merirosvolle vakuuteltiin, että Belgiassa on tekeillä merirosvoaiheinen elokuva, ja hänen apuaan tarvitaan avustamisessa. No eikös mies toki ota ja lähde, ja kun pääsee Belgiaan asti, niin pidätetään. Kuinka tyhmiä ihmiset voivat olla? Ja miten noinkin tyhmä onnistuu kaappaamaan laivoja? Tatu Vanhanen taisi sittenkin olla oikeassa.

Toinen mikä uutisessa huvittaa, on miehen lempinimi. Ainakin minä olisin hänen rikoskumppaninaan tällä hetkellä aivan helvetin huolissani, että mitä kaikkea tuo kiinnijäänyt lavertelee. Lempinimi on siis Suurisuu.
 
Viimeksi muokattu:
Toinen mikä uutisessa huvittaa, on miehen lempinimi. Ainakin minä olisin hänen rikoskumppaninaan tällä hetkellä aivan helvetin huolissani, että mitä kaikkea tuo kiinnijäänyt lavertelee. Lempinimi on siis Suurisuu.

Lempinimellä on todellakin käyttöä, sillä miehen ristimänimellä häntä tuskin erottaa muista 5 miljoonasta Mohamed Abdi Hassanista.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itselleni. Menin nimittäin minäkin eilen tähän vedätykseen, jonka mukaan Huippukokki tuli Euraan ja panostaa lähiruokaan ja linkittelin tämän facebookiin hyväksyvästi hymistellen. No tänään sitten selvisi, että asia ei ihan näin ollutkaan: Yle paljasti ravintoloita huijanneen "huippukokin" - vahingossa.

Nauran itselleni, koska kuvaa tarkemmin katsomalla mulle olisi selvinnyt heti kättelyssä, että kuvassa oleva heebo ei ole nimeltään Kimmo Marin, ellei ole sitten kouluvuosien vaihtanut nimeään. Väittäisin nimittäin, että kuvassa on 15 vuoden takainen luokkakaverini kokkikoulusta. Varma en tietenkään voi olla, joten tämä ihan omana spekulaationa ja ketään leimaamatta. Saatan hyvinkin olla väärässä, mutta viestin pointti ei muutu siitä huolimatta: nauran itselleni joka tapauksessa.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä kuuntelin eilen tuota YLE Satakunnan ohjelmaa, ja olin ihan äimänä kun "Kimmo Marin" esiintyi siinä Cafe Burgerin omistajana. Mitään huhuakaan omistajavaihdoksesta ei ole korviini kuulunut, ja minä kyllä uskoisin ainakin kuulevani kun kyseisen grillin vakioasiakas olen.

No, selvisipäs tuokin.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vai Cafe Burger... Onko tämä siis Haukkapala?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nauranpa vielä Autoliiton Helsingin osaston liikennetoimikunnalle: Autoliiton Helsingin osaston liikennetoimikunta esittää pyöräilijöille suunnattuja rekisteröinti-, katsastus- ja vakuutusmaksuja. Polkupyöräilijöiltä haluttaisiin kieltää myös "musiikkiaparaattien" kuuntelu ajon aikana.

Ekan kerran tuon luettuani kuulosti kyllä niin mätäkuun jutulta, että jouduin lukemaan uudelleen, mutta kai ne saatana tosissaan ovat. Koska vaaditaan jalankulkijoiden tennareille katsastukset, joissa varmistetaan kengän oikeaoppinen kiinnitys jalkaan, sekä tarkastetaan, että kengän pohjassa on riittävästi kulutuspintaa jäljellä?

-edit-

Tuota ulostuloa on varmaankin viety eteenpäin huumorin voimin ja onhan tuo kaikkinensa tyylipuhdas provo. Se vaan saa nuo tyypit näyttämään katkerilta ja kiukuttelevilta pikkulapsilta, niin että ei ihan nappiin nyt mennyt. Sikäli ymmärrän autoilijoita, että saattaahan se vituttaa maksaa tiet ja niiden kunnossapidot myös pyöräilijöille ja saada vastineeksi lähinnä lisää rajoituksia ja kieltoja. Tuo itkupotkuraivari oli ehkä kuitenkin liikaa. Toki sekin riippuu siitä, mitä tällä ulostulolla on tavoiteltu.
 
Viimeksi muokattu:

Knox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers
Sain äsken mielenkiintoisen puhelun. Oudosta numerosta soitettiin ja tiedusteltiin että "milloin se vitun roska-auto tulee tyhjentämään nuo törpöt täältä nönnönnöö osoitteesta". En saanut puheenvuoroa, vaan möykkääminen jatkui kuinka sopimuksista on pidettävä kiinni ja muuta paskaa. Tajusin toki heti että kyseessä on väärä numero, mutta koska äijä vaikutti sen verta vittumaiselta, en jaksanut korjata asiaa. Totesin että kaikki autot on tällä hetkellä ajossa muualla, mutta lähden omalla henkilöautolla tyhjentämään herran roskapöntöt. Äijä oli hetken hiljaa ja sen jälkeen räjähti aivan täyteen huutoon, harmikseni oma pokka petti tuossa vaiheessa ja repesin nauruun.

Kaikkea sitä.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Iltalehden otsikolle "Lähde Lappeenrantaan, humppa siellä soi! SaiPalta komea tyylinäyte!". En tiedä miten tuo legendaarinen kappale liittyy SaiPaan tai tämäniltaiseen otteluun JYP:iä vastaan, eikä sillä kyllä ole väliäkään, mutta joka tapauksessa aiheutti pienen hymynkaaren naamalleni, kun tietää minkälainen läppä opiskelupaikkakunnallani tuo kyseinen Erkki Junkkarisen kappale on. Perkele, aina kun joku mainitsee Lappeenrannan tai SaiPan niin alkaa yhteishoilaus "lähde Lappeenrantaan..."
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös