Mille naurat juuri nyt?

  • 13 212 511
  • 50 365

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En varsinaisesti naura, mutta hymähdin kyllä kun Karalahti otti aivan pelin lopussa jäähyn ja jäähyboksissa kaivoin sitten keskarilla nenäänsä siten, että messu meni jyväskyläiselle yleisölle. Toki sitten 10sek myöhemmin Karalahti oli ihan noussut seisomaan ja mennyt siihen pleksin luokse huutelemaan yleisölle. Kyllä se siitä.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Urheiluruudussa jostain sählynpelaajasta kertovassa jutussa haastattelu tehtiin kalareissulla. Kameramies kaatui veteen. Hihii.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En varsinaisesti naura, mutta hymähdin kyllä kun Karalahti otti aivan pelin lopussa jäähyn ja jäähyboksissa kaivoin sitten keskarilla nenäänsä siten, että messu meni jyväskyläiselle yleisölle. Toki sitten 10sek myöhemmin Karalahti oli ihan noussut seisomaan ja mennyt siihen pleksin luokse huutelemaan yleisölle. Kyllä se siitä.

Mä oon jotenkin kierosti onnellinen kun ajattelen kaikkia niitä mahdollisuuksia, mitä toi vatipää joukkueelleen tuo.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon jotenkin kierosti onnellinen kun ajattelen kaikkia niitä mahdollisuuksia, mitä toi vatipää joukkueelleen tuo.

No itse odottelen lähinnä pelonsekaisin tuntein milloin kola maistuu taas ja täten sotkee koko Jokeripakan omilla "reissuillaan". Tuskin vetää koko kautta sekoilematta.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Oras tiistaina ostettuaan saksalaisen hanatehtaan:
konsernijohtaja Kuusniemi kirjoitti:
– Talouden mollivoittoisessa ilmapiirissä toivomme yrityskaupan rohkaiseva suomalaisia siihen, että täältäkin ponnistetaan, Kuusniemi painotti.

Uponor - jonka suurin omistaja Oras on - tänää perjantaina:
Uponor aloittaa yt-neuvottelut tehokkuuden lisäämiseksi. Tavoitteena on 10 miljoonan euron säästöt vuositasolla.
Uponor Infraa ja Uponor Suomea koskevat neuvottelut saattavat viedä 140 työpaikkaa. Kaikkiaan neuvottelujen piirissä on yhtiöiden koko henkilöstä, 740 ihmistä.

Joo ymmärrän kyllä asioiden laidan, mutta onhan tämä hiukan tämmöstä taas.

Keskiviikkona Oras sonnustautui sateenkaarikravattiin.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Heh, ihan hauskaa keskustelua tuolla avautumisketjussa, vaikka läppä ei ilmeisesti ihan heti avautunutkaan kaikille:

Ns. vajakkilisäyksiä käytetään linkeissä yhä. Joskin "modeille tiedoksi" on tainnut jo jäädä unholaan.

Evil ja benicio vastaavat siis molemmat Murmelille peräkkäisillä viesteillä:

Tästä vajakkihommasta juolahti mieleen ehdotus moderaattoreille. Jatkoaikaan pitäisi luoda samankaltainen tasoitussysteemi kuin golfissa on. Helpompi olisi kelailla yli tällaiset vittu marko -97 -nimimerkkien viestit, kun vieressä lukisi että tasoitus on 39. Eli kylmästi vaan viestien kieliasun ja sisällön mukaan kategoriat.

Saahan sitä ignorella pahimmat vajakit yms pois näkyvistä, suosittelen.

Tuli mieleen, voisiko sellainen esim golfista tuttu tasoitussysteemi toimia täällä? Nimimerkin vieressä lukisi kuinka ansiokas kirjoittaja on, ja niin olisi helpompi kelata yli tietyt viestit? Ehkä jopa tietyntasoisten kirjoittajien viestit näkyisivät vain tietyille kirjoittajille, hyvässä ja pahassa. Eli kylmästi vaan viestien kieliasun ja sisällön mukaan kategoriat.
Ehkä myös kaikki eri mieltä olevat viestit saisi pois näkyvistä?

Olipas omaperäinen idea.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Heh, mistähän moinen harhakäsitys olisi voinut syntyä?

Siis yleinen suhtautuminen esim. tähän heteroprideen. Se on monelta taholta tuomittu homofoobisena ja järjestäjä (varsin järkevän oloinen tyyppi noin televisiohaastatteluiden perusteella) on leimattu jonkin sortin fasistiksi.

Se "järkevän oloinen tyyppi" järjestäjäkavereineen esiintyy muuten tässä kuvassa (linkki imgur.comiin) kädet jonkin sortin fasistitervehdykseen ojennettuna. Tai no, herra joka Silminnäkijässäkin käväisi uhriutumassa uskalsi huudella sieg heilia vasta naamari päässä (linkki vie youtube-videoon, jossa vaatteista tunnistettavissa olevat Hetero Priden järjestäjäaktiivit elämöivät metsätiellä Hitler-naamarit päällänsä).

Kuitataanko tuo nyt sitten mahdollisen metakan noustessa läpällä ja kännissä tehtynä, vai myönnetään, että enemmän white pride -juttu se kuitenkin oli.

Lisäys: huomasin, että tuossa Youtube-linkissä ei esiintynyt kuin pelkästään puuhamies Luigi Sirviö. Silminnäkijä-ohjelmassa haastateltu Jani Viinikainen löytyy sitä vastoin tästä kuvasta Hitler-maski päässään käsi ojossa. (Linkin takana lisää hetero pride -materiaalia)

Jonain hupailuohjelman sketsinä ei ehkä edes epäuskottavuutensa ja vitsin ikääntymisen takia enää toimisi, mutta näemmä elämä aina välillä yllättää. Nuo kumi-aatut räjäyttävät kieltämättä potin: heteropridelol.

You can't make this stuff up. #79

Jani Salomaa kirjoitti:
En mä näe mitään tasa-arvo-ongelmaa, kaikkien pitäisi olla samanlaisia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Anjalankosken Työttömät ry:n jäsenlehden kansi on kohtalaisen jäätävä:

Kansi - hauskat kuvat - Naurunappula

Tietenkin nämä ihmiset tekevät työttömien lehden kannessa työtä tai ovat ainakin tekevinään. Mahti-idea toimitukselta. Myös kuvankäsittely on melko erikoista.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tietenkin nämä ihmiset tekevät työttömien lehden kannessa työtä tai ovat ainakin tekevinään. Mahti-idea toimitukselta. Myös kuvankäsittely on melko erikoista.
Puuhun nojailevan naisen vaatetus ja koko habitus ovat mahtavasti yhtä puuta sen työkalun kanssa, johon nojaaminen tapahtuu.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mitä isot edellä (HCH tuuttaa jälleen tajunnanvirtaa sanoiksi omassa ketjussaan)...
O:n tarinat, perjantai ja ei sadistisia kaikuja tai villiä lähtökimaraa.

Gensin sekä Sarnian matsissa lähtivät kuitenkin Josh Brown sekä Josh Chapman.

Olimme pidättyväinen, ennakkoluuloinen, mutta taistelijat suoraan aloituksesta matkaan.

Lähtö, joka mursi panssarimme ja annamme tälle kaksi Kimban pebaa.

Railakas iskujenvaihto, oikeasta vasempaan ja vasemmasta oikeaan.

Tempauduimme mukaan ja annoimme lähdön viedä sydämemme.


O:n lauantai ja kaiken salliva sekä mahdollistava rähinähuuma.

Silkkaa heittäytymistä ja naapurit paukuttamaan makuuhuoneen seinää.

Illat villeiksi, kuolat poskille.

...sitä pienet perässä (nimimerkki TheLazaruz kertoo TPS-puolustaja Steven Seigoa koskevia näkemyksiään):
Kyllähän Seigo on hienosti aloittanut.
Usein lähtee vähän uhkarohkeisiin nousuihin kiekon kanssa,
mutta toistaiseksi on hienosti onnistunut niissä.
Tulee useampikin tilanne vielä omiin näistä kauden aikana,
kun Seigo päättää lähteä keskialueen sumppua purkamaan omalla kuljetuksella.
mutta nautitaan nyt kun kaikki tuntuu menevän putkeen.
Kiitettävästi tuo kiekkoa hyökkäysalueelle roiskimatta päätyyn,
niinkuin moni muu pakki tekisi.
Tosiaan puolustuspäässäkin ollut parempi mitä odottanut,
ehkä tuo pakkiparikin vaikuttaa tuossa.
Eniten nauratti kuitenkin se, että luin alemman viestin mielessäni rivityksen vuoksi runomitalla. Melko lyyristä settiä.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Älä lähde palstalla vänkäämään toisen kirjoittajan viesteistä" sanovat säännöt nykyään.

Asia selvä. On siis jatkossa oltava samaa mieltä kaikkien kanssa, jotta palstan korkea taso säilyy.
 

chubster

Jäsen

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ässien Sami Lähteenmäki kävi aikoinaan samaa yläastetta kuin minä. Minua vuoden nuorempi. Kerran liikuntapäivänä valitsin päivän ohjelmakseni lätkän ja pelattiin kiekkoa jolloin tämä kaveri oli samaan aikaan samassa kaukalossa pelaamassa.

Hieman huvitti kun ensin ketjussa pari tarinaa tyyliin "tapasin naapurini sattumalta toisella puolella maailmaa" ja sen jälkeen tämä herra räväyttää, kuinka samalla yläasteella oleva Lähteenmäki pelasi samassa kaukalossa.
 

Cjyyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jawsin liveseurannalle TPS-osiossa Auran Aaltojen otteluselostuksesta. Aivan käsittämätöntä huumorin lentoa ja mikä parasta kaikki täysin aiheellista.
 

VonRetee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jonkun KalPa fanin signaturelle, ilmeisesti siis hänelle kohdennettuna

"Pidä turpas kiinni, olen aika uusi tyyppi täällä niin arvaa onko mukavaa että tullaan vittuilemaan koko ajan? Kasva sinäkin, jonne." -PK95"

Hajosin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jonkun KalPa fanin signaturelle, ilmeisesti siis hänelle kohdennettuna

"Pidä turpas kiinni, olen aika uusi tyyppi täällä niin arvaa onko mukavaa että tullaan vittuilemaan koko ajan? Kasva sinäkin, jonne." -PK95"

Hajosin.

Nyt on korjattava, että tuo PatrickKane95:n hellyyttävä viesti oli kohdennettu minulle eikä jollekin neekerille, jumalauta! Uudehko ja selkeästi aika junnu nimimerkki palstalla kävi lämpöisenä kun kollektiivisesti mutta hyväntahtoisesti kuittailtiin jampalle kun tämä oli muutaman SaiPa-pelaajan dumannut ennen jotain matsia sysipaskaksi ja turhiksi, ja ne pelaajat sit tietty ratkaisi voiton SaiPalle. Olihan se nyt aivan raakaa ja epäinhimillistä vittuilua, varsinkin kun oli vielä aika uusi tyyppi.

Viesti jäi mieleen juurikin tuon kiukkuisen lopetuslauseen takia, tuo nauratti silloin ja naurattaa vieläkin. Tohon on vaikea enää mitään vastata, voisivat oikeastaan isot tekijämiehet maailmalla ottaa tuon omaan käyttöönsä neuvotteluissan, tyyliin:

Stephen Elop: Hei pelle-Risto, myydään tää Nokia-paska Microsoftille alihintaan, ja anna mulle 20 miltsiä.
Risto Siilasmaa: Mitä vittua sä Stephen selität?
Stephen: Niin että myydään tää pulju polkuhinnalla helvettiin, en jaksa enää olla hetkeäkään täällä kusimaassa ja katella sun surullista naamaa, anna 20 miltsiä vitun hintti!
Risto: En! Kasva sinäkin, jonne!
Stephen: ...OK, sori että puhuin, meen ampuu itteni.
Risto: Ja katokin että teet sen toimiston ulkopuolella ni ei tarvii sun sotkujas siivota! KASVA SINÄKIN, JONNE!
Stephen: OK, OK, sori, hei soitan vielä pari puheluu ni saatte tän Microsoftin ilmaseks vielä, ja tossa ota mun luottokortti ja mee ostaa itelles jotain kivaa..
Risto: KASVA SINÄKIN, JONNE!!!
Stephen: Anteeks, anteeks että oon ollut olemassa, ota tosta mun vaimo ja lapset ja koko oma ja sukuni omaisuus, haluutko nää mun kengät kanssa? Ota ees tää mun takki, ja tää kraka sopis hyvin sun surullisten silmien väriin, ota mun kello, ota ota, anteeks, en minä mitään pahaa.. *Stephen kävelee hartiat lysyssä ilman kenkiä ja takkia ulos ja kajauttaa kuulan kalloonsa*
Risto: ...oon vielä sitäpaitsi aika uusi tyyppi täällä, että ei oo kauheen mukava ku vaan koko ajan vittuillaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös