Jonkun KalPa fanin signaturelle, ilmeisesti siis hänelle kohdennettuna
"Pidä turpas kiinni, olen aika uusi tyyppi täällä niin arvaa onko mukavaa että tullaan vittuilemaan koko ajan? Kasva sinäkin, jonne." -PK95"
Hajosin.
Nyt on korjattava, että tuo PatrickKane95:n hellyyttävä viesti oli kohdennettu minulle eikä jollekin neekerille, jumalauta! Uudehko ja selkeästi aika junnu nimimerkki palstalla kävi lämpöisenä kun kollektiivisesti mutta hyväntahtoisesti kuittailtiin jampalle kun tämä oli muutaman SaiPa-pelaajan dumannut ennen jotain matsia sysipaskaksi ja turhiksi, ja ne pelaajat sit tietty ratkaisi voiton SaiPalle. Olihan se nyt aivan raakaa ja epäinhimillistä vittuilua, varsinkin kun oli vielä aika uusi tyyppi.
Viesti jäi mieleen juurikin tuon kiukkuisen lopetuslauseen takia, tuo nauratti silloin ja naurattaa vieläkin. Tohon on vaikea enää mitään vastata, voisivat oikeastaan isot tekijämiehet maailmalla ottaa tuon omaan käyttöönsä neuvotteluissan, tyyliin:
Stephen Elop: Hei pelle-Risto, myydään tää Nokia-paska Microsoftille alihintaan, ja anna mulle 20 miltsiä.
Risto Siilasmaa: Mitä vittua sä Stephen selität?
Stephen: Niin että myydään tää pulju polkuhinnalla helvettiin, en jaksa enää olla hetkeäkään täällä kusimaassa ja katella sun surullista naamaa, anna 20 miltsiä vitun hintti!
Risto: En! Kasva sinäkin, jonne!
Stephen: ...OK, sori että puhuin, meen ampuu itteni.
Risto: Ja katokin että teet sen toimiston ulkopuolella ni ei tarvii sun sotkujas siivota! KASVA SINÄKIN, JONNE!
Stephen: OK, OK, sori, hei soitan vielä pari puheluu ni saatte tän Microsoftin ilmaseks vielä, ja tossa ota mun luottokortti ja mee ostaa itelles jotain kivaa..
Risto: KASVA SINÄKIN, JONNE!!!
Stephen: Anteeks, anteeks että oon ollut olemassa, ota tosta mun vaimo ja lapset ja koko oma ja sukuni omaisuus, haluutko nää mun kengät kanssa? Ota ees tää mun takki, ja tää kraka sopis hyvin sun surullisten silmien väriin, ota mun kello, ota ota, anteeks, en minä mitään pahaa.. *Stephen kävelee hartiat lysyssä ilman kenkiä ja takkia ulos ja kajauttaa kuulan kalloonsa*
Risto: ...oon vielä sitäpaitsi aika uusi tyyppi täällä, että ei oo kauheen mukava ku vaan koko ajan vittuillaan!