Mille naurat juuri nyt?

  • 13 213 278
  • 50 365
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Ai vittu nämä parodia-twitter-tilit ovat kyllä hulvattomia; viimeisimpänä kullervokammoloiden ynnä muiden joukkoon on liittynyt Hjallis "enään" Harkimo (@hjallisharkimo); aivan mahtavaa settiä!

Vakavasti puhuen: jos haluaa tuhota oman uskottavuutensa, kieliopin väkisinmakuualusta (engl. Twitter) tarjoaa siihen yleensä helpoimman mahdollisen keinon.
 

Liitteet

  • HJALLIS_twitter.png
    HJALLIS_twitter.png
    59,3 KB · kertaa luettu: 1 311
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ai vittu nämä parodia-twitter-tilit ovat kyllä hulvattomia; viimeisimpänä kullervokammoloiden ynnä muiden joukkoon on liittynyt Hjallis "enään" Harkimo (@hjallisharkimo); aivan mahtavaa settiä!
Niin tota mä en nyt tiedä oliko tämä sulta jotain hassuttelua mutta kyllä tuo ihan aito Hjallis on.

Enkä oikein muutenkaan ymmärrä tota Hjallikselle naureskelua. Muistaakseni sillä on lukihäiriö ja siitä varmaan johtuu nuo kirjoitusvirheet, tai paha sanoa kun itsellä ei ole. Ja muutenkin Hjalmari koittaa viedä Jokereita ja suomalaista jääkiekkoa eteenpäin, hommaa Karalahtia ym. ja tekee rahaa siinä sivussa ja saa kuitenkin vain haukkumista ja vittuilua osakseen.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP kaudella 2013–2014 ketjussa mopo on keulinut rotkoon melko pahasti viime yönä. Nauran siis sille ja kohta naurattaa luultavasti liigan viikkomakasiini.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
JYP kaudella 2013–2014 ketjussa mopo on keulinut rotkoon melko pahasti viime yönä. Nauran siis sille ja kohta naurattaa luultavasti liigan viikkomakasiini.

Siellähän oli huikeita analyyseja esim minusta. Jos noista ei tule pelikieltoa niin ei mistään. Naurattaa kyllä, monella on pullon henki ilmeisesti pahasti karannut käsistä!
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nybergin Arton showssa vieraana ollut Kassu Halonen on hauska mies, kertoi juuri kasan hyviä juttuja, mm. säveltämisestä ja yhteistyöstä Remun kanssa.
 

Lupine

Jäsen
Avautui juuri, kun sivusilmällä satuin katsomaan Tanssii tähtien kanssa ohjelmaa, että Don Tamiltakaan ei kaikki onnistu. Tamppaaminen sai juuri minun silmissäni uuden käsityksen.

Ja Vappu Pimiän antava kaula-aukko avautui myös mukavasti.
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tami heittää varmasti joukon keskinkertaisia tanssijoita katsomoon seuraavina viikkoina, pitää tässä ohjelmassa hupia olla.
Millainen luistelija hän oli pelaaja-aikanaan?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jokereiden peliasu.. Ilmeisesti valmistautumista KHL kauteen, kun väritkin ovat suoraan Neuvostoliiton lipusta.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Naurattaa että ensin HIFK hankkii ykkösveskariksi isolla rahalla AHL:n parhaaksi muutama vuosi sitten valitun Thiessenin ja sitten Hjallis tuo tryoutille paskoilla tilastoilla AHL:ssä viime kaudella pelanneen Irvingin, joka on pyyhkinyt tähän asti Thiessenillä jäätä.

Naurattaa myös se, että kesällä tuli väännettyä jonkun HIFK-fanin kanssa siitä kummalla pääkaupungin jengillä on parempi pakisto.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Täytyy sanoa että vaikka aihe on vakava niin kyllä laittoi naurattamaan Moderaattoreiden antama ketjunavauskielto nimimerkki vlad:lle.
Moderaattorit kirjoitti:
Nimimerkki vlad ei avaa enää koskaan uusia ketjuja.
Jotenkin niin tyly että laittaa hymyilemään.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jotenkin niin tyly että laittaa hymyilemään.

Samaa olin tulossa postaamaan. Melko tyly elinkautistuomio, mutta kai tässä vaikuttavat ne aiemmat rangaistukset ja mitä niitä nyt on. Naurahdin silti tuolle "ei enää ikinä" -tuomiolle.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
http://metro.fi/ala-tikkurila/uutiset/etela-suomen_halvin_bensa_sai_aikaan_ruuhkaa/

Ensisijaisesti sille että muutaman euron takia jonotetaan bensa-asemalle mutta lisäksi jutussa esiintyvälle henkilön nimelle.

Tungosta automaattiasemalla todisti muun muassa Allan Rebane-Reppan, joka täytti tankin viiden aikoihin iltapäivällä dieselillä. Sitäkin sai Ala-Tikkurilasta polttoaine.netin mukaan halvemmalla kuin suurimmasta osasta Suomea, 1,374 eurolla per litra.

Rebane-Reppan laski jonossa olleen parikymmentä autoa, ja lisää tankkaajia kurvasi jatkuvasti joukon jatkoksi. Oliko jonottaminen syntyneen säästön arvoista?

– Siitä sai 40 eurolla melkein 30 litraa dieseliä. Se on mielestäni ihan hyvin, Rebane-Reppan pohtii.


Noh, parempi tämä kuin se että varastaa dieselit muiden autoista.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Samaa olin tulossa postaamaan. Melko tyly elinkautistuomio, mutta kai tässä vaikuttavat ne aiemmat rangaistukset ja mitä niitä nyt on. Naurahdin silti tuolle "ei enää ikinä" -tuomiolle.

Kun minua koskettaa niin on todettava, että jatkoaikaurani aikana olen saanut yhden viikon mittaisen pelikiellon (avauduin Adolf Ehrnrooth -ketjussa) sekä kaksi varoitusta, mutta kumpikaan varoituksista ei ole tullut avaamieni ketjujen seurauksena. Mutta en puolustele itseäni vaan rangaistukseni olen ansainnut.

vlad.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun minua koskettaa niin on todettava, että jatkoaikaurani aikana...

Näin muistelinkin, että etpä turhia ole banaania nauttinut. Omakin Jatkoaikaura kuitenkin jo sen verran pitkä, että olen oppinut "tuntemaan" ainakin osan kirjoittajista.

Mutta juu, minä nauran sinun rangaistukselle, kuten taidat tehdä itsekin. Ja eiköhän tässä joskus taas ole "armahduspäivä", kuten joskus aiemminkin on ollut tapana.
 
Suosikkijoukkue
scholl
Naurattaa että ensin HIFK hankkii ykkösveskariksi isolla rahalla AHL:n parhaaksi muutama vuosi sitten valitun Thiessenin ja sitten Hjallis tuo tryoutille paskoilla tilastoilla AHL:ssä viime kaudella pelanneen Irvingin, joka on pyyhkinyt tähän asti Thiessenillä jäätä.

Pienestä se nykyajan nuoriso saa riemua. Minä kun olen aina näitä vuosituhannen taitteessa syntyneitä pitänyt melko kyynisenä sakkina. Saattaa melkonen riemu revetä kun saat pimpslooraa ensimmäisen kerran.

Henkilökohtaisesti en paljoa ääneen naurahtele, mutta youtuben Joka Kodin Asuntomarkkinat hidastettuna pisti hymyilyttämään.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Nauran itselleni ja ajatukselle että olisin bb-talossa. En ole jaksoakaan katsonut enkä tiedä mikä siellä on meininki, mutta tuli tarjous astua sisään taloon ensi lauantaina pariksi tunniksi. Kieltäydyin kunniasta.
 
Suosikkijoukkue
scholl
No ei se omena näköjään kauas puusta pudonnut, mitä huumorintajuun tulee.

Enpä tiennytkään että meikäläisen "puu" on yleisessä tiedossa Kouvolan mustalaisten keskuudessa. Ilmeisen varovainen tässä täytyy olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös